Reakcia na: PIT #56289:
Alebo ešte to môžem spraviť aj takto:Namiesto tej 26 by som to Podlavíc radšej ťahal tú 22 keďže je to lepšia trasa, jeden z dôvodov prečo to chcem jednu linku do Podlavíc ťahať je taký že je to že nejde až tak súbežne s trolejbusmi okrem nábrežia a mohla by byť z toho dobrá linka, interval stále 10 minút a tiež chcem linku 34 nahradiť touto linkou preto aby bolo na stanici viac miesta pre trolejbusy a iné linky keďže všetky trolejbusy končia na stanici a neviem nájsť lepšie miesto na jej ukončenie, kebyže sú kĺbové trolejbusy tak by som všetky linky ukončil na Mičinskej a 34 možno už na Vajanského ale ak je problém ťahať 22 do Podlavíc tak by som 22 a tú 26 ukončil na tých Štiavničkách ale pre 34 by som odporúčal nájsť inú konečnú a chcel by som ju minimálne v 15 minútovom intervale v špičke, ja s prestupom nemám problém, len chcem hľadať pre linky efektívnejšiu konečnú. Jeden z dôvodov prečo som chcel na Tatranskú len jednu linku bol taký že chcem čo najmenej liniek ale môžem to spraviť aj takto: L20 by som dal z Ďumbierskej cez Tatranskú okruhom a potom by chodila L26 na tie Štiavničky a vlastne L20 a 26 by mohli mať spolu cca 15 minút interval v špičke. Pred Duklou na Štiavničkách je dosť veľa priestoru kde sa dajú otáčať aj kĺbové autobusy a nebol tam problém ani pri podujatiach z môjho pohľadu.
Inak pre ten hodinový interval pre linku 3 do Rakytoviec sú potrebné 2 parciály kvôli prestávkam (jazdná doba linky v takom prípade cca 27 minút tam a naspäť), keby bol s jedným tak by museli byť dlhšie intervaly.
V ostatných návrhoch nevidím až tak problém
Samozrejme CP môžem navrhnúť a tiež som nad tým rozmýšľal
lapo127