Reakcia na: Kubo 123 #12132:
Iste, dopravca v súťaží však bude musieť splniť podmienky a keď podmienkou bude 100% NP vozový park (a iné by ani byť nemalo), tak nie je o čom - a práve preto nie je snom, že príde dopravca, čo naozaj privezie so sebou 100% NP vozov a aj klíma bude viac než na jedinom.Videl si v NR ako tamojšia SADka doviezla NP klimatizované VanHooly? Jazdené, ale v porovnaní s tým, čo je teraz v TN to je ako StarTrek.
A tie generálky - pokiaľ viem len stredné opravy - sú magorina na n-tú, mám pocit že to je vyhadzovanie peňazí von oknom, toto schváliť na meste je pre mňa na prokurátora, spôsob vykonania by som si preveril tiež. A tiež to, čo sa nasadzuje do premávky - tak zle v TN nebolo za 15 rokov.
Nezabudni ešte, že údržba veľa napovedá a ak sleduješ, čo a ako, tak vidíš, že nie je vôľa opravovať nič a preto argument o poruchových citelisoch je len fráza - pozri ako fachčí #61 zrazu. Ak sú poruchové, mali sa reklamovať. A keďže ich kúpil dopravca, je to jeho maslo.
Ešte je druhá možnosť: Dopravný podnik 100% metský.
Keď tam nepôjde poriadna MHD všetci si kúpia autá.
Kubo 123
Životnosť Irisbusov už dávno skočila, ich generálky iba predĺžili agóniu celej MHD ale nič neriešili, crossway 152cv 153cv už tiež idú z posledného, 1-2 poriadne zimy a autobus sa zlomí na ceste. Kĺbové vozy sú ako tak v rámci normy, ale to iba vďaka tomu, že po úprave cestákov najazdia o polovicu menej km. Citelisy sú v katastrofálnom stave, drahá prevádzka a stále poruchy, dávno za životnosťou čo udával výrobca.
A s takýmto vozovým parkom tu bude treba vydržať ešte nejaký ten rok. Aj tie posledné crosswaye z 2011 už majú cca 500tis km, a to by mali ešte dalších min. 8r jazdiť!!
Nie je to o SAD Tn, keď nie je na čom jazdiť tak bohužiaľ, treba rátať s tým že bude iba horšie. Mesto odmieta obmieňať vozový park, tak treba hľadať hlavne v tom problém.