Dnesny postreh z cestovania. Na zastavke pri budove Gamo som nastupoval na trojku, vsimol som si chalana ako studuje cestovne poriadky. Potom si ma vsimol on a pristupil ku mne a opytal sa anglicky.Preco tu niesu odchody vsetkych autobusov, ako su uvedene hore na tabuly? (oznacnik) Tak som mu vysvetlil ze niektore su zrusene a strasne sa divil, preco este nieje ta tabula vymenena? Povedal som mu, toto je este nic, na niektorych zastavkach su uvedene cisla spojov ktore nepremavaju aj dva roky
a viac. Krutil hlavou a ja som sa hambil. Odkaz kompetentnym, robte nieco konecne pre zlepsovanie mhd v nasom meste, BB MHD ma strasne zlu povest, aj medzi navstevnikmi mesta, studentmi z inych miest, a po dnesku aj medzi zahranicnymi navstevnikmi.
a viac. Krutil hlavou a ja som sa hambil. Odkaz kompetentnym, robte nieco konecne pre zlepsovanie mhd v nasom meste, BB MHD ma strasne zlu povest, aj medzi navstevnikmi mesta, studentmi z inych miest, a po dnesku aj medzi zahranicnymi navstevnikmi.
LUK
Re #6836 Papyr: Toto už je na totálnu demontáž celého systému ako takého a na vybudovanie nového, lebo to už nemá ani len náznak nejakej úrovne... ?
Re #6858 Schuhu: to čo má znamenať, že 867BA je na L20 a 868BA na L80??? Aj ja som si už všimol...
Re #6870 Snopko: tento priestor môžete využívať kedykoľvek a koľkokoľvek, radi sa niečo nové dozvieme... ?
Re #6888 Tom: nemôžeš hodnotiť tento "výlukový" stav za definitívny. Po spustení trate k Tescu tam tiež budú trtolejbusy. A keby L3 nebola dostatočne vyťažená, tak by v tom čase asi nezdvojovali niektoré spoje, nie? Nezabúdaj, že veľa cestujúcich nastúpi až na Fončorde, kde je väčšina internátov.
Re #6891 Rebel: už Ti na inom fóre vysvetlili účel evidenčného cestovného, tak tu netrep o nenažrancoch!
Re #6899 Hermiona: Vyslovene nevyťažené spoje sa rozumne redukujú už dlho... L24 bola o inom...
Re #6906 Majkl: Nesúhlasím. V BB sa robia CP tak, aby vyhovovali potrebám vodičov (viď napr. L6 a jej 30/40min interval cez víkend alebo aj nové L8 a 9)
Re #6911 a #6912 Vševedko: a čo takto si to najskôr všetko prečítať a potom v pokoji v jednom prípevku reagovať, dedo? ?
Re #6922 Vševedko: He he. Bystrica má MHD postavenú na prestupný tarif (teda v reále na prestupnú pokutu ? ) a na nástup všetkými dverami. Charakter MHD sa nezmenil ani zavedením nástupu prednými dverami ani zavedením súčasnej tarify. Jazdné doby sú stále +/- rátané bez ohľadu na prestoje na zastávkach. Inak by neboli neustále 8-10 minútové meškania... A pri cca 20 min. trasách a 10 min. intervaloch zas až toľko vodičov a vozidiel neušetríš, si nemysli. Druhá vec je nevhodné rozvrhnutie ich obehov a tým nevyhnutné zbytočné zotrvávanie niektorých vodičov v smene dlhšie, než je nutné.
Re #6923 Snopko: Ten nárast len poukazuje opäť na neschopnosť podniku vysporiadať sa s problémom. Dostatočný výskyt revízorov odradí ľudí pokúšať sa o cestovanie na čierno. To by ale tí revízori ale tiež museli v pracovnom čase robiť to, čo majú v popise práce, a to kontrolovať a nie vysedávať na konečných a debatovať so šoférmi ako sa to deje v niektorých mestách.
Re #6928 Hermiona: Blbosť! Čo ušetríš na tom, že ten istý celokový počet cestujúcich budeš viezť dvomi autobusmi??? (vzané veľmi zjednodušene)
Re #6946 Vševedko: Nie.