Reakcia na: Kubo 123 #12143:
Dopravca dal na garantované spoje Irisa? To mu už potom asi hrabe na karbit, ani pri súčasnom strašnom stave hádam ešte z 22 NP/LE vozov je dosť, aby tie 3 či 4 garanty dodržal. A ak nie, práve toto je ukážka toho diletanstva dopravcu. Vyjadrenie keď sa nedá - to je také typické Sadistické, nebodaj tam pracuješ? Tak potom asi vieš ako funguje STK, náhradné diely a fajčiaci muži = dielňa čo neopraví už radšej nič. Takého dopravcu nám netreba.Kĺbak nemôže do každej časti mesta? Toto je blud, môže všade. Nikde nie je problém, vždy len pseudoproblém. Nikto nekáže aby šiel na linke 2,3 alebo 4, ale kľudne môže. A to je zase dispečer asi degeš, ak to nevie pomeniť tak, aby to šlo. Výhovorky, výhovorky, výhovorky. #66 má jazdiť maximálne v špičke, a nikdy nie sedlo a víkend. A to sa deje. Preto je pre mňa SAD TN jeden schopný dopravca, mysliaci len na svoj vačok. S niečím normálny dávno neprišiel, ešte aj pri kúpe #22 má maslo na hlave.
Prejdi sa linkou 24, 11 alebo spojmi na linkách 6, 7/17, kde jazdil donedávna kĺb a potom zistíš, že nasadenie 5 kĺbu je potrené. A najmä je nutné, ak dopravca nemá mestské vozy a posiela prímesto. Vieš že kĺb nerovná sa 2x sólo? Kde vezmeš vodiča? SADka má problém s vodičmi, a ty chceš posilniť druhým vozom? Načo ak máme kĺbak. To je neekonimické absolútne. A hlavne kĺbovú zálohu TN nepotrebuje. A ver že tu je potreba kĺbu. A hlavne nekupovať vozy ako #22 ale komplet NP.
Kubo 123
Na autobus #66 si teba iba zvyknúť
Vôbec si nezastávam sadku, každý má maslo na hlave, ale mesto ma väčší podiel na tom. Ma viac možnosti a nástrojov ako sa vyhnúť tomuto stavu čo sa tu deje.
Z mesiaca na mesiac je vidieť, že jazdí viac záložných vozov viac záloh, autobusy starnú to je nezvrátiteľný fakt. Dopravca využíva to čo má, je pravda, že občas by to chcelo lepšiu výmenu, bez #66, a nedávať na garantované spoje Irisbus ale keď sa nedá tak sa nedá. Či lepšie nech nejde žiaden bus?
Nemôžeš zasa chciet aby miesto #66 šiel kĺbak, každý bus ma svoj jazdný prikaz, kĺbak nemôže do každej časti mesta ísť, toto sa nedá zameniť. Krátky bus robí viacero liniek, pokiaľ kĺbak iba linky 1,8,17,24,25 ak sa nemýlim.
Neviem či by malo význam nasadenie 5eho kĺbaku, skôr spoje ktoré sú pravidelne plné posilniť druhým autobusom. V prípade poruchy kĺbaku potom je aspoň záložný #51.
A je aj veľmi ťažko povedať kedy je spoj preplnený, ak je v priebehu celej linky prepravených nejakých 60-70 ľudí je to podľa mna v pohode. Síce ľudia stoja ale je to mestská doprava, nie diaľková, že každý musí sedieť. Komfort cestovania sa dá zvýšiť aj inými opatreniami aj bez kĺbových, ale nie z vozovým parkom MHD Tn. Nový crossway #22 už toto môže ponúknuť.