Reply on: Kubo 123 #12143:
Dopravca dal na garantované spoje Irisa? To mu už potom asi hrabe na karbit, ani pri súčasnom strašnom stave hádam ešte z 22 NP/LE vozov je dosť, aby tie 3 či 4 garanty dodržal. A ak nie, práve toto je ukážka toho diletanstva dopravcu. Vyjadrenie keď sa nedá - to je také typické Sadistické, nebodaj tam pracuješ? Tak potom asi vieš ako funguje STK, náhradné diely a fajčiaci muži = dielňa čo neopraví už radšej nič. Takého dopravcu nám netreba.Kĺbak nemôže do každej časti mesta? Toto je blud, môže všade. Nikde nie je problém, vždy len pseudoproblém. Nikto nekáže aby šiel na linke 2,3 alebo 4, ale kľudne môže. A to je zase dispečer asi degeš, ak to nevie pomeniť tak, aby to šlo. Výhovorky, výhovorky, výhovorky. #66 má jazdiť maximálne v špičke, a nikdy nie sedlo a víkend. A to sa deje. Preto je pre mňa SAD TN jeden schopný dopravca, mysliaci len na svoj vačok. S niečím normálny dávno neprišiel, ešte aj pri kúpe #22 má maslo na hlave.
Prejdi sa linkou 24, 11 alebo spojmi na linkách 6, 7/17, kde jazdil donedávna kĺb a potom zistíš, že nasadenie 5 kĺbu je potrené. A najmä je nutné, ak dopravca nemá mestské vozy a posiela prímesto. Vieš že kĺb nerovná sa 2x sólo? Kde vezmeš vodiča? SADka má problém s vodičmi, a ty chceš posilniť druhým vozom? Načo ak máme kĺbak. To je neekonimické absolútne. A hlavne kĺbovú zálohu TN nepotrebuje. A ver že tu je potreba kĺbu. A hlavne nekupovať vozy ako #22 ale komplet NP.
Kubo 123
To aké podmienky si zadá mesto uvidíme už o nejaký ten rok.
GO opravy boli zlodejina, mesto si to ale odsúhlasilo, takže je spokojné s B952
Nízkopodlažný kĺbak jazdi preto celkom faynovo pretože má asi polovicu odjazdených km oproti zvyšku kĺbových busov. Ale aj jeho uvedenie do prevádzky si vyžiadalo kopec nervov pre vodiča a nemálo návštev “značkového” servisu corex.
Do premávky sa nasadzuje iba to čo je k dispozícii, 02 citelis už našťastie moc nie, ten autobus mal byt už davno v zberných surovinách. Nemôžeš chciet nejaký Vanhool, keďže taký tu nie je a prečo to nie je treba sa pýtať na meste a Sadke.
Mesto nemá záujem o MHD, rsp. iba minimum. Nebavme sa teraz iba o obnove vozového parku, ale pozrime sa aké máme zastávky. Opravovala sa pri gymnáziu, výsledok žiaden. Je to veľmi frekventovaná zastávka, už davno mala byť osadená kaselákom a prispôsobená pre NP autobusy. Taktiež pri nemocnici obojsmerne, Braneckeho, a mnoho dalších ktoré sú vizitkou krajského mesta.
Cesty, po ktorých musia každý deň jazdiť busy a autá. Rozbité cesty = stav autobusov. Ale zato máme plné mesto parkovísk, ktoré budú v lete pri 35st. pekne vykurovať celé mesto. Nezmyselné a hlavne veľmi nebezpečné cyklotrasy!!