Reakcia na: PIT #56289:
Alebo ešte to môžem spraviť aj takto:Namiesto tej 26 by som to Podlavíc radšej ťahal tú 22 keďže je to lepšia trasa, jeden z dôvodov prečo to chcem jednu linku do Podlavíc ťahať je taký že je to že nejde až tak súbežne s trolejbusmi okrem nábrežia a mohla by byť z toho dobrá linka, interval stále 10 minút a tiež chcem linku 34 nahradiť touto linkou preto aby bolo na stanici viac miesta pre trolejbusy a iné linky keďže všetky trolejbusy končia na stanici a neviem nájsť lepšie miesto na jej ukončenie, kebyže sú kĺbové trolejbusy tak by som všetky linky ukončil na Mičinskej a 34 možno už na Vajanského ale ak je problém ťahať 22 do Podlavíc tak by som 22 a tú 26 ukončil na tých Štiavničkách ale pre 34 by som odporúčal nájsť inú konečnú a chcel by som ju minimálne v 15 minútovom intervale v špičke, ja s prestupom nemám problém, len chcem hľadať pre linky efektívnejšiu konečnú. Jeden z dôvodov prečo som chcel na Tatranskú len jednu linku bol taký že chcem čo najmenej liniek ale môžem to spraviť aj takto: L20 by som dal z Ďumbierskej cez Tatranskú okruhom a potom by chodila L26 na tie Štiavničky a vlastne L20 a 26 by mohli mať spolu cca 15 minút interval v špičke. Pred Duklou na Štiavničkách je dosť veľa priestoru kde sa dajú otáčať aj kĺbové autobusy a nebol tam problém ani pri podujatiach z môjho pohľadu.
Inak pre ten hodinový interval pre linku 3 do Rakytoviec sú potrebné 2 parciály kvôli prestávkam (jazdná doba linky v takom prípade cca 27 minút tam a naspäť), keby bol s jedným tak by museli byť dlhšie intervaly.
V ostatných návrhoch nevidím až tak problém
Samozrejme CP môžem navrhnúť a tiež som nad tým rozmýšľal
PIT
Lenže keď mesto za dlhé roky dostalo odporúčania a návrhy konkrétnych opatrení, tak NIKDY z nich riadne nič nezrealizovalo, prípadne spravilo pravý opak, či zmarilo realizovateľnosť a účinnosť opatrenia v čase a výsledkom je, že mnohé z tých vecí sú reálne už neuskutočniteľné a dôsledky nevratné a môžu jazdiť tie vozidlá aj pozlátené - jednoducho niektoré chyby sú fatálne a ťažko alebo definitívne nemenné. Definitívnou ranou možnosti kontrolovať MHD je v podstate darovanie kontroly nad DPM primátorom Saktorom tesne pred skončením jeho mandátu, keď už v predchádzajúcom období mesto úplne zlyhalo, aby mohlo mať plnú kontrolu nad poskytovaním týchto služieb bez potreby súťaže.
Čo myslíte, dokedy sa dá "beztrestne" robiť chyby, aby sa to negatívne neprejavovalo? Zjavne tá pomyselná červená čiara bola prekročená už pred rokmi a úmerne tomu vyzerajú aj zlé čísla v počte prepravených osôb.