Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #254047:
Môže byť, ale stále to nemení nič na tom, že pri súčasnom stave doteraz letenky zo Schwechatu vychádzali lacnejšie a v lepších časoch, ako linky z Bratislavy.
Reakcia na: TomJ #254042:
Petrzalka-Ruzinov mas 68 a s lepsim intervalom, ta kopiruje v Pe okrem euba zachadzky trasu 96. A v meste mas prestup na 50, ktora ide trasu 96 od Hella.
Reakcia na: bobitwo #254045:
https://www.startitup.sk/oblubene-lety-slovakov-necakane-koncia-wizz-air-rusi-vsetky-svoje-linky-z-viedne/

"Prečo sa tak rozhodli?

Podľa agentúry Reuters za rozhodnutím stojí výrazný nárast nákladov na letisko vo Viedni, ako aj poplatky a služby pozemného personálu. „Tieto náklady od spustenia prevádzky značne vzrástli, čo robí pokračovanie operácií neudržateľným,“ uviedol generálny riaditeľ Mauro Peneda."
Reakcia na: bobitwo #254045:
Mal som na mysli poplatky Schwechatu ktore dava let.spolocnostiam za odlety/prilety prip. za zakladnu.
Reakcia na: Petto #254043:
Schwechat mi nepríde predražený, keďže zakaždým keď pozerám letenky, tak Schwechat mi vychádza lacnejšie a v lepších časoch.
Reakcia na: Petto #254043:
Zbytocne, predsa tam pojde elektricka v 20xx 😃
Reakcia na: TomJ #254042:
ADD L96 zrejme najvyssi cas obnovit na letisko. Wizzair sem privedie kopu novych letov uz na jesen a na jar 2026 kedze "vypovedal" predrazeny Schwechat. Alebo rovno 61 celotyzdenne s 7-8 int.
Reakcia na: kecho #254041:
96 slúži hlavne na spojenie Petržalky a Ružinova. Určite jazdí dosť Petržalčanov aj do Avionu, ale ak by sa 96 odklonila po D1, musela by sa obnoviť 196.
Reakcia na: Zberač mínusiek #254037:
Petrzalka-Avion existovala, ked ju platila Ikea. Ono keby sa 96 z Pristavneho mosta potiahla rovno cez Ikeu na letisko, bol by to usetreny cas aj vzkm. Otazne je, ci by ju dokazala nahradit 50 od pekelneho Maxa po Kalinakov a od Kalinakovhi centra tbusy po Galvaniho.
Reakcia na: Zberač mínusiek #254037:
Áno, expresy po D1/D2 dosť chýbajú, žiaľ tá infraštruktúra je postavená bez akéhokoľvek ohľadu na verejnú dopravu, takže prakticky by sa zastávky obsluhovali veľmi ťažko.
Reakcia na: Zberač mínusiek #254037:
Na to by bol mozno najlepsi vlak, §kebysatotakniekedyalerobilo, a samozrejme D4 Karpaty aby D1 a hlavne Sitina boli odlahcene, ako to len ide.
Reakcia na: 810zssk #254035:
Tak dolezite je, aby sa dobudoVallo obratisko a moze sa tam potiahnut 93 z Vysehradskej. A rovnako tam mozu koncit aj niektore regiobusy od Luznej/Samorina, pripadne aj od Dobrohoste/Vojky/Gabcikova a mozno aj bus z Rajky/Madarska.
Reakcia na: 810zssk #254033:
Dobrý nápad pre prímesto; ja by som ocenil aj expresné tangenciálne linky po D1/D2 (DNV-Petržalka-Avion). Okrem vzkm navyše je však problém so zliezaním kvôli obsluhe území po trase.
Reakcia na: 810zssk #254035:
Pojdu jednu zastavku 91/191, ved mame prestupny system 🙂 Dovtedy mozno tu zastavku na nadjazde aj postavia 🙂
Reakcia na: Cancer #254034:
Pardón, myslel som samozrejme Vyšehradskú 🙂 Pri ukončení na Jasovskej by nebol ani ten prestup na električku.
Reakcia na: 810zssk #254033:
„a ak by sa to ukončilo na Jasovskej tak aj na 93.“ – kde, ako? 93 má konečnú na Vyšehradskej.
Nebolo by na mieste zaviesť nejakú linku z Dunajskej Lužnej do Petržalky po Lužnom moste? Ten rozdiel medzi VHD a IAD je na tento trase dosť brutálny, keďže autá majú neustále novú infraštruktúru, kým VHD treba stále chodiť dookola cez Prievozskú a Prístavný most (čo je dlhšie vzdialenosťou, ale v špičke aj oveľa náchylnejšie na zápchy). Obzvlášť po sprevádzkovaní autobusovej zastávky Južné mesto by to už bolo celkom zaujímavé spojenie - prestup na električku, 91/191 (Slnečnice), 98 (Jasovská) a ak by sa to ukončilo na Jasovskej tak aj na 93. To už je celkom slušné množstvo relevantných destinácií pre ktoré by také spojenie bolo výrazne výhodnejšie než súčasná ponuka, a verím že s intervalom povedzme len 30 minút by sa to uživilo.
Reakcia na: shaggy #254031:
Pôvodná AS mala v posledných rokoch prevádzky už aj úrovňové prechody, teda nebolo nutné loziť do nadchodu.
Reakcia na: gejza #254029:
Potreboval si dosť veľa textu na to, aby si napísal "neviem napísať nič o nefunkčnosti autobusovej stanice, iba tu hádžem bezvýznamné frázy". Rovnako ako politici, ktorí potrebujú útočiť na protivníka.
- vadí ti, že musíš ísť po schodoch do podzemia? Pôvodná AS na tom nebola o nič lepšie, keď si väčšinou musel ísť hore do krytého nadchodu a potom po schodoch dole.
- vadí ti, že tie nástupištia nie sú priamo vonku a ty nemokneš/nemrzneš, ako v iných mestách? Skús tam chodiť na poslednú chvíľu a predtým stoj v chlade, alebo mokni vonku.
- vadí ti, že majiteľ okrem poplatkov za vjazd zarába aj na nákupnom centre? Tak s tým už nič neurobím, toto (závisť) je vlastnosť veľkého množstva neschopných Slovákov. Veľmi pomáha byť úspešný a dosiahnuť niečo svojimi schopnosťami. Ale títo ľudia na to často nemajú kapacitu.
Reakcia na: bobitwo #254022:
Nemám nič proti diverzifikácii portfolia obchodným záujmov konkrétnej spoločnosti. Ty si uviedol príklad firiem, ktoré na každý segment svojej činnosti disponujú kapacitami s adekvátnou mierou odbornosti, skúsenosti a perspektívy úspechu.
Tí, ktorých spomínam ja, sú len bandou neschopných diletantov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.