L1 - predĺžené spoje na Saratovskú treba označiť inak, než len nápisom cieľovej zastávky. Analogicky so spojmi k priemyselnému parku môžu byť označené ako S1.
L2 - aj keď v prezentácii je spomínané spojenie k Nemocnici odvšadiaľ, v prípade Nozdrkoviec a Biskupíc to do vybudovania zastávky za nemocnicou platiť nebude.
L4 - počet spojov sa mi zdá vysoký, keďže časť cestujúcich, ktorý smerujú mimo Trenčín, nemá dôvod prestupovať v meste. Ale keď TomoSK hovorí o vysokej obsadenosti, potom to asi bude oprávnené. Len by ma zaujímalo porovnanie s Kubrou/Kubricou, ktorá bude mať v časti osídlenia rovnakú frekvenciu spojov, ale bez alternatívy v podobe vlakov a prímestských autobusov.
L6 - podobný prípad ako L1, varianty spojov Kubrá/Sihoť treba označiť samostatným číslom.
L7 - je možné očakávať nejakú nadväznosť na osobnú vlakovú dopravu v žst Zlatovce? Inak by ma zaujímalo, po ktorých uliciach presne sa bude točiť v Zámostí? Z názvov zastávok nie som príliš múdry.
L8 - po pravde, čakal som úplný presun výkonov na L1. Ale v podstate je mi to jedno, Obchodná akadémia je prijateľná alternatíva pri ceste na/z vlaku.
L11 - ohľadom Trubárky, pár rokov dozadu niečo jazdilo až nad Kubricu, existujú z tej doby nejaké štatistiky? V roku 2021 jazdilo na trase AS-Kubrica, konečná päť párov spojov.
L24 - bude aspoň negarantovaný prestup na Beckovskej na L3 na Juh a opačne ako doplnok k priamym spojom?
Školské spoje - určite lepšie riešenie, ako terajšia L22, keď som už párkrát po nočnej až na zastávke zistil, že sú prázdniny.
Nočné spoje - príde mi to dosť veľkorysé, ale nechám sa prekvapiť.
Nemocnica - dúfam, že sa myslí aj na zamestnancov na striedanie zmien.
Zaujímal by ma návoz z Juhu na prvé ranné vlaky 3:41, 4:41 smer BA/MY a 4:53, 5:21 smer ZA. Presnejšie, zaujímal by ma návrh cestovných poriadkov, nielen linkové vedenie a frekvencia spojov.
L2 - aj keď v prezentácii je spomínané spojenie k Nemocnici odvšadiaľ, v prípade Nozdrkoviec a Biskupíc to do vybudovania zastávky za nemocnicou platiť nebude.
L4 - počet spojov sa mi zdá vysoký, keďže časť cestujúcich, ktorý smerujú mimo Trenčín, nemá dôvod prestupovať v meste. Ale keď TomoSK hovorí o vysokej obsadenosti, potom to asi bude oprávnené. Len by ma zaujímalo porovnanie s Kubrou/Kubricou, ktorá bude mať v časti osídlenia rovnakú frekvenciu spojov, ale bez alternatívy v podobe vlakov a prímestských autobusov.
L6 - podobný prípad ako L1, varianty spojov Kubrá/Sihoť treba označiť samostatným číslom.
L7 - je možné očakávať nejakú nadväznosť na osobnú vlakovú dopravu v žst Zlatovce? Inak by ma zaujímalo, po ktorých uliciach presne sa bude točiť v Zámostí? Z názvov zastávok nie som príliš múdry.
L8 - po pravde, čakal som úplný presun výkonov na L1. Ale v podstate je mi to jedno, Obchodná akadémia je prijateľná alternatíva pri ceste na/z vlaku.
L11 - ohľadom Trubárky, pár rokov dozadu niečo jazdilo až nad Kubricu, existujú z tej doby nejaké štatistiky? V roku 2021 jazdilo na trase AS-Kubrica, konečná päť párov spojov.
L24 - bude aspoň negarantovaný prestup na Beckovskej na L3 na Juh a opačne ako doplnok k priamym spojom?
Školské spoje - určite lepšie riešenie, ako terajšia L22, keď som už párkrát po nočnej až na zastávke zistil, že sú prázdniny.
Nočné spoje - príde mi to dosť veľkorysé, ale nechám sa prekvapiť.
Nemocnica - dúfam, že sa myslí aj na zamestnancov na striedanie zmien.
Zaujímal by ma návoz z Juhu na prvé ranné vlaky 3:41, 4:41 smer BA/MY a 4:53, 5:21 smer ZA. Presnejšie, zaujímal by ma návrh cestovných poriadkov, nielen linkové vedenie a frekvencia spojov.
pešiak
Zavedenie všetkých zastávok na znamenie prinesie cestujúcim najmä skrátenie cestovného času, nakoľko autobusy MHD už nebudú musieť zbytočne zastavovať na zastávkach, ak nikto nenastupuje ani nevystupuje. Zastávky na znamenie zároveň prinesú aj zníženie hlučnosti pri rozbehu autobusov, čo určite ocenia najmä obyvatelia v nočných hodinách. Systém všetkých zastávok na znamenie na Slovensku funguje napríklad v mestách Bratislava, Košice alebo Nitra, aktuálne sa zavedenie všetkých zastávok na znamenie pripravuje tiež v Prahe.
Na prvý pohľad sa zdá, že však čo? Nuž, ale / a to sme sa už o tom riadne pohádali / :
- spoj musí odísť tak, ako bolo v grafikone naplánované. Takže , ak si ,,ušetril ,, nejaké minútky a nikoho ešte niet na nástupisku a nik nevystupuje tak vôbec nezastaví? Bol som tu ubezpečený, že vždy odíde podľa grafikonu.
- komunikačná povinnosť v autobusoch je stále na úrovni ticha, takže málo jazdiaci cestujúci, či cudzinci budú mať veľkú smolu.
- MHD nie je súťažou za koľko zvládne linku, či ušetrí paliva. Je tu pre verejnosť. A , dnes som zatiaľ ani v BA nezažil, že by všetky zastávky boli na znamenie. Poprosím prispievateľov z BA, či zas oní navrhovatelia tu verejne neklamú - je to tak? Už vopred avizujem, že prešľapy v tomto budú verejne prezentované.