Reply on: mrcheef #13614:
Zatiaľ z môjho pohľadu zle: 2 presmerovaná bez zastavenia pri zadnej bráne nemocnice - veľmi veľmi veľký prúser, táto linka aj dnes má žalostne čísla, po tomto bude hodná zrušenia, lebo Sihotar ňou už k nemocnici nepôjde.
Opatová - to posilnenie ako vážne? Pri toľkých PAL spojoch a vlakoch? A ešte vláčiť ľudí cez Kubru.
23 - Juh III stratil priame spojenie inde než na stanicu, viera v zásadný obrat znamená vstup do tej istej rieky. Stačí pozrieť akú vyťaženosť mala, keď jazdila do 22:10.
Neviem, kto pôjde na nákup zo Zamostia s prestupom. Môj otec už nie. Vyťahuje auto, veď napokon ani zastávky pri Lidli na Bratislavskej nie sú, tak ako má ísť na nákup s MHD?
Čo tá jednotka na Juhu I? Bez CP to nejde posúdiť.
Pozitíva: snáď CP, ale ten nemáme. Zatiaľ len úprava 1 na Sihoť. Inak som zatiaľ skôr sklamaný.
milan005
Veľa na tom ako obehy vypadajú spôsobuje už samotný cestovný poriadok a je problém z toho "vykľučkovať".
Ak je veľa spojov umelo napriek nepotrebnosti ťahaných do noci rovnovážne s dopoludňajším sedlom, víkend má rovnaký celý deň od 5:00 do 23:00 tak už samotná situácia odsudzuje prácu na 4-2.
Dovolím si tvrdiť že práve vďaka súčasným obehom veľa vodičov ostáva robiť svoju prácu lebo im tento typ striedania vyhovuje.
Ak by mali byť každý deň v práci bez nejakého štvordňového voľna, zabalia to. Určite ich je viac ako počet nových ľudí čo priláka štýl práce 4-2.
Minimálne traja vodiči sa mi teraz vybavili, ktorí robili aj štýlom 4-2 aj "ľudovým". Poznám ich odpoveď ktorý štýl im viac vyhovuje.
Teraz si môže každý vybrať prácu aká mu vyhovuje (resp. si na ňu počkať vzhľadom na služobnú postupnosť).
Buď robiť 2 a 2.
2-2-3, krátky/dlhý týždeň.
Týždeň R/P s víkendom a týždeň celodenka bez víkendu - práve tu vyjde vodičovi raz za mesiac že odrobí stredu a potom až pondelok poobednú. Tento typ považujem na MHD u vodičov za obľúbený a pritom vodič nikdy nerobí viac ako 2 celodenky po sebe (keď tu hovoríš o nekonečnej práci niekoľko dní po sebe).
Alebo jednozmenku od pondelka do piatku.
Určite však tým nechcem povedať že som zástanca 18 hod. služieb, práve naopak. Ideálny podiel čakania vidím niekde na 15%.