K zastavovaniu na zastávkach a znamenia. Dnes som volal s Davidom Copperfieldom / iluzionista/ , že nech určite príde nabrať skúsenosti na Slovensko. Pýta sa, že o čo sa tu v Kocúrkove zas jedná? Nuž, mal som naozaj čo robiť , aby som toto vysvetlil. Teda platí:
1. Nikto z cestujúcich / vonku i dnu / nedal žiaden legálny signál na vystupovanie - nastupovania.
2. Spoj nestál na zastávke a predsa dodržal čas odchodu .
Sľúbil, že určite príde, toto číslo ešte nemá nacvičené. Máme sa na čo tešiť.
1. Nikto z cestujúcich / vonku i dnu / nedal žiaden legálny signál na vystupovanie - nastupovania.
2. Spoj nestál na zastávke a predsa dodržal čas odchodu .
Sľúbil, že určite príde, toto číslo ešte nemá nacvičené. Máme sa na čo tešiť.
![😅](/data/img/emoji/1f605.png)
draxter
2 presmerovaná bez zastavenia pri zadnej bráne nemocnice - veľmi veľmi veľký prúser, táto linka aj dnes má žalostne čísla, po tomto bude hodná zrušenia, lebo Sihotar ňou už k nemocnici nepôjde.
Opatová - to posilnenie ako vážne? Pri toľkých PAL spojoch a vlakoch? A ešte vláčiť ľudí cez Kubru.
23 - Juh III stratil priame spojenie inde než na stanicu, viera v zásadný obrat znamená vstup do tej istej rieky. Stačí pozrieť akú vyťaženosť mala, keď jazdila do 22:10.
Neviem, kto pôjde na nákup zo Zamostia s prestupom. Môj otec už nie. Vyťahuje auto, veď napokon ani zastávky pri Lidli na Bratislavskej nie sú, tak ako má ísť na nákup s MHD?
Čo tá jednotka na Juhu I? Bez CP to nejde posúdiť.
Pozitíva: snáď CP, ale ten nemáme. Zatiaľ len úprava 1 na Sihoť. Inak som zatiaľ skôr sklamaný.