L1 - predĺžené spoje na Saratovskú treba označiť inak, než len nápisom cieľovej zastávky. Analogicky so spojmi k priemyselnému parku môžu byť označené ako S1.
L2 - aj keď v prezentácii je spomínané spojenie k Nemocnici odvšadiaľ, v prípade Nozdrkoviec a Biskupíc to do vybudovania zastávky za nemocnicou platiť nebude.
L4 - počet spojov sa mi zdá vysoký, keďže časť cestujúcich, ktorý smerujú mimo Trenčín, nemá dôvod prestupovať v meste. Ale keď TomoSK hovorí o vysokej obsadenosti, potom to asi bude oprávnené. Len by ma zaujímalo porovnanie s Kubrou/Kubricou, ktorá bude mať v časti osídlenia rovnakú frekvenciu spojov, ale bez alternatívy v podobe vlakov a prímestských autobusov.
L6 - podobný prípad ako L1, varianty spojov Kubrá/Sihoť treba označiť samostatným číslom.
L7 - je možné očakávať nejakú nadväznosť na osobnú vlakovú dopravu v žst Zlatovce? Inak by ma zaujímalo, po ktorých uliciach presne sa bude točiť v Zámostí? Z názvov zastávok nie som príliš múdry.
L8 - po pravde, čakal som úplný presun výkonov na L1. Ale v podstate je mi to jedno, Obchodná akadémia je prijateľná alternatíva pri ceste na/z vlaku.
L11 - ohľadom Trubárky, pár rokov dozadu niečo jazdilo až nad Kubricu, existujú z tej doby nejaké štatistiky? V roku 2021 jazdilo na trase AS-Kubrica, konečná päť párov spojov.
L24 - bude aspoň negarantovaný prestup na Beckovskej na L3 na Juh a opačne ako doplnok k priamym spojom?
Školské spoje - určite lepšie riešenie, ako terajšia L22, keď som už párkrát po nočnej až na zastávke zistil, že sú prázdniny.
Nočné spoje - príde mi to dosť veľkorysé, ale nechám sa prekvapiť.
Nemocnica - dúfam, že sa myslí aj na zamestnancov na striedanie zmien.
Zaujímal by ma návoz z Juhu na prvé ranné vlaky 3:41, 4:41 smer BA/MY a 4:53, 5:21 smer ZA. Presnejšie, zaujímal by ma návrh cestovných poriadkov, nielen linkové vedenie a frekvencia spojov.
L2 - aj keď v prezentácii je spomínané spojenie k Nemocnici odvšadiaľ, v prípade Nozdrkoviec a Biskupíc to do vybudovania zastávky za nemocnicou platiť nebude.
L4 - počet spojov sa mi zdá vysoký, keďže časť cestujúcich, ktorý smerujú mimo Trenčín, nemá dôvod prestupovať v meste. Ale keď TomoSK hovorí o vysokej obsadenosti, potom to asi bude oprávnené. Len by ma zaujímalo porovnanie s Kubrou/Kubricou, ktorá bude mať v časti osídlenia rovnakú frekvenciu spojov, ale bez alternatívy v podobe vlakov a prímestských autobusov.
L6 - podobný prípad ako L1, varianty spojov Kubrá/Sihoť treba označiť samostatným číslom.
L7 - je možné očakávať nejakú nadväznosť na osobnú vlakovú dopravu v žst Zlatovce? Inak by ma zaujímalo, po ktorých uliciach presne sa bude točiť v Zámostí? Z názvov zastávok nie som príliš múdry.
L8 - po pravde, čakal som úplný presun výkonov na L1. Ale v podstate je mi to jedno, Obchodná akadémia je prijateľná alternatíva pri ceste na/z vlaku.
L11 - ohľadom Trubárky, pár rokov dozadu niečo jazdilo až nad Kubricu, existujú z tej doby nejaké štatistiky? V roku 2021 jazdilo na trase AS-Kubrica, konečná päť párov spojov.
L24 - bude aspoň negarantovaný prestup na Beckovskej na L3 na Juh a opačne ako doplnok k priamym spojom?
Školské spoje - určite lepšie riešenie, ako terajšia L22, keď som už párkrát po nočnej až na zastávke zistil, že sú prázdniny.
Nočné spoje - príde mi to dosť veľkorysé, ale nechám sa prekvapiť.
Nemocnica - dúfam, že sa myslí aj na zamestnancov na striedanie zmien.
Zaujímal by ma návoz z Juhu na prvé ranné vlaky 3:41, 4:41 smer BA/MY a 4:53, 5:21 smer ZA. Presnejšie, zaujímal by ma návrh cestovných poriadkov, nielen linkové vedenie a frekvencia spojov.
kvorka