Reply on: draxter #12127:
Súhlasím, v Trenčíne nemáme linky s 10 minútovými intervalmi, ale na hlavných trasách v pracovných dňoch je takýto interval bežne, ale prekladom viacerých liniek. Posilnenie liniek 4, 11, 28 a pod. by v prípade zvýšenia počtu odjazdených km určite bolo namieste. Ja by som pridal ešte potrebu doriešenia víkendu na Juhu I (diery v intervale smerom do centra), ako aj posilnenie linky 24 na 30 minútový interval popoludní (ten súčasný 40 minút je ťažko zapamätateľný).
Linkovému vedeniu by dosť mohla pomôcť redukcia počtu liniek, ako som už viackrát spomínal. Napríklad namiesto 13, 27 a 31 by som posilnil L3 v špičke na 30, ináč na 60 minút a pri gymnáziu zabezpečil prestupy na L24. Mesto vraj pripravuje reorganizáciu liniek v MČ Západ (podľa informácií z MsÚ), nakoľko považujú koncept s okružnými linkami za drahý a neprehľadný, takže uvidíme.

Čo sa týka okruhu na Juhu, radšej ako na Východnú by som zaokruhoval spoje po trase Pod Juhom - Južanka - Liptovská - Šafárikova - Novomestkého - Saratovská - Pod Juhom (je mi jasné, že v súčasnosti je to nereálne, iba uvažujem). Keďže na Saratovskej je väčší dopyt ako na Východnej, bolo by to prospešné pre viac cestujúcich.
vlado54
K tomu intervalu nemôžeš porovnávať intervaly žilinskej MHD a trenčianskej MHD tak, že si zoberieš dve linky a ich porovnáš. Pozri si koľko liniek je v žilinskej MHD a koľko v Trenčíne a ako tam funguje systém a ako u nás. V Žiline sú samé okruhy s pár linkami u nás v meste je kopa liniek s rovnakým cieľom a variabilnou trasou ale našťastie sú mnohé v preklade. V TN bol pri poslednej úprave linkovania prijatý kompromis odvšadiaľ všade s čiastočným prestupovaním a myslím že všetci boli spokojný. Ak chceš intervaly ako v Žiline tak to treba pár liniek a prestupné zastávky ale toto tu ľudia, mesto aj tvorcovia CP momentálne zavrhli. Má to aj logiku napr. sídlisko JUH má tri konečné čo je problém.
Ináč nejaký ten milión na predĺženie Gen Svobodu a spojenie s Východnou a máme len dve konečné resp zokruhované linkovanie a podstatne lepšie obslúžený JUH pri súčasných km. No len ich treba nájsť najlepšie teraz , lebo na konci Východnej sa pripravuje štvrť pre 1500 obyvateľov a ďalšie pripravované developerské projekty sú za ul. Gen. Svobodu