Reakcia na: Kubo 123 #12131:
Píšem už ako verkel dookola, že dopravca odjazdí to, čo dopravca objedná (iba linku 26 si svojvoľne zmení na 27). Iná otázka už je, ako sa dopravca stavia k vozidlám a ich nasadzovaniu, záložným vozom (viď akcia #61), servisu - viď video o tom, ako vyzerajú B952. A potom zase otázka, ako objednávateľ (ne)rieši obnovu vozového parku a či má záujem MHD rozvíjať alebo len míňať na parkovanie a pseudocyklotrasy toľké peniaze, pri ktorých by do MHD mohla pribudnúť celá jedna nosná linka.
Kubo 123
Životnosť Irisbusov už dávno skočila, ich generálky iba predĺžili agóniu celej MHD ale nič neriešili, crossway 152cv 153cv už tiež idú z posledného, 1-2 poriadne zimy a autobus sa zlomí na ceste. Kĺbové vozy sú ako tak v rámci normy, ale to iba vďaka tomu, že po úprave cestákov najazdia o polovicu menej km. Citelisy sú v katastrofálnom stave, drahá prevádzka a stále poruchy, dávno za životnosťou čo udával výrobca.
A s takýmto vozovým parkom tu bude treba vydržať ešte nejaký ten rok. Aj tie posledné crosswaye z 2011 už majú cca 500tis km, a to by mali ešte dalších min. 8r jazdiť!!
Nie je to o SAD Tn, keď nie je na čom jazdiť tak bohužiaľ, treba rátať s tým že bude iba horšie. Mesto odmieta obmieňať vozový park, tak treba hľadať hlavne v tom problém.