Reply on: Mike #13623:
Presne tak. Potom pokojne môžeme považovať aj súčasné linky 1+22, 2+12, 3+13, 7+17, 23+28, 27+31 za jednu linku.
Tiež mám obavu, ako budú cestujúci zo Saratovskej vnímať L1, keď len vybrané spoje pôjdu na Saratovskú. Nebolo by dobré označiť ich 1s?
Čo sa týka L6, na Hasičskej nastúpia Sihoťári a pri Maxe bude autobusom znieť, ,,kam to ideme?!,,.
Dobre si pamätám na 2006 keď spoje L1 končili aj na AS a vždy na stanici v autobuse ostal niekto, čo chcel ísť do Kubrej.
Ale tento problém bol spočiatku aj na v r.2016 novej L4 keď každý druhý ,,a,, spoj končí na VÚO. Zvykli si, ale trvalo to dlho. Tiež L6 končiaca na stanici.
Po novom, aj po ,,zjednodušení,, je týchto pikošiek podobne.
draxter
2 presmerovaná bez zastavenia pri zadnej bráne nemocnice - veľmi veľmi veľký prúser, táto linka aj dnes má žalostne čísla, po tomto bude hodná zrušenia, lebo Sihotar ňou už k nemocnici nepôjde.
Opatová - to posilnenie ako vážne? Pri toľkých PAL spojoch a vlakoch? A ešte vláčiť ľudí cez Kubru.
23 - Juh III stratil priame spojenie inde než na stanicu, viera v zásadný obrat znamená vstup do tej istej rieky. Stačí pozrieť akú vyťaženosť mala, keď jazdila do 22:10.
Neviem, kto pôjde na nákup zo Zamostia s prestupom. Môj otec už nie. Vyťahuje auto, veď napokon ani zastávky pri Lidli na Bratislavskej nie sú, tak ako má ísť na nákup s MHD?
Čo tá jednotka na Juhu I? Bez CP to nejde posúdiť.
Pozitíva: snáď CP, ale ten nemáme. Zatiaľ len úprava 1 na Sihoť. Inak som zatiaľ skôr sklamaný.