Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tomas153cv #13515:
V poriadku tomas153cv . Spoločný súhlas. Odkedy som osobne načrel do pozadia cieľov spomenutých pánkov v Trenčíne / paša a spol. / vždy podporím každý správny úsudok. A aj Tvoj je taký. Nerozumiem / a vôbec ma to ani nejako netrápi /, že za moju kritiku tých, ktorí nám majú s l ú ž i ť - veď na to sú tu a derú sa sami do funkcií / udeľujú / asi iba mne/ palčeky dolu. Dôsledkom ich nepráce / paša a spolol. / je aj tu spomenutá hanba okresného, krajského mesta - vraj perly Považia - železnično - autobusová stanica . Presne význačná ukazovateľom rozvalených opitých bezdomovcov, ktorí vítajú návštevníkov ,,mesta kultúry 2026,,
😛
Reply on: pešiak #13511:
na jednej strane netvrdim ze sa s tym stotoznujem, len som sem dal odkaz na to ze sa nieco take naozaj dialo(a bolo to dalekosiahlo vacsie - ratali sa krizovatky, vytazenost ciest, tyzdne dni atd). Ono robit prieskum v 2020, vyhodnotit ho v 2024 a aplikovat do praxe v roku 2030 je asi ako predpovedat pocasie na 2 roky dopredu a riadit sa podla toho. Uz vtedy som upozornoval na chyby(ak je taka dlha archivacia, bude to urcite aj tu) ale ako zvycajne ziadna odozva(presne ako ked som tu na fore onehdá disputoval s vtedajaim riaditelom SAD TN a.s. Popluharom o vhodnosti zvolenych motorov do primestskych busov) a nakoniec sa potvrdilo ze to samozrejme nieje vsetko take ruzove ako sa zda.
Na druhu stranu vyskum sa robil dlhodobejsie, rozsiahlejsie a robila ho etablovana spolocnost(ktorou cdv podla nejakeho meradla skutocne je) cize krcmove reci tohto typu(ano vratane mojho) su vhodne maximalne ako pripomienkovanie.
V podstate suhlasim s milan005 ze kazdy vyskum je natolko relevantny ako si zada jeho objednavatel 🙂
Reply on: tomas153cv #13510:
Mne sa najviac páčilo keď sa svojho času "ručne rátali" cestujúcich počas maturitného týždňa. To sú výskumy za všetky drobné s dokonalou výpovednou hodnotou
Reply on: McDavid #13512:
Stíhajú, L11 je na stanici o 5:34 a zmluvná doprava do Leoni ide o 5:43
Reply on: kvorka #13504:
Tak napríklad 5:15, lebo keď idú ľudia na juh na 6:00 do práce tak aby to stihli. Alebo do Leoni pod juhom. Neviem či to cez víkend stíhajú na šiestu.
Dobrý podvečer, reagujem na tomas153cv a samozrejme aj na tých , ktorí sa vyjadrili, ale aj nevyjadrili. Odporúčam sa na všetko, čo tu robia títo amatéri /mesto/ pozrieť z nadhľadu. Rozumejte , slová hlavného pašu , teda Rybníčka - my profesionáli z mesta zvládame a zvládneme všetko - sú za hranou. Práve naopak, mnohé nezvládajú tí úradníci a občan je iba na posmech a platenie daní. Ryba smrdí od hlavy a teda v Trenčíne je smradu až až.
Reply on: kvorka #13501:
k tomu bodu 2 myslim ze toto bude ono :
https://www.cdv.cz/trencin-chce-na-desetileti-naplanovat-fungovani-dopravy/
V case ked sa to totiz robilo, sa pracovnici(rozumej brigadnici) vozili s nami aj v autobusoch, stali na zastavkach atd atd
Reply on: McDavid #13503:
Osobne sa stotožňujem s tým, že jedenástka je jedna z tých plnších liniek, čo tu máme a vedel by som sa stotožniť s tým, že by sa posilnila kĺbovými vozidlami. Avšak v situácii, kedy ich tu máme 5 si myslím, že sú dôležitejšie výkony, kde by mali väčší úžitok. 24 chodí počas roka buď plná, alebo veľmi plná, čo je v porovnaní s nanajvýš pár stojacimi cestujúcimi v 11ke väčší problém. Tiež treba myslieť na to, že v minulosti premávajúca 33 až na Trubárku bola aj napriek iba niekoľkým spojom pomerne vyťažená, a klbáky by mohli zabrániť napríklad prípadnému predĺženiu jedenástky ďalej.
