Kontakt na dopravcu

Mestskú hromadnú dopravu v Trnave zabezpečuje spoločnosť Arriva Trnava, a.s., ktorej základné kontaktné údaje sú uvedené v nasledujúcej tabuľke:

Zákaznícka infolinka Arriva
(denne v čase 8:00 - 20:00)
telefón: +421 915 733 733
e-mail: informacie@arriva.sk
Web spoločnosti www.arriva.sk/trnava
Adresa spoločnosti Nitrianska 5, 917 01 Trnava

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mária 1 #8:
A otázku máte na koho? Kontakty na dopravcu sú hore v texte, obráťte sa tam.
Dobrý deň, mám otázku: Prečo v preplnenom autobuse linka číslo 4,ráno a popoludní v týchto horúčavách nefunguje klimatizácia?
Dobrý deň. Chcem Vám oznámiť moju nespokojnosť ohľadom včerajšieho spoju t.j. 20.12. - MHD-Trnava č. 6, ktorý mal ísť podľa cestovného poriadku na zástavke aj na internete 10:36 zo zástavky Sibírska pri SOŠ Elektrotechnickej a nešiel ani po 15 min. čakania. A toto sa stalo aj cez leto tento rok vo večerných hodinách cca 20:00 zo zástavky Botanická spoju č. 16. Nespokojný som hlavne kvôli tomu, že tam čakali aj dvaja starší ľudia dôchodcovia na zime. Neviem či je to chyba aktualizácie spojov na internete, alebo spoju samotného, ale bolo by dobré zjednat nápravu, aby sa to neopakovalo, ak samozrejme na to nie sú vážne dôvody, alebo technická porucha v rámci dobrého mena firmy ktoré zatiaľ máte.
S pozdravom nespokojný zákazník.
Reakcia na: Ivana44 #5:
Na kontakty uvedené vyššie ste sa ozvali? Priamo tu s tým nemá kto čo urobiť...
Dobrý deň
Dňa 26.1.2021 linka č.16, 06:12 h zastávka Nemečanka
Vodič autobusu nezobral 3 ľudí stojacich na zastávke a odisiel
Práve som pozerala CP linka MHD č 6. To mi chcete povedať, že počas prázdniny chodí spoj častejšie ako cez školský rok? Alebo tam
máte nahodené zlé údaje. To nik nekontroluje čo uverejňujete? Ďakujem Ježeková
Reakcia na: Lenka26 #2:
Napíšte na informacie@arriva.sk a možno sa stane zázrak. 😉
Prosím Vás začnite už konečne niečo robiť s autobusmi z kamenáča linka 2,13!!!! 3 krát sa mi stalo že autobus neprišiel a ja som nestihla ďalší autobus zo zeleného kríčku!! Z kamenáča ide autobus raz za hodinu aj to niekedy nepríde!!
Dobrý deň,
Chcela by som sa spýtať, načo sú nám tie rúška a miesta vyhradené pre detský kočiar,keď na každého platí iný meter.
Ani sa nedivím, že nás Covid tak kosí. Posielam obrazovú prílohu.
P.S. V celom autobuse mali všetci rúško, vrátane šoféra. Prečo pre pani platia iné pravidlá.