Reply on: Kubo 123 #12143:
Dopravca dal na garantované spoje Irisa? To mu už potom asi hrabe na karbit, ani pri súčasnom strašnom stave hádam ešte z 22 NP/LE vozov je dosť, aby tie 3 či 4 garanty dodržal. A ak nie, práve toto je ukážka toho diletanstva dopravcu. Vyjadrenie keď sa nedá - to je také typické Sadistické, nebodaj tam pracuješ? Tak potom asi vieš ako funguje STK, náhradné diely a fajčiaci muži = dielňa čo neopraví už radšej nič. Takého dopravcu nám netreba.Kĺbak nemôže do každej časti mesta? Toto je blud, môže všade. Nikde nie je problém, vždy len pseudoproblém. Nikto nekáže aby šiel na linke 2,3 alebo 4, ale kľudne môže. A to je zase dispečer asi degeš, ak to nevie pomeniť tak, aby to šlo. Výhovorky, výhovorky, výhovorky. #66 má jazdiť maximálne v špičke, a nikdy nie sedlo a víkend. A to sa deje. Preto je pre mňa SAD TN jeden schopný dopravca, mysliaci len na svoj vačok. S niečím normálny dávno neprišiel, ešte aj pri kúpe #22 má maslo na hlave.
Prejdi sa linkou 24, 11 alebo spojmi na linkách 6, 7/17, kde jazdil donedávna kĺb a potom zistíš, že nasadenie 5 kĺbu je potrené. A najmä je nutné, ak dopravca nemá mestské vozy a posiela prímesto. Vieš že kĺb nerovná sa 2x sólo? Kde vezmeš vodiča? SADka má problém s vodičmi, a ty chceš posilniť druhým vozom? Načo ak máme kĺbak. To je neekonimické absolútne. A hlavne kĺbovú zálohu TN nepotrebuje. A ver že tu je potreba kĺbu. A hlavne nekupovať vozy ako #22 ale komplet NP.
Michal Mazánik
Posilnenie liniek 4, 11, 28 a pod. by v prípade zvýšenia počtu odjazdených km určite bolo namieste. Ja by som pridal ešte potrebu doriešenia víkendu na Juhu I (diery v intervale smerom do centra), ako aj posilnenie linky 24 na 30 minútový interval popoludní (ten súčasný 40 minút je ťažko zapamätateľný).
Linkovému vedeniu by dosť mohla pomôcť redukcia počtu liniek, ako som už viackrát spomínal. Napríklad namiesto 13, 27 a 31 by som posilnil L3 v špičke na 30, ináč na 60 minút a pri gymnáziu zabezpečil prestupy na L24. Mesto vraj pripravuje reorganizáciu liniek v MČ Západ (podľa informácií z MsÚ), nakoľko považujú koncept s okružnými linkami za drahý a neprehľadný, takže uvidíme.
Čo sa týka okruhu na Juhu, radšej ako na Východnú by som zaokruhoval spoje po trase Pod Juhom - Južanka - Liptovská - Šafárikova - Novomestkého - Saratovská - Pod Juhom (je mi jasné, že v súčasnosti je to nereálne, iba uvažujem). Keďže na Saratovskej je väčší dopyt ako na Východnej, bolo by to prospešné pre viac cestujúcich.