Reakcia na: Mike #13623:
Presne tak. Potom pokojne môžeme považovať aj súčasné linky 1+22, 2+12, 3+13, 7+17, 23+28, 27+31 za jednu linku.
Tiež mám obavu, ako budú cestujúci zo Saratovskej vnímať L1, keď len vybrané spoje pôjdu na Saratovskú. Nebolo by dobré označiť ich 1s?
Čo sa týka L6, na Hasičskej nastúpia Sihoťári a pri Maxe bude autobusom znieť, ,,kam to ideme?!,,.
Dobre si pamätám na 2006 keď spoje L1 končili aj na AS a vždy na stanici v autobuse ostal niekto, čo chcel ísť do Kubrej.
Ale tento problém bol spočiatku aj na v r.2016 novej L4 keď každý druhý ,,a,, spoj končí na VÚO. Zvykli si, ale trvalo to dlho. Tiež L6 končiaca na stanici.
Po novom, aj po ,,zjednodušení,, je týchto pikošiek podobne.
milan005
Rozumiem že hybnosť cestujúcich sa posúva do neskorších hodín. Skôr som mal na mysli tým to, že napr. v r. 2005 išli spoje cez víkend po 20tej od gymnázia smer Juh:
20:09(8) 22(22) 37(11) 43(5)
21:10(8) 28(1)
22:13(5) 18(1)
To je všetko. A tiež aby som niektorých neuviedol do omylu toto nechcem vrátiť len chcem povedať že v súčasnosti je pravidelný 15 min. interval narušený len dvomi vecami a to:
- odskokom L1 o 2 min neskôr z pravidla v dobrom úmysle konkrétneho človeka, ktorý chcel aby bol po posune vlaku prípoj. Aj keď vtedy, keď to dotyčný spravil vlak prichádzal myslím "23" a L1 odchádzala "26" čo nebolo top.
V súčasnosti keď keď nejaké vlaky prídu o 20:14, 20:19, 20:21, 21:16, 21:20, 22:19 a zároveň aj prídu načas, môžu L1 v porovnaní s ostatnými večernými spojmi naplniť.
Pôvodne bola od vlaku určená L22 ktorá zo stanice začína a ide večer "40", tým že zo stanice začína ju ani 2 vlaky ktoré prídu načas "nepotrápia".
Taktiež podujatie ako "Príbehy z Trenčína", príp. iné výnimočné.
- ďalším miernym narušením bolo provizórne drahé a nie príliš systémové posilnenie MČ Západ vo večerných hodinách L13. Už som popísal ako by sa to dalo spraviť elegantnejšie.
Večernými spojmi chodím pomerne často a o ich preplnenosti nie že si dovolím pochybovať ale z vlastných ciest viem, že okrem výnimiek nie je.
Badám oslabenie večera v porovnaním spred 4 rokov.
Viem sa stotožniť s určitým posunom spojov z času medzi 5 a 6 do času 20 a 21 a pod. Určite to má niečo do seba.
Avšak dať sem fotografiu plnšieho večerného spoja...
Rovnako sem môžem dať fotku úplne prázdneho večerného spoja - nebude to pre mňa problém.
Ale obidve veci nemajú výpovednú hodnotu.
Ak si robím štatistiky obsadenosti, tak za rok a to už výpovednú hodnotu má!
Ak máte takú možnosť, môžete sem hodiť vyťaženosť spojov L1, 8, 11 a 22 v "a" po 20:00 napríklad od 2023/03 do 2023/02 v najplnšom mieste spoja. Bude to lepšie ako fotka.