Havária sa stala okolo 21:30 večer, na poslednom spoji poradia 24/1. Vodič si vraj nič nepamätá, hváriu videl a poblikoval na facebook okoloidúci. Autobus je v neprevádzkovateľnom stave. Žiadne informácie o spolucestujúcich nie sú.
Ešte k Saktorovi - je niekde zverejnený ten dodatok? A schválilo to vôbec zastupiteľstvo? Narážam na zákon č. 138/1991 Zb. o majetku obcí, pretože výkon práv spoločníka (ktorý patrí primátorovi) stále zakladá (aj zakladal) byť v súlade so zásadami hospodárenia a zákonom (leda že to ozaj aj poslanci predtým odsúhlasili).
Bez dokončenia trolejbusovej siete sa naozaj nedá urobiť úplne rozumné linkové vedenie. Ja už cez 6 rokov skoro sa pohybujem v Žiline a teraz tam 2 roky už aj študujem a od Septembra prechádzam na cestnú dopravu. Páči sa mi ako celá Žiliny je zatrolejovaná a väčšina liniek má počas dňa dobré intervaly, a dokonca od 1.4 tam skrátili interval linky 1 zo 60 na 30 minút a tiež sa mi tam páči prístup Mesta a aj Dopravného podniku k MHD a skoro všetky spoje sú naplno vyťažené a rád cestujem touto MHD a len málokedy sa stane že mi niečo nejde vtedy keď to potrebujem a rýchlo sa viem dostať všade. Ale v BB to žiaľ takto nie je a som zvedavý kedy sa dostavia trolejbusová sieť v BB.
BB by si mala naozaj zobrať za vzor Žilinu. Len škoda aké blbosti sa za posledných 30 rokov v BB urobili.
Maximálny súhlas. Takisto sa nemuseli zlikvidovať Merony.Predaj väčšiny v DPMBB, SAD ZV bol fatálny.Zrejme v tomto stave dostavba t-bus siete je nereálna.
Tak čo dodať, kvalita slovenskej práce = EmTrest...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Žilinský Karosák