Inak povedane, kvoli par nedobytnym pohladavkam na pokutach, s ktorymi sa samozrejme potykaju vsetky mesta, kde maju revizorov, budete potrestani nastupom cez predne dvere vsetci.
Pan ing. Snopko uz nevie, akym argumentom by podporil vysledky svojho zvrateneho posobenia v BBDS, ze ano.
Už som síce po pár dňoch "vychladol", ale musím reagovať ešte na jednu skutočnosť. V sobotu a nedeľu som bol lyžovať na Králikoch a absolútne ma zarazil fakt, že z Králikov - úspešného lyžiarskeho strediska - chodí poobede len jeden spoj - o 16:30 (predtým ide len o 12:45). Veľmi sa čudujem, že na tejto trase už nespravil nejaký súkromník ski-bus s hodinovým, max. 2 hodinovým celodenným intervalom - i keď si myslím, že BBDSka mala urobiť tak už dávno a nenechať sa vytesniť aj na ďalšej trase...
Zaujímavé je, že v Čechách to "štátni" dopravcovia dávno pochopili a kde sa dá, ponúkajú svoje služby (v zime ski-busy a v lete cyklo-busy)...
vieš, čo je sranda? V Topoľčanoch majú dodnes mesačné predplatné lístky na MHD...
Re #6951 irizar: v Bystrici podľa všetkého taký Ikarus nebol a inak to bola séria vyradených Ikarusov z BKV Budapest, tuším po otvorení predĺženia linky metra M3 z Arpád híd-u na Újpest.
Re #6953 LUK: Ing. Snopko hovoril o tom, že určitá skupina ľudí sa zvysoka vykašle aj na revízorov, lebo vie, že im môžu uložiť aj tisíc pokút a ani jednu nezaplatia. Vzhľadom na to, že sú v stave hmotnej núdze ich nikto neprinúti (v súčasnom právnom stave) tú pokutu zaplatiť.
Ako je mozne, PIT, ze sa vzdy s tebou zhodnem uplne vo vsetkom, len v jedinej veci si stale nerozumieme? Konkretne otazka peknych intervalov - ja tvrdim, ze pekny interval je tiez sluzba verejnosti a ze nad 10 minut uz maju existovat len pekne intervaly, tj. 12, 15, 20, 30, 60 minut. Interval 14 minut, 17 minut, 23 minut, 67 minut a podobne NIE JE PRE MNA INTERVAL.
listok si treba kupovat v kazdom pripade. pri cipovej karte vsak odpada problem s manipulaciou s hotovostou a listok je kusok lacnejsi (v pripade prestupu do 40min. dalsi listok je este lacnejsi).
prosim Vas vie mi niekto odpovedat ci sa mi oplati kupit cipovu kartu,? chcem cestovat zo stanice + 9 zastavok do prace. cenu za cipovu kartu so na tejto stranke nasiel - alebo si musim kupovat denne listok u sofera.Dakujem
Inak za posledný týždeň by som tu našiel veľa príspevkov, ku ktorým by som mal čo dodať, ale pre moju služobnú zaneprázdnenosť som na to nemal čas a ani ho mať ďalší týždeň nebudem. Len aby ste si nemysleli, že som bol s tým, čo sa tu písalo, až tak veľmi spokojný ?
Krátka reakcia:
1) Dopravca v BB nejde "správnym smerom" už 10 rokov.
2) Kostra systému MHD v BB neexistuje, keďže sa ju za 15 rokov budovania nepodarilo dostavať - myslí sa tým trolejbusová doprava.
3) K neefektívnemu zhlukovaniu vozidiel dochádza predovšetkým z nevhodnosti nastupovania len prvými "poldverami" vozidiel MHD.
4) Je absurdné odkláňať MHD z častí komunikácii kvôli zápcham. Naopak má MHD mať prioritné a preferované postavenie v komunikčnom systéme mesta. Je zbytočné presmerovávať trasy liniek (ako napr. L34 a spol.) na miesta, kde je to irelevantné, len aby sa vyhli zápche. Však to potom môžu končiť na Striebornom námestí a ušetrií sa ešte viac ?
5) S prestupnou tarifou je možné len súhlasiť - ideálne sú časové predplatné CL.
