prekvapuje ma veľmi nízky záujem o linku 23 na Juhu III, oproti linke 28 by som povedal ako jing a jang. Aj to dokazuje, že krátke linky sú v TN neúspešné, ľudia potrebujú spojenie aj ďalej než na stanicu - na Sihoť a pod. Myslím, že pre Juh III je 1 spoj/hodina spodná hranica, pod to by som nešiel, ale na druhú stranu to vo mne evokuje nasledovný podnet: skúsiť spoje linky 23 presunúť pod linku 28 na jeden mesiac a ponechať len vyťažené spoje. Prekvapuje ma to preto, lebo ľudia na Juhu III sa veľmi spojov dožadujú, no necestujú práve pôvodnou linkou 23 (to je súčasne ukážkou, že zriadenie 28 bol dobrý nápad).
Linka 7/17 víkendovo naopak nie je vôbec slabšia než bývala 5, je to približne rovnaké a podľa mňa lepšie než linka 5, ktorá často jazdila skoro prázdna obosjmerne
Linka 7/17 víkendovo naopak nie je vôbec slabšia než bývala 5, je to približne rovnaké a podľa mňa lepšie než linka 5, ktorá často jazdila skoro prázdna obosjmerne
MA MHD
- zastávka Nemocnica. To mi spolu s tými nízko-podlažnými spojmi pripadá ako jediná rozumná pripomienka z tých všetkých, čo v tom článku sú.
Inak zastávky na Bratislavskej boli nevyužívané (aj keď predsa len, z pôvodných štyroch - ak rátam aj Staničnú - už zostala len jedna), pri Lidli po Juhom zastávky sú, pre Merkury Market bude čoskoro blízko Brnianska (aspoň dúfam), zastávky Mateja Bela majú dobrú polohu, zastávky na znamenie taktiež majú význam.
- ale páči sa mi tiež tá pripomienka ohľadom tabúľ na vozidlách. Pri Karosách to vidno dobre, ale pri vozidlách Crossway to napríklad keď svieti slnko často neviem rozoznať ani ja a pritom vidím dobre.