Reply on: draxter #13505:
Daný spoj linky 22 robí prípoj od R 717 s príchodom 23:20. Počas minulého GVD R 717 štandardne meškával okolo 9-12 minút, preto bol po dohode s dopravcom nastavený takto dlhý prestupný čas. Teraz už R jazdieva menej zmeškaný a prestupný čas by sa mal v dohľadnej dobe opäť skrátiť.

Aj vyťaženosť tohto spoja (sám ním z času na čas idem od vlaku) ukazuje, že z večerných vlakov je hlavne smer Dolné mesto a Juh nezanedbateľný dopyt. Preto sa určite stotožňujem s tým vytvoriť prípoje aj od R 615 (prích. 23:51) a REX 1749 (prích. 0:19).
Reply on: Marek6283 #13502:
Osobne som bol cestujúci daného spoja, bol plnší ale isto nie ako to panko popisoval v sťažnosti. Otázkou je ako by reagovali Kubričania ak by okolo otoču dali zákaz státia aby sa tam harmonika vytočila...
Reply on: Marek6283 #13502:
Nepravidelnosť víkendovej vyťaženosti L11 by sa teoreticky dala riešiť nasadzovaním kĺbového vozidla podľa predpovede počasia. Vo štvrtok ráno môže dispečer alebo pracovník mesta pozrieť SHMÚ a podľa toho zariadiť, čo bude jazdiť v sobotu.

Je na objednávateľovi, či občas vyťaženosť kĺbového autobusu pokazí nejaká búrka alebo či od júna do augusta budú každý pekný víkendový deň ľudia hundrať v preplnenom sóle.
Reply on: theo #13262:
škoda, že na neho už MHD nenadzväzuje, predsa len linka 22 odíde 15 min pred ním...
Reply on: McDavid #13503:
Z Kubrice skôr než 05:20 ráno? A kedy?
Ono napríklad je to pravda, niekedy ide tá 11 z juhu už plná,a pod juhom si není už kde sadnúť. Skôr by som ale uvítal aby šla 11-ka cez víkend ráno z kubrice skôr. Tá čo ide o 5:20
Reply on: kvorka #13501:
Tak po pravde z praxe, 11 - 60minutový interval v "a" plno stačí a aj 12m vozidlo na každom jednom spoji ale aj ostatných linkách cez víkend. V tomto prípade by ma zaujímal údaj od dopravcu koľko bolo tých cestujúcich v autobuse napr. na zastávke Kubrá-Dubová, poznám ako je to, Pred Poľom záhradkári vystúpia. Aj to zaplnenie je otázne, lebo nie je pravideľné, na tejto linke hrá dosť úlohu počasie kôli turistom, stmievanie a počasie kôli záhradkárom a samozrejme ak je pekne je využívaná i keď už nie vo veľkom aj kôli kyselke a tamojšiemu bufetu s langošmi. Ale osobne som ešte plnú 11 nevidel .A áno, dnes sa vraví, že pokiaľ už v autobuse 5 cestujúcich stojí, chcete kĺbové vozidlo kôli komfortu. To sa ale malo zvážiť pred objednávaním a kúpou autobusov, veď ten pomer je potom céééélkom opačný 🤔 😋
Z mestského webu:
Dobrý deň, rád by som sa spýtal, či by nebolo možné posilniť linku 11 počas víkendov buď zhustením intervalu alebo aspoň nasadením kĺbového vozidla, a to najmä pre zvýšený počet cestujúcich z a na kyselku v Kubrej. Napríklad v sobotu 13.4. bol spoj o 17:40 z Kubrice plný už na zastávke Kubrá, Záhrady. Dokonca museli stáť aj starší občania už od kyselky, pretože si už jednoducho nemali kam sadnúť.