6) Nie je podstatný "pekný" interval, ale aby bol "čo možno najmenší" pri zachovaní racionálnosti dopravy a umožňoval rovnomerné poskytovanie prepravného výkonu.
7) Následný interval na nábreží je irelevantný. Vzhľadom na tarifu je veľmi nízky počet potenciálnych cestujúcich na tak krátkom úseku. Podstatné je, aby bola zabezpečená pravidelná a rovnomerná obsluha koncových častí trás liniek. Je mi zbytočné, aby bol pravidelný interval na nábreží u liniek, ktoré idú úplne inam - napr. L1/6 a L2/8/7. Naopak ma veľmi zaujíma, ako sú rozvrhnuté L6+7, resp. L6+1 a pod. Interval na L22 pod 16 min. nevidím reálne z hľadiska obežného času, kedy by čas na konečnej zastávke musel klesnúť pod súčasných 6-7 min., čo pri častom meškaní spojov vodičom neumožnilo si ani "vydýchnuť"...
9) O následných intervaloch L1 a 6 tu píšem veľmi často, takže teraz to nebudem opakovať. Podstatné je, že dopravca stále nemá pocit potreby toto upraviť.
10) MsÚ úplne zabudol, na čo existuje a svojimi (ne)opatreniami zapríčinil, že individuálna automobilová doprava úplne ovládla každý voľný priestor na prepchatých komunistických sídliskách, kde sa pri výstavbe nepočítalo, že budú mať toľkí obyvatelia automobil, ako aj v úzkych uliciach historického centra. V západných mestách to už dávno zistili a podporujú MHD, ale u nás treba vždy všetko dobré pochovať a potom to budeme zase ako veľký zázrak objavovať.
11) Chcel by som vidieť skutočne relevantné odborné argumenty pre zrušenie jediného priameho spojenia medzi dvoma miestami, ako sú sídliská Sásová-Rudlová a Fončorda. Ak sú takéto prepravné vzťahy nezaujímavé, mal by dopravca zrušiť skoro všetky linky.
12) Nechápem, ako sa podarilo prežiť L80, ak L24 padla - vlastne ako by sa dalo "vyjednávať" s L80
13) Uvedomujem si, že si napísal, že je to bol Tvoj pohľad "zvonka", ale neber to v zlom, že pre mňa je ťažké sa zmieriť s niektorými vecami, ktoré si možno z časti aj pochválil, keďže to tu musím trpieť. Výhľad do budúcnosti je zlý a navyše za to bude nutné platiť opäť viac...
LUK: Zmena na linke 601506 BB-Rajecké Teplice: spoj 8:40 chodí od 01.02.2005 až o 14:50 s príchodom do RT o 16:50. Naspäť sa vracia hneď o 16:55 s príchodom do BB o 19:10.
Linka 102811 BA-Mukačevo premáva podľa oznamu na AS vo februári do Mukačeva len v párnych dňoch (sú tam vypísané, akurát im tam chýba 26.02., takže vtedy možno ani nejde...).
viď www.europasc.sk
Časť správy z 28.12.2004 :"Posledné mesiace sa pozornosť investora sústreďuje na výber financujúcej banky i generálneho dodávateľa na celý projekt. Investorská spoločnosť starostlivo zvažuje všetky možnosti. Tieto dôležité informácie by mali byť známe už začiatkom budúceho roka. Generálny manažér projektu Ing. Peter Valach tiež predpokladá, že koncom januára budúceho roka by sa mohlo na základe stavebného povolenia začať s prvou etapou stavby. Vtedy sa rozbehnú ďalšie konkrétne práce na objekte, ktorý by mal zmeniť život v Banskej Bystrici. Druhá etapa bude zahŕňať samotnú stavbu. Budovanie podzemnej častí parkovísk a technického zázemia odštartuje v marci, s jednotlivými poschodiami trojposchodového centra sa začne v máji a júni 2005. O rok na to bude byť Europa Shopping Center už hotové a kolaudácia je naplánovaná na jún 2006."
Na TA3 prispevok o Nitrianskej mhd kedze imhd Nitra nema wap forum pisem to sem, Nitrancania nedajte si to ujst.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majkl
Zaujímavé je, že v Čechách to "štátni" dopravcovia dávno pochopili a kde sa dá, ponúkajú svoje služby (v zime ski-busy a v lete cyklo-busy)...