prekvapuje ma veľmi nízky záujem o linku 23 na Juhu III, oproti linke 28 by som povedal ako jing a jang. Aj to dokazuje, že krátke linky sú v TN neúspešné, ľudia potrebujú spojenie aj ďalej než na stanicu - na Sihoť a pod. Myslím, že pre Juh III je 1 spoj/hodina spodná hranica, pod to by som nešiel, ale na druhú stranu to vo mne evokuje nasledovný podnet: skúsiť spoje linky 23 presunúť pod linku 28 na jeden mesiac a ponechať len vyťažené spoje. Prekvapuje ma to preto, lebo ľudia na Juhu III sa veľmi spojov dožadujú, no necestujú práve pôvodnou linkou 23 (to je súčasne ukážkou, že zriadenie 28 bol dobrý nápad).
Linka 7/17 víkendovo naopak nie je vôbec slabšia než bývala 5, je to približne rovnaké a podľa mňa lepšie než linka 5, ktorá často jazdila skoro prázdna obosjmerne
Linka 7/17 víkendovo naopak nie je vôbec slabšia než bývala 5, je to približne rovnaké a podľa mňa lepšie než linka 5, ktorá často jazdila skoro prázdna obosjmerne
kvorka
PS: mňa bude zaujímať, koľko lóve tento rok ide na MHD a čo s tým miliónovým kĺbaovým autobusom, ktorý má najazdenené menej než ktorákoľvek B961E nacúvané vo vozovni ?
PPS: ak mesto tak moc sleduje spotrebu, tak ju treba prepočítať na jedného človeka kapacity a zistíme, čo treba kupovať do budúcna. A nie že SAD kúpi to čo jej mesto káže a potom to mesto káže odstaviť. To nie je absurdistan, ale k(orgánzraku)tystan?