Reply on: kvorka #12144:
Ako funguje STK?? To by ma fakt zaujimalo. A si myslíš že tí fajčiaci muži pôjdu a kúpia ND za svoje a potom opravia čo treba?? Tam je problem úplne v inom, tak tu nekritizuj tých posledných v monterkách, ktorí asi ťažko za to môžu.
To, že nie je vodičov je ich vnútorný problem, mna ako objednávateľa (mesto) toto vôbec nemusí zaujímať.
Ak sa ty dokážeš so svojim nákupným vozítkom otočiť na konečnej neznamená to že tam prejde aj kĺbak. Čas keď jazdil Ikarus je davno preč, a ten mal ešte vzadu takú peknú poznámku “ vozidlo vybočuje 1 m” a prešiel skoro všade. Dnes je mesto prepchaté autami, dokonca sa čuduj ale aj krátky voz ma problem na takých linkách ako 11,4,3,13,6,5,23,28 a len pre arogantných vodičov nákupných vozítok ktorí parkujú ako im to príde vhod.
Keď je záujem od mesta riešiť situáciu prečo povolilo jazdu #66 a ďalším prímestským ktoré pribudnú na cestách?
Dopravca mal nakúpiť NP vozy teraz?? síce potom nevie či opäť bude dopravcom v Tn. To by bol asi nezmysel, toto by nespravil žiaden dopravca a nie tak ešte sadka.
Stále to je problém mesta, to čo si objedná to má. Keď nevykonáva riadnu kontrolu, prípadné sankcie, niet sa čo čudovať ako to tu vyzerá.
Kubo 123
Životnosť Irisbusov už dávno skočila, ich generálky iba predĺžili agóniu celej MHD ale nič neriešili, crossway 152cv 153cv už tiež idú z posledného, 1-2 poriadne zimy a autobus sa zlomí na ceste. Kĺbové vozy sú ako tak v rámci normy, ale to iba vďaka tomu, že po úprave cestákov najazdia o polovicu menej km. Citelisy sú v katastrofálnom stave, drahá prevádzka a stále poruchy, dávno za životnosťou čo udával výrobca.
A s takýmto vozovým parkom tu bude treba vydržať ešte nejaký ten rok. Aj tie posledné crosswaye z 2011 už majú cca 500tis km, a to by mali ešte dalších min. 8r jazdiť!!
Nie je to o SAD Tn, keď nie je na čom jazdiť tak bohužiaľ, treba rátať s tým že bude iba horšie. Mesto odmieta obmieňať vozový park, tak treba hľadať hlavne v tom problém.