Reakcia na: kvorka #9714:
Zdravím, čo sa týka Juhu III tak to úplne súhlasím. Pri linke 23 som mal ten nápad, aby sa niektoré jej spoje presunuli na L 28 a zvyšok aby sa trasoval cez Partizánsku. Zvýši sa tak potenciál linky.
Pri linkách 5 a 7/17 ale rozhodne nesúhlasím, linka 5 v žiadnom prípade nejazdila skoro prázdna obojsmerne (to keď tak 18). Linka 5 bývala v oboch smeroch vyťažená viac ako terajšie 7 a 17, a to nielen v "a" ale aj v "x". Na Juh I cestujem MHD v "x" aj "a" skoro denne, tak to naozaj poznám.
Keď mám pravdu povedať, len za posledné dva víkendy som videl 10-15 spojov liniek 7 a 17 a v žiadnom som teda nenarátal 10 ani viac cestujúcich, a ozaj keď to rátam, tak vždy radšej dám o jedného viac ako menej.
Tuto je najlepšie riešenie to, aby víkendové 7 a 17 vychádzali z Juhu I a zachádzali na Juh II obojsmerne. Zajtra sem dám podrobnosti, ako by som si to predstavoval.
bolkop
Pri bicyklovani vidam podobny pohlad casto. Hlavne u objektov, ktore sa budovali v ramci stavby noveho mosta a modernizacie trate je to vidiet plno nedorobkov, lenze zaostava aj udrzba, ako keby mesto zabudlo, ze mu nieco pribudlo do majetku. Teda ak sa nemylim, tak aj o tieto zastavky sa ma starat mesto...
Mozno je problem vo mne, ze som prehnany detailista a cakam, ze ked sa uz buduje nieco nove, tak poriadne a udrzba je taka, aby to nejaku dobu vydrzalo.