Dispečing BID a.s. funguje primárne na generovanie pracovných pozícií na ktorých netreba nič robiť, súdiac podľa ich nezáujmu reálne organizovať dopravu.
Samozrejme že by to šlo, len by najprv niekto musel chcieť.
Admini imhd, aké sú, prosím, plány s mobilnou aplikáciou imhd.sk? Dlhšie už nefunguje vôbec. Ja som si to v Chrome vyriešil "miniaplikáciou" z webu imhd.sk , ktorá dokáže to isté čo v nedávnej minulosti zvládla appka imhd, lebo tá bola v podstate webstránka imhd a navyše zaberala v smartfóne viac miesta ako "miniaplikácia" vytvorená z mobilného web prehliadača Chrome.
[Totiž ak by ste oficiálne oznámili jej "end of life", tak ja by som si ju odinštaloval bez strachu že by som jej odinštalovaním mohol prísť o nejakú prípadnú novinku.]
Ja si neviem spomenúť, zdá sa mi, že kedysi appka imhd bola v niečom iná či výnimočná (= nebola to iba webstránka imhd v appke). Ale nepamám sa už že v čom bola iná. Čo na to pamätníci?
Ja si trochu pamätám aspoň na wap.imhd.sk čo bolo na tú viac-menej "predaplikáciovú" dobu s malými smartfónmi s vtedajším operačným systémom napr. Symbian skvelé, že som mal vo vrecku graficky oklieštený, ale funkčný web imhd prispôsobený na malý displej vtedajšieho smartfónu.
Uff a náhodou nevedel by s týmto v noci operatívne nejako pomôcť nonstop dispečing z BID, a.s s ich softvérom z TransData?
Čo sa týka častého nezastavovania regiobusov Arrivy smer OC Nivy v BA na zastávkach kde sú ľudia, tak ja som dávnejšie rezignoval, a teda ak plánujem využiť regio v rámci IDS BK, tak na zastávke výrazne mávam.
Takisto už neskúšam nastúpiť 2. dverami, ale vždy si od vodiča s BČK s PCL 100+101 v ruke pýtam lístok na cieľovú zastávku. Aspoň, že sa už nezdržuje tlačením papierových lístkov keď je celý precestovaný úsek v rámci platnosti PCL cestujúceho.
Ak to tam je, tak je to hovadina na N-tu. Takto sa mohli ukoncit niektore autobusove linky (produkujuce CO2) a presadit ludi do elektricky. Plus potom nechapem, naco tam spravili take giganticke obratisko aj pre autobusy...
Niektoré spojenia sú so 68 výrazná zachádzka, napr. Lachova - Prievozská. Mnoho ľudí prestupuje na Prievozskej aj na prímestské spoje. Cez Nivy by to bola dosť obkluka, nehovoriac o tom, že zastávky linky 68 sú na Košickej dosť nepohodlné pre prístup na AS. Tiež si myslím, že by bol problém na Rožňavskej, lebo 53 má slabý interval. No a nakoniec, je otázne, či by odklonenie 96 po D1 nebolo zbytočné mrhanie vzkm, lebo určite nie je potrebné, aby jazdil priamy spoj z Petržalky k Avionu každých 10 minút.
A keby sme uznali aj AS v menších mestách, tak tá v DS mi až na chýbajúci bankomat prišla ako celkom dobre riešená, ak si teda odmyslíme nie práve jednoduchú priľahlú križovatku, ale ani križovatka Mlynské Nivy/Svätoplukova/Košická/Prievozská nie je jednoduchá... .
Môže byť, ale stále to nemení nič na tom, že pri súčasnom stave doteraz letenky zo Schwechatu vychádzali lacnejšie a v lepších časoch, ako linky z Bratislavy.
Petrzalka-Ruzinov mas 68 a s lepsim intervalom, ta kopiruje v Pe okrem euba zachadzky trasu 96. A v meste mas prestup na 50, ktora ide trasu 96 od Hella.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bobitwo