Reakcia na: PIT #56289:
Alebo ešte to môžem spraviť aj takto:Namiesto tej 26 by som to Podlavíc radšej ťahal tú 22 keďže je to lepšia trasa, jeden z dôvodov prečo to chcem jednu linku do Podlavíc ťahať je taký že je to že nejde až tak súbežne s trolejbusmi okrem nábrežia a mohla by byť z toho dobrá linka, interval stále 10 minút a tiež chcem linku 34 nahradiť touto linkou preto aby bolo na stanici viac miesta pre trolejbusy a iné linky keďže všetky trolejbusy končia na stanici a neviem nájsť lepšie miesto na jej ukončenie, kebyže sú kĺbové trolejbusy tak by som všetky linky ukončil na Mičinskej a 34 možno už na Vajanského ale ak je problém ťahať 22 do Podlavíc tak by som 22 a tú 26 ukončil na tých Štiavničkách ale pre 34 by som odporúčal nájsť inú konečnú a chcel by som ju minimálne v 15 minútovom intervale v špičke, ja s prestupom nemám problém, len chcem hľadať pre linky efektívnejšiu konečnú. Jeden z dôvodov prečo som chcel na Tatranskú len jednu linku bol taký že chcem čo najmenej liniek ale môžem to spraviť aj takto: L20 by som dal z Ďumbierskej cez Tatranskú okruhom a potom by chodila L26 na tie Štiavničky a vlastne L20 a 26 by mohli mať spolu cca 15 minút interval v špičke. Pred Duklou na Štiavničkách je dosť veľa priestoru kde sa dajú otáčať aj kĺbové autobusy a nebol tam problém ani pri podujatiach z môjho pohľadu.
Inak pre ten hodinový interval pre linku 3 do Rakytoviec sú potrebné 2 parciály kvôli prestávkam (jazdná doba linky v takom prípade cca 27 minút tam a naspäť), keby bol s jedným tak by museli byť dlhšie intervaly.
V ostatných návrhoch nevidím až tak problém
Samozrejme CP môžem navrhnúť a tiež som nad tým rozmýšľal
S499.1023
Pre nepredplatiteľov výťah:
V kauze figuruje zaujímavé meno
Jedným z obvinených z tejto ekonomickej trestnej činnosti je uznávaný dopravný expert, mestský aj krajský poslanec z Banskej Bystrice Marek Modranský, ktorý má za sebou bohaté skúsenosti z verejnej dopravy. V minulosti pracoval v SAD Zvolen či v Dopravnom podniku mesta Banská Bystrica, v súčasnosti je predsedom Inštitútu verejnej dopravy.
Slovensko zastupuje aj v Bruseli ako člen výkonného výboru medzinárodnej organizácie pre verejnú dopravu Union Internationale des Transport Publics. Posledné roky pôsobil v SAD Poprad ako podpredseda predstavenstva a zároveň v manažérskej pozícii šéfa dopravy. Obvinenie z trestného činu porušovania povinnosti pri správe cudzieho majetku komentovať nechcel.
„V tejto veci prebieha prípravné konanie, ktoré je neverejné, preto sa v tomto čase vyjadrovať k danej téme nebudem," reaguje Marek Modranský.
Za malé nájomné prišli o biznis
Okolnosti podpisu zmluvy, ktorou sa SAD Poprad dobrovoľne vzala prevádzky vlastnej autobusovej stanice v Poprade v prospech záhadnej spoločnosti Tatra Express, vyšetruje polícia už rok. Protihodnotou za to, že sa SAD-ka vzdala kontroly nad staničným areálom, bolo mesačné nájomné 4 900 eur.
„S ohľadom na štádium prebiehajúceho trestného konania sa v túto chvíľu nebudeme k predmetnej veci vyjadrovať," hovorí šéf a väčšinový akcionár SAD Poprad v jednej osobe Tomáš Troliga.
Dopravca z Popradu v rozbehnutých súdnych sporoch so svojimi bývalými manažérmi tvrdí, že k podpisu tejto zmluvy došlo „tajne a bez vedomosti dozornej rady a jej schválenia valným zhromaždením akcionárov".
„Bývalí členovia predstavenstva opakovane a premyslene, systematicky porušovali svoje zákonné povinnosti, najmä povinnosť konať s odbornou starostlivosťou, povinnosť zdržať sa konkurenčného konania, či povinnosť konať v najlepšom záujme v prospech SAD Poprad a všetkých jej akcionárov. Tunelovali spoločnosť prostredníctvom nimi novozaloženej spoločnosti počas obdobia takmer ôsmich mesiacov až do momentu, kým sa o tomto protiprávnom konaní spoločnosť dozvedela a zasiahla, čím spôsobili škodu veľkého rozsahu," tvrdí SAD Poprad.