Ak to tam je, tak je to hovadina na N-tu. Takto sa mohli ukoncit niektore autobusove linky (produkujuce CO2) a presadit ludi do elektricky. Plus potom nechapem, naco tam spravili take giganticke obratisko aj pre autobusy...
Niektoré spojenia sú so 68 výrazná zachádzka, napr. Lachova - Prievozská. Mnoho ľudí prestupuje na Prievozskej aj na prímestské spoje. Cez Nivy by to bola dosť obkluka, nehovoriac o tom, že zastávky linky 68 sú na Košickej dosť nepohodlné pre prístup na AS. Tiež si myslím, že by bol problém na Rožňavskej, lebo 53 má slabý interval. No a nakoniec, je otázne, či by odklonenie 96 po D1 nebolo zbytočné mrhanie vzkm, lebo určite nie je potrebné, aby jazdil priamy spoj z Petržalky k Avionu každých 10 minút.
A keby sme uznali aj AS v menších mestách, tak tá v DS mi až na chýbajúci bankomat prišla ako celkom dobre riešená, ak si teda odmyslíme nie práve jednoduchú priľahlú križovatku, ale ani križovatka Mlynské Nivy/Svätoplukova/Košická/Prievozská nie je jednoduchá... .
Môže byť, ale stále to nemení nič na tom, že pri súčasnom stave doteraz letenky zo Schwechatu vychádzali lacnejšie a v lepších časoch, ako linky z Bratislavy.
Petrzalka-Ruzinov mas 68 a s lepsim intervalom, ta kopiruje v Pe okrem euba zachadzky trasu 96. A v meste mas prestup na 50, ktora ide trasu 96 od Hella.
Podľa agentúry Reuters za rozhodnutím stojí výrazný nárast nákladov na letisko vo Viedni, ako aj poplatky a služby pozemného personálu. „Tieto náklady od spustenia prevádzky značne vzrástli, čo robí pokračovanie operácií neudržateľným,“ uviedol generálny riaditeľ Mauro Peneda."
ADD L96 zrejme najvyssi cas obnovit na letisko. Wizzair sem privedie kopu novych letov uz na jesen a na jar 2026 kedze "vypovedal" predrazeny Schwechat. Alebo rovno 61 celotyzdenne s 7-8 int.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA