Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: PIT #55807:
V poobednej špičke sú na Internátnej hodinové prestávky. (Myslím, že niektoré vozy to tak majú aj v rannej). To znamená, že voz, ktorý prišiel o 13:58, ide až o 15:01. Voz, ktorý prišiel o 14:58, ide až o 16:01. To vykonávajú dva vozy. Spoje 13:31, 14:31 a 15:31 vykonáva tretí voz. Takže nejde o vytváranie dojmu inej reality.
Reakcia na: Timmy #55806:
Takto by to bol akurát tak nezmysel a nie zbytočné zastavovanie. Na to si akože kde prišiel?
Ak by mala byť zastávka Zelená len 100 m od otočky, tak by to znamenalo jej skutočne "skvelé" umiestnenie.

Inak pre zaujímavosť - ktorá väčšina spojov stojí hodinu na Internátnej?
Ja vidím štandardné príchody v špičke 28 58 a odchody 01 a 31, t. j. 33 minút, resp. v sedle príchod 48 odchod 11, t. j. 23 min; víkend príchod 49 odchod 29, t. j. 40 min. Tak je to treba napísať aj v prípade zovšeobecnenia aspoň trochu reálne, nie vytvárať dojem inej reality.
Reakcia na: pumaa11 #55805:
To ani srnky netušia,že kedy to budú posúvať. Všetky spoje nebudú dávať, maximálne len vybrané spoje,z dôvodu,že na Internátnej máva väčšina spojov hodinu pauzu a 26/2 máva prestoj od 8:30 do 13:30 na Internátnej. Zastávka Internátna točňa v opačnom smere nebude. Tým že zastávka Zelená bude len o cca 100m vyššie,tak je zbytočné zastavovať na Internátnej točni.
Reakcia na: Timmy #55803:
Vie sa aj cca kedy sa bude posúvať konečná ?
Keď vybrané spoje, z toho vyplýva, že asi nie všetky 26-ky a 7-ky však (7-ky ak vôbec) ?
Myslíš, že pribudne zastávka Internátna otočka aj v opačnom smere?
Reakcia na: N/A #55802:
Alebo konečne využiť 3201-3 a predĺžiť 7. Škoda, že stavebný úrad v BB nepozná kasselsky obrubník, ak ho náhodou nepozná sám stavebník.
Reakcia na: N/A #55802:
Vybudovali ju pred 4 rokmi, tam by mali končiť vybrané spoje linky 26 onedlho.
Reakcia na: Tom_BB #55800:
Nepoznám túto lokalitu ale táto zastávka vyzerá ako nová
Reakcia na: slovak2018 #55795:
Kĺbovým vozidlám v prímestskej doprave sa dopravné podniky bránia ako čert svätenej vode takže toho sa určite nedožijeme. Čo sa týka státia na dlhých trasách to už kraj vôbec nezaujíma oni sa tešia ako majú využité spoje a pokiaľ sa do voza všetko vlezie je to z ich pohľadu ok... Treba sa sťažovat na kraj a IDS.
Reakcia na: BB-Schuhu #55789:
Podľa polohy sa dá akurát tak očakávať predĺženie linky 26 prípadne 7 (aspoň by baterkáče konečne našli využitie).
Od 29.3.2024 končí výluka v Uľanke a linka č. 43 bude premávať po pôvodnej trase s konečnou zastávkou Uľanka, otočka.
Nový CP: https://sadzv.sk/cp/aktualne/mhd/lV_0601143.pdf
Reakcia na: Viko #55796:
Možno na iných linkách, kde cestujúci nie sú namačkaní až ku predným dverám. Ono to nič nemení na preplnenosti tychto spojov a pasivite kraja toto nejak riešiť. Uznaj, že 14,5M sa dajú využiť aj tam, kde ich je potreba.
Reakcia na: slovak2018 #55795:
Zrovna zvolenská sadka je etalónom neochoty ukladania vecí do kufrov, tam sa vozilo v priestore na kočík aj pred príchodom NP vozidiel.
Reakcia na: slovak2018 #55788:
Doplním svoj komentár. Očakávam a dúfam v zmeny vo vozidlovom parku. Niektoré linky v BBSK si skutočne pýtajú kapacitnejšie vozidlá. Štandardné LE autobusy sa ukázali ako nepraktické na dlhších a vyťažených linkách. Spomeniem napr.BB-VK, Dudince-Ružomberok, BB-BŠ...Batožinu niet kam odložiť, jedine na miesto pre invalidný vozík/kočík, čím sa maže výhoda LE autobusu....Kraj tvrdí, že si zbiera údaje o počte cestujúcich. No prax vyzerá tak, že 10,8 alebo 12m vozidlo ide preplnené na jednej z týchto liniek, zatiaľ čo 14,5 vozí vzduch niekde na lazy prípadne sa točí medzi ZV a BB. Nebolo by vôbec od veci vybaviť vozidlá policami na batožinu a nasadzovať 14,5 tam, kam je treba. Prípadne pri najbližšej obnove vozového parku prehodnotiť dokúpenie možno aj kĺbových vozidiel. Osobne si myslím, že štatistika potrebu takýchto vozidiel aj ukáže. Vozidlo možno má kapacitu 100 ľudí (môj odhad), no z toho možno 50 je stojacich a stáť niekde hodinu a viac nie je zrovna komfortné.
Reakcia na: draxter #55793:
V súčasnom zákone o verejnej doprave nevidím ustanovenie ktoré by vyžadovalo "súhlas obce" s čímkoľvek, keďže sa jedná o prímestskú linku.
Reakcia na: 810zssk #55792:
Áno, už som si to pozrel. To je vec obce, pretože obec nemusí udeliť súhlas regionálnej doprave, najmä ak prevádzkuje MHD. V tom úseku je to totiž konkurencia a nie doplnok ako v Rakytovciach. A keďže MHD zatial do bordelu zvaného IDS nevstúpila, tak to tak asi aj zostane.
Reakcia na: draxter #55791:
V tom úseku je vylúčená preprava cestujúcich (zastávky sú len na výstup, resp. len na nástup).
Reakcia na: Jeffko #55790:
A ono to nejde?
Reakcia na: draxter #55784:
Ja zase požadujem na linke 060101 umožniť prepravu cestujúcich s IDS Časovkou cestovať medzi BB, Nám. slobody až BB, Magurská. Keď môžem cestovať na časovku (mesačník) Badínom, Králikmi, Harmancom aj inými spojmi na linke 101 tak prečo nie aj do Sásovej?
Na ISCP sa dnes objavili nové zastávky MHD BB "Na stráni" a "Zelená". Žeby predzvesť rozšírenia siete liniek MHD po viac než desaťročí?
http://www.iscp.sk/pages/zmeny_z/tabulky_z/tabu1006.html

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.