http://nastrencin.sme.sk/riesime-za-vas/trencin/p/909/kubra-razcestie
Pri bicyklovani vidam podobny pohlad casto. Hlavne u objektov, ktore sa budovali v ramci stavby noveho mosta a modernizacie trate je to vidiet plno nedorobkov, lenze zaostava aj udrzba, ako keby mesto zabudlo, ze mu nieco pribudlo do majetku. Teda ak sa nemylim, tak aj o tieto zastavky sa ma starat mesto...
Mozno je problem vo mne, ze som prehnany detailista a cakam, ze ked sa uz buduje nieco nove, tak poriadne a udrzba je taka, aby to nejaku dobu vydrzalo.
Pri bicyklovani vidam podobny pohlad casto. Hlavne u objektov, ktore sa budovali v ramci stavby noveho mosta a modernizacie trate je to vidiet plno nedorobkov, lenze zaostava aj udrzba, ako keby mesto zabudlo, ze mu nieco pribudlo do majetku. Teda ak sa nemylim, tak aj o tieto zastavky sa ma starat mesto...
Mozno je problem vo mne, ze som prehnany detailista a cakam, ze ked sa uz buduje nieco nove, tak poriadne a udrzba je taka, aby to nejaku dobu vydrzalo.
draxter
Na Juh ZŠ linky 1 (2 spoje do hodiny, kĺbové), 5 (1 kĺbový spoj) 8 (1 kĺbový spoj) priemerne 4 spoje do hodiny
Na Juh II linky 11 (1 sólo spoj) 15 (3 kĺbové spoje za DEŇ) 18 (1 kĺbový spoj medzi 9 až 18 hod) 21 (1 sólo spoj za 1,5 - 2 hod) a 22 (0 až 2 spoje do hodiny kĺbové) - priemerne 3 spoje do hodiny spolu
Na Juh III linka 23 s 0-1 spojom do hodiny, priemerne raz za 2 hod spoj
Pravdou je, že Juh II bolo treba posilniť, aj Juh III. Juh I by si ozaj zaslúžil 3 spoje do hodiny aj v "a", len to už znamená, že mesto urobí aj niečo naviac, tak ako tie spoje linky 6 do Opatovej čo vozia vzduch. Tu treba jasne povedať - nový grafikon je výborný, ale len v rámci objednaného rozsahu. Ten však treba navýšiť najmä na Juh I a treba niečo robiť s tými 7 miliónmi SK, ktoré hnijú vo vozovni pod názvom CITELIS 18M za NAŠ peniaze!!!