Reakcia na: Mike #13623:
Presne tak. Potom pokojne môžeme považovať aj súčasné linky 1+22, 2+12, 3+13, 7+17, 23+28, 27+31 za jednu linku.
Tiež mám obavu, ako budú cestujúci zo Saratovskej vnímať L1, keď len vybrané spoje pôjdu na Saratovskú. Nebolo by dobré označiť ich 1s?
Čo sa týka L6, na Hasičskej nastúpia Sihoťári a pri Maxe bude autobusom znieť, ,,kam to ideme?!,,.
Dobre si pamätám na 2006 keď spoje L1 končili aj na AS a vždy na stanici v autobuse ostal niekto, čo chcel ísť do Kubrej.
Ale tento problém bol spočiatku aj na v r.2016 novej L4 keď každý druhý ,,a,, spoj končí na VÚO. Zvykli si, ale trvalo to dlho. Tiež L6 končiaca na stanici.
Po novom, aj po ,,zjednodušení,, je týchto pikošiek podobne.
milan005
Veľa na tom ako obehy vypadajú spôsobuje už samotný cestovný poriadok a je problém z toho "vykľučkovať".
Ak je veľa spojov umelo napriek nepotrebnosti ťahaných do noci rovnovážne s dopoludňajším sedlom, víkend má rovnaký celý deň od 5:00 do 23:00 tak už samotná situácia odsudzuje prácu na 4-2.
Dovolím si tvrdiť že práve vďaka súčasným obehom veľa vodičov ostáva robiť svoju prácu lebo im tento typ striedania vyhovuje.
Ak by mali byť každý deň v práci bez nejakého štvordňového voľna, zabalia to. Určite ich je viac ako počet nových ľudí čo priláka štýl práce 4-2.
Minimálne traja vodiči sa mi teraz vybavili, ktorí robili aj štýlom 4-2 aj "ľudovým". Poznám ich odpoveď ktorý štýl im viac vyhovuje.
Teraz si môže každý vybrať prácu aká mu vyhovuje (resp. si na ňu počkať vzhľadom na služobnú postupnosť).
Buď robiť 2 a 2.
2-2-3, krátky/dlhý týždeň.
Týždeň R/P s víkendom a týždeň celodenka bez víkendu - práve tu vyjde vodičovi raz za mesiac že odrobí stredu a potom až pondelok poobednú. Tento typ považujem na MHD u vodičov za obľúbený a pritom vodič nikdy nerobí viac ako 2 celodenky po sebe (keď tu hovoríš o nekonečnej práci niekoľko dní po sebe).
Alebo jednozmenku od pondelka do piatku.
Určite však tým nechcem povedať že som zástanca 18 hod. služieb, práve naopak. Ideálny podiel čakania vidím niekde na 15%.