Reply on: Kubo 123 #12143:
Dopravca dal na garantované spoje Irisa? To mu už potom asi hrabe na karbit, ani pri súčasnom strašnom stave hádam ešte z 22 NP/LE vozov je dosť, aby tie 3 či 4 garanty dodržal. A ak nie, práve toto je ukážka toho diletanstva dopravcu. Vyjadrenie keď sa nedá - to je také typické Sadistické, nebodaj tam pracuješ? Tak potom asi vieš ako funguje STK, náhradné diely a fajčiaci muži = dielňa čo neopraví už radšej nič. Takého dopravcu nám netreba.Kĺbak nemôže do každej časti mesta? Toto je blud, môže všade. Nikde nie je problém, vždy len pseudoproblém. Nikto nekáže aby šiel na linke 2,3 alebo 4, ale kľudne môže. A to je zase dispečer asi degeš, ak to nevie pomeniť tak, aby to šlo. Výhovorky, výhovorky, výhovorky. #66 má jazdiť maximálne v špičke, a nikdy nie sedlo a víkend. A to sa deje. Preto je pre mňa SAD TN jeden schopný dopravca, mysliaci len na svoj vačok. S niečím normálny dávno neprišiel, ešte aj pri kúpe #22 má maslo na hlave.
Prejdi sa linkou 24, 11 alebo spojmi na linkách 6, 7/17, kde jazdil donedávna kĺb a potom zistíš, že nasadenie 5 kĺbu je potrené. A najmä je nutné, ak dopravca nemá mestské vozy a posiela prímesto. Vieš že kĺb nerovná sa 2x sólo? Kde vezmeš vodiča? SADka má problém s vodičmi, a ty chceš posilniť druhým vozom? Načo ak máme kĺbak. To je neekonimické absolútne. A hlavne kĺbovú zálohu TN nepotrebuje. A ver že tu je potreba kĺbu. A hlavne nekupovať vozy ako #22 ale komplet NP.
draxter
a) v úseku Sihoť - centrum máš k dispozícii de facto všetky linky (2,4,6,12,24,28) a inerval máš teda v "x" celkom luxusný, v "a" je to tiež vždy cca 20min a lepšie.
b) v úseku centrum - Juh II máš ešte linky 1 a 22
c) samotná Soblahovská je linka 8 + 7/17
A keďže sa chalani vyhrali s prekladmi, tak na väčšine trasy sú preklady najlepšie možne spravené. Ak by však mesto pridalo kilometre, istotne treba pridať na Juhu I a III, a doplniť intervaly. U mňa by to bolo asi takto:
- pridanie na linke 11 na interval 30 min do cca 18:00 v "x", doplniť dieru medzi 20:45 a 22:15, o spoj 21:30, cez víkend niečo ešte o 22:00, možno aj na linke 4 po Sihoť, alebo 11 po Kubrú
- pridanie na linke 28 na interval 60 min aj po 17:20 v "x" do 22:20, v "a" aspoň do 21:00
Ak by sa chcelo ísť výraznejšími zásahmi, tak jedine podľa "palubákov" a vtedy by som bol za to, aby sa skúsilo:
- linku 23 predĺžiť Pod Sokolice k výstavisku
- zvážiť presmerovanie linky 1 cez podjazd Pred poľom na Sihoť IV a naopak presmerovať linku 2/12 opačne do Kubry (výmena koncového úseku)
- linku 13 posilniť v "a" kvôli Vinohradom
- linku 1+22 intervalovo upraviť na spoločnom úseku Juh II - stanica
- víkendovú prevádzku na linke 23 zrušiť a prehodiť na linku 28
Ak by sa dobudovala spojnica kruháč pod Juhom - Laugaricio, tak by sa linky 24 a 25 mohli spojiť do jedinej, ak by sa dobudovala gen. Svobodu, tak by sa linky 23 a 28 mohli zrušiť a ostala by linka 8 premávajúca polokružne v silnom intervale 10/20/20-30