Odpoveď:
Mesto Trenčín má aktuálne spracovanú analýzu MHD Trenčín, potrebnú pre vypracovanie reorganizácie mestskej hromadnej dopravy. Aktuálne čakáme na podpis zmluvy k vykonaniu diela. Danú požiadavku pre skrátenie intervalu a obsluhy budeme smerovať k spracovateľovi tak, aby boli požiadavky cestujúcich zabezpečené. Čo sa týka nasadenia kĺbového vozidla, musíme odkonzultovať možnosti dopravcu a jeho nasadenie na menované spoje v aktuálnom cestovnom poriadku. Súčasný dopravca disponuje 5 kĺbovými autobusmi, z toho jeden je záložný.

Moje postrehy:
1. ak to tak je, kĺbaky cez víkend nejazdia a teda to určite ide, aby bol nasadený
2. kto spracovával analýzu MHD Trenčín, potrebnú pre vypracovanie reorganizácie mestskej hromadnej dopravy? Neviem, žeby sa také niečo súťažilo
3. ten "záložný" ma riadne irituje, špička v TN nie je celá pokrytá kĺbakmi, bo skoro zaťahujú do vozovne, ja by som aj ten piaty dal jazdiť, však ak sa nejaký pokazí, to piate poradie bude sólo a je to. Komfort cestujúcich by mal byť na prvom mieste.
Reply on: PtrkHrnk #13491:
Mna by zaujimalo ci v tom navrhu su zakomponovane aj niektore z nasledujucich veci : 1.) Ak bude vyjazd opacne, bude tam STOPka alebo len daj prednost v jazde? 2.) Vyjazd zo stanice bude umozneny aj vlavo aj vpravo? Ak ano, aky siroky realne bude? Zmesti sa tam jeden bus alebo uplne v klude dva?(napriklad pri odbocovani jedneho vlavo, aby ten druhy mohol odbocit doprava) 3.) V podstate otazka cislo dva a to aka bude siroka ta krizovatka spolu s uhlom chodnika po pravej strane(ak sa bude autobus vytacat doprava, aby nezasahoval do protismeru) 4.) Aka bude sirka cesty, vozovky a zastavkovych Nik?( bus ma sice papierovo urcite rozmery ale ak budu stat autobusy na zastavke, a po ceste pojde napriklad kamion a dalsi autobus, ci nebudu musiet pocitovo spomalit koli malej sirke a zbytocne brzdit dopravu) 5.) Preco sa odstranili tie zabradlia? Uz aj teraz je volny pohyb po stanici zakazany(presnejsie odsek 4 prevadzkoveho poriadku stanice - pohyb chodcov po jazdnej drahe je zakazany) a tym ze sa presunu zastavky dalej od vlakov, bude ten pohyb pesich osob mnohonasobne vacsi co moze(a podla mna bude) sposobovat omnoho viac koliznych situaci(aj na takej stanici kde je rychlost obmedzena dokaze chodec, presnejsie cestujuci v snahe chytit svoj vysnivany autobus obsluhujuci urcitu linku, skocit bez rozmyslu pod autobus, skocit s rozmyslom zato o dost argoantnejsie pod autobus pripadne skocit tam normalne ale tak ze sa skryje za A stlpik)

Dnes som si naživo vypočul na Juhu, aké sú hlučné 12m vozy. To je iné "turbo" čo strieľa pri rozjazde. Doteraz som myslel že je to hoax, ale teraz ľuďom verím, lebo takýto rachot nerobili ani Ikarusy s Karosami. Toto je hrozné.
Reply on: pešiak #13496:
Tak to je vrchol...
Reply on: kvorka #13495:
Ok, ”ak nie vyššej" beriem späť, nemusel si ani písať dvakrát to isté inak. Ale neviem odkiaľ, alebo za akú cenu, by sa na to zobrali peniaze...
Keby takáto ponuka prišla pred 5 rokmi, a hoci ju nepovažujem za najhoršiu, bol by som za to, aby mesto získalo pozemky naspäť.
Ale situácia sa zmenila, a máme tu isté naliehavé záležitosti.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.