Reakcia na: draxter #12136:
V NR jazdí SADka? Nie je tam Arriva??To aké podmienky si zadá mesto uvidíme už o nejaký ten rok.
GO opravy boli zlodejina, mesto si to ale odsúhlasilo, takže je spokojné s B952

Nízkopodlažný kĺbak jazdi preto celkom faynovo pretože má asi polovicu odjazdených km oproti zvyšku kĺbových busov. Ale aj jeho uvedenie do prevádzky si vyžiadalo kopec nervov pre vodiča a nemálo návštev “značkového” servisu corex.
Do premávky sa nasadzuje iba to čo je k dispozícii, 02 citelis už našťastie moc nie, ten autobus mal byt už davno v zberných surovinách. Nemôžeš chciet nejaký Vanhool, keďže taký tu nie je a prečo to nie je treba sa pýtať na meste a Sadke.
Mesto nemá záujem o MHD, rsp. iba minimum. Nebavme sa teraz iba o obnove vozového parku, ale pozrime sa aké máme zastávky. Opravovala sa pri gymnáziu, výsledok žiaden. Je to veľmi frekventovaná zastávka, už davno mala byť osadená kaselákom a prispôsobená pre NP autobusy. Taktiež pri nemocnici obojsmerne, Braneckeho, a mnoho dalších ktoré sú vizitkou krajského mesta.
Cesty, po ktorých musia každý deň jazdiť busy a autá. Rozbité cesty = stav autobusov. Ale zato máme plné mesto parkovísk, ktoré budú v lete pri 35st. pekne vykurovať celé mesto. Nezmyselné a hlavne veľmi nebezpečné cyklotrasy!!
Michal Mazánik
Posilnenie liniek 4, 11, 28 a pod. by v prípade zvýšenia počtu odjazdených km určite bolo namieste. Ja by som pridal ešte potrebu doriešenia víkendu na Juhu I (diery v intervale smerom do centra), ako aj posilnenie linky 24 na 30 minútový interval popoludní (ten súčasný 40 minút je ťažko zapamätateľný).
Linkovému vedeniu by dosť mohla pomôcť redukcia počtu liniek, ako som už viackrát spomínal. Napríklad namiesto 13, 27 a 31 by som posilnil L3 v špičke na 30, ináč na 60 minút a pri gymnáziu zabezpečil prestupy na L24. Mesto vraj pripravuje reorganizáciu liniek v MČ Západ (podľa informácií z MsÚ), nakoľko považujú koncept s okružnými linkami za drahý a neprehľadný, takže uvidíme.
Čo sa týka okruhu na Juhu, radšej ako na Východnú by som zaokruhoval spoje po trase Pod Juhom - Južanka - Liptovská - Šafárikova - Novomestkého - Saratovská - Pod Juhom (je mi jasné, že v súčasnosti je to nereálne, iba uvažujem). Keďže na Saratovskej je väčší dopyt ako na Východnej, bolo by to prospešné pre viac cestujúcich.