Reakcia na: Kubo 123 #12132:
Iste, dopravca v súťaží však bude musieť splniť podmienky a keď podmienkou bude 100% NP vozový park (a iné by ani byť nemalo), tak nie je o čom - a práve preto nie je snom, že príde dopravca, čo naozaj privezie so sebou 100% NP vozov a aj klíma bude viac než na jedinom.Videl si v NR ako tamojšia SADka doviezla NP klimatizované VanHooly? Jazdené, ale v porovnaní s tým, čo je teraz v TN to je ako StarTrek.
A tie generálky - pokiaľ viem len stredné opravy - sú magorina na n-tú, mám pocit že to je vyhadzovanie peňazí von oknom, toto schváliť na meste je pre mňa na prokurátora, spôsob vykonania by som si preveril tiež. A tiež to, čo sa nasadzuje do premávky - tak zle v TN nebolo za 15 rokov.
Nezabudni ešte, že údržba veľa napovedá a ak sleduješ, čo a ako, tak vidíš, že nie je vôľa opravovať nič a preto argument o poruchových citelisoch je len fráza - pozri ako fachčí #61 zrazu. Ak sú poruchové, mali sa reklamovať. A keďže ich kúpil dopravca, je to jeho maslo.
Ešte je druhá možnosť: Dopravný podnik 100% metský.
Keď tam nepôjde poriadna MHD všetci si kúpia autá.
draxter
a) v úseku Sihoť - centrum máš k dispozícii de facto všetky linky (2,4,6,12,24,28) a inerval máš teda v "x" celkom luxusný, v "a" je to tiež vždy cca 20min a lepšie.
b) v úseku centrum - Juh II máš ešte linky 1 a 22
c) samotná Soblahovská je linka 8 + 7/17
A keďže sa chalani vyhrali s prekladmi, tak na väčšine trasy sú preklady najlepšie možne spravené. Ak by však mesto pridalo kilometre, istotne treba pridať na Juhu I a III, a doplniť intervaly. U mňa by to bolo asi takto:
- pridanie na linke 11 na interval 30 min do cca 18:00 v "x", doplniť dieru medzi 20:45 a 22:15, o spoj 21:30, cez víkend niečo ešte o 22:00, možno aj na linke 4 po Sihoť, alebo 11 po Kubrú
- pridanie na linke 28 na interval 60 min aj po 17:20 v "x" do 22:20, v "a" aspoň do 21:00
Ak by sa chcelo ísť výraznejšími zásahmi, tak jedine podľa "palubákov" a vtedy by som bol za to, aby sa skúsilo:
- linku 23 predĺžiť Pod Sokolice k výstavisku
- zvážiť presmerovanie linky 1 cez podjazd Pred poľom na Sihoť IV a naopak presmerovať linku 2/12 opačne do Kubry (výmena koncového úseku)
- linku 13 posilniť v "a" kvôli Vinohradom
- linku 1+22 intervalovo upraviť na spoločnom úseku Juh II - stanica
- víkendovú prevádzku na linke 23 zrušiť a prehodiť na linku 28
Ak by sa dobudovala spojnica kruháč pod Juhom - Laugaricio, tak by sa linky 24 a 25 mohli spojiť do jedinej, ak by sa dobudovala gen. Svobodu, tak by sa linky 23 a 28 mohli zrušiť a ostala by linka 8 premávajúca polokružne v silnom intervale 10/20/20-30