"V čase plánovaného odchodu zhoreného autobusu odchádzali tým istým smerom ďalšie dva spoje. Cestujúcim tak s prepravou nevznikli žiadne neočakávané problémy"
Presunutie stĺpu VO bližšie ku kruhovému objazdu bude stáť približne 1 300 eur. Momentálne zisťujem, kedy bude môcť byť táto investícia zrealizovaná.
Ešte som sa chcel spýtať vodičov, či majú nejaké požiadavky. Predpokladám, že by mal byť stĺp presunutý k prednému zalomeniu kasseláku. Ide mi skôr o minimálnu vzdialenosť od hrany obrubníka. Ak to už bude zrealizované, nech je to konečne poriadne.
Ja to beriem! Viem ze mate kopec starosti,ine veci.....a este aj tak vsetci alebo teda vecsina to musi odsuhlasit a tam to stroskota... ale toto mesto a jeho MHD roky chatra a treba tlacit ku tomu aby to tu uz smerovalo do predu
V tejto odpovedi som sa našiel. Neviem či oprávnene, ale našiel Musím si nasypať popol na hlavu.. Priznávam, že som komunikáciu rozbehol ešte minulý rok, ale zabudol som potom na to.
Včera som ten proces opäť nakopol a aktuálne sa naceňuje presun stĺpu VO bližšie ku kruhovému objazdu. Je veľká nádej, že by na preloženie VO mohli byť peniaze vyčlenené už v tomto mesiaci.
Práve pre takézo veci som tu niekoľko krát uvádzal svoj email ( richard.scepko@gmail.com ). Treba ma bombardovať.
Tie kasseláky pri Radegaste tiež nezaspali. Fyzicku sú už v meste (v objekte MHSL). Mám sľúbené, že budú osadené tento rok. Ak by sa nič nedialo, môj email poznáte. Uvítam aj akékoľvek pripomienky/návrhy.
Snažil som v poslednej dobe otvoriť debatu na tému (nové) niky na Soblahovskej, ktoré majú vzniknúť po vybudovaní cyklotrasy. Zatiaľ neúspešne. Plus kasselák pri Poštovej banke pri Masaryčkách. Tam sa našiel kompromis, ktorý majú napr. v Plzni. Tiež v spojitosti s cyklo dopravou. Ale nechcem sa vyhovárať... Mal som si to ustriehnuť.
? Vzal som si zrovna dovolenku,tak sa jej s cudzim chlapom chodit nechcelo,je to verny kus skratka ! Uz si zvyka parkovat na stanici...i ked,kym stanica bude,45 uz nebude Dakujem,kolegovia mi aj fotky poslali na FB,mozno raz budu aj tu
Alebo prípadne mnou pôvodne navrhované riešenie, a to odčleniť vybrané spoje s inou trasou (napr. pri linke 6) do samostatnej linky 16. Zjednodušila by sa orientácia v CP a aj programovanie displejov. Prípadný cudzinci by to tiež asi chápali jasnejšie.
Ale trenčianskou MHD zase necestujú desiatky cudzincov denne (možno tak 10 za rok).
A keby aj tak označenie na prednej tabuli: 6P Priemysel. park pochopí hádam každý ?
Pokiaľ ide o cudzojazyčných cestujúcich, tak tí na zastávkach v cestovnom poriadku nájdu aj tak len slovenčinu... ale keď už vieš na tabuli vysvietiť rôzne takéto texty, môžeš tam kľudne vysvietiť aj dve-tri slová v angličtine.
Každopádne vyskloňovaný názov bude pre cudzinca zrozumiteľnejší ako nejaké skratky typu "D. Poruba" či nebodaj "TN".
Ešte jeden tip z Nitry (tam odkukané z Košíc): Ak je spoj skrátený voči základnej trase, pred cieľ sa vkladá text "len po". Moja skúsenosť je, že ľudia potom na to reagujú viac, všímajú si to.
Uvedomujem si však aj nevýhodu - v niektorých prípadoch skloňovanie názvu zastávky (nap. "len po RYBÁRSKU"), čo trochu môže miasť cudzojazyčných cestujúcich.
Primátor hovoril o lete (prípadne 2. polroku) 2016.
Inak tá linka 8 je výborný nápad (ten posledný spoj). Plne podporujem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.