Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: slovak2018 #56283:
No, pravda to je s časti, zase nie že nie, ale podstatnejší je interval, kapacita vozidiel a pod. Sólo dvojdverové autobusy na trolejbusovom spoji bežne obsluhovanom kĺbakom, totiž nikoho nepriláka. Rovnako nezmyselné šetrenie, keď sa cez víkendy kĺby nevypravovali (dnes je na 24+25 situácia iná).

Ale základom je ozaj to, že sa súbehy 2/4+21 a 7+26 odstránia, cez víkend by linky 1 a 6 mali mať 20 min interval, rovnako tak niečo spraviť s 22. Potom cestovný poriadok v Rakytovciach, na Terase či v Iliaši mal zdopovedať tomu, že je to mestská časť, nie Horné Pršany
Reply on: PIT #56282:
Banskobystrická MHD sa ešte nespamätala z 90. rokov. PS: z vety, že nové vozidlá prilákajú cestujúcich mi mrzne mozog. To vypustí z úst len absolútny diletant. Aj keby sa tu točí Ikarus 280 ale ide lacno, rýchlo, načas, v pravidelných intervaloch a dostanem sa tam kam potrebujem tak s tým ľudia cestujú...
Banskobystrickú MHD trápi nízky záujem cestujúcich, iné mestá sa už z pandémie spamätali
https://bbonline.sk/banskobystricku-mhd-trapi-nizky-zaujem-cestujucich-ine-mesta-sa-uz-z-pandemie-spamatali/
Reply on: BB-Schuhu #56280:
Len nie kruháč, jeden priblblý kruháč s hlúpo namalovannymi pruhmi už máme pri krajskom úrade. Tu by som bral jednoznačne za semafory.
Reply on: 810zssk #56276:
Asi na Súmračnej?😂
Reply on: milan007 #56277:
Ak ako objednávateľ v PDO určíš obsluhu stanice, náklady na vjazd by logicky mali patriť do oprávnených.
Reply on: S499.1023 #56275:
V BB z tých 30tisic mesačne za vjazd MHD na stanicu berie kto? DPM, ktorý vlastní mesto len zo 49percent? A je to oprávnený náklad to vjazdné?
Reply on: S499.1023 #56275:
"uznávaný dopravný expert" 💗
Uznávaný kým?
https://www.aktuality.sk/clanok/9DSrOgB/za-vjazd-vlastnych-autobusov-do-svojej-stanice-platili-inej-firme-manazerov-sad-poprad-vyrazili/

Pre nepredplatiteľov výťah:
V kauze figuruje zaujímavé meno

Jedným z obvinených z tejto ekonomickej trestnej činnosti je uznávaný dopravný expert, mestský aj krajský poslanec z Banskej Bystrice Marek Modranský, ktorý má za sebou bohaté skúsenosti z verejnej dopravy. V minulosti pracoval v SAD Zvolen či v Dopravnom podniku mesta Banská Bystrica, v súčasnosti je predsedom Inštitútu verejnej dopravy.

Slovensko zastupuje aj v Bruseli ako člen výkonného výboru medzinárodnej organizácie pre verejnú dopravu Union Internationale des Transport Publics. Posledné roky pôsobil v SAD Poprad ako podpredseda predstavenstva a zároveň v manažérskej pozícii šéfa dopravy. Obvinenie z trestného činu porušovania povinnosti pri správe cudzieho majetku komentovať nechcel.

„V tejto veci prebieha prípravné konanie, ktoré je neverejné, preto sa v tomto čase vyjadrovať k danej téme nebudem," reaguje Marek Modranský.
Za malé nájomné prišli o biznis

Okolnosti podpisu zmluvy, ktorou sa SAD Poprad dobrovoľne vzala prevádzky vlastnej autobusovej stanice v Poprade v prospech záhadnej spoločnosti Tatra Express, vyšetruje polícia už rok. Protihodnotou za to, že sa SAD-ka vzdala kontroly nad staničným areálom, bolo mesačné nájomné 4 900 eur.

„S ohľadom na štádium prebiehajúceho trestného konania sa v túto chvíľu nebudeme k predmetnej veci vyjadrovať," hovorí šéf a väčšinový akcionár SAD Poprad v jednej osobe Tomáš Troliga.

Dopravca z Popradu v rozbehnutých súdnych sporoch so svojimi bývalými manažérmi tvrdí, že k podpisu tejto zmluvy došlo „tajne a bez vedomosti dozornej rady a jej schválenia valným zhromaždením akcionárov".

„Bývalí členovia predstavenstva opakovane a premyslene, systematicky porušovali svoje zákonné povinnosti, najmä povinnosť konať s odbornou starostlivosťou, povinnosť zdržať sa konkurenčného konania, či povinnosť konať v najlepšom záujme v prospech SAD Poprad a všetkých jej akcionárov. Tunelovali spoločnosť prostredníctvom nimi novozaloženej spoločnosti počas obdobia takmer ôsmich mesiacov až do momentu, kým sa o tomto protiprávnom konaní spoločnosť dozvedela a zasiahla, čím spôsobili škodu veľkého rozsahu," tvrdí SAD Poprad.
Úprava CP liniek č. 33 a 42 od nedele 30.3.2025.

Linka č. 33
- spoj 4:57x zo zastávky Partizánska cesta, čerpacia stanica bude posunutý na 5:10x
- spoj 5:25x zo zastávky THK, otočka bude posunutý na 5:40x

Linka č. 42
- jednosmerná zastávka Partizánska cesta, rázcestie (bývalá Cementáreň) bude z dôvodu výstavby R1 zrušená

Nové CP: https://sadzv.sk/cestovne-poriadky/mestska-hromadna-doprava/mhd-banska-bystrica/

Žilinský Karosák

Reply on: milan007 #56272:
Už je to aj potvrdené na evidencii.
Reply on: Žilinský Karosák #56267:
Asi to pôjde zase cez Mobility Leas, ako Trenčianske crosswaye...asi nejaký dvorný Arrivacky dodávateľ starých busov
Reply on: PeterBB #56270:
Pri tých jazdách načierno a priestupokoch určite nie, podľa mňa to nemajú možnosť nejako vidieť. Čo sa týka jázd, tak tam nie som si istý či to pri priložení karty vedia zistiť.
Vidia revízori históriu mojich ciest po načítaní DK?

A vidia počet priestupkov? Jazdy načierno.
Reply on: Žilinský Karosák #56267:
😃
Reply on: BB-Schuhu #56265:
Informáciu, že je predaná, som prvýkrát počul už vo februári 😀

Žilinský Karosák

Odstránili nového majiteľa, už tam nepíše Arrivu Trnava🤣
https://evidencia-dopravcov.eu/voz/13539

Žilinský Karosák

Reply on: BB-Schuhu #56265:
Aby nebolo toho málo tak ešte k tomu predali najmladší kĺbový Citelis aj keď majú ďalších 13 starších... Ale za to nové vozy nikde😂 .
Reply on: Žilinský Karosák #56264:
Nielen to, ale podľa tohto už aj ZV-718CR je predaná do Trnavy.
https://evidencia-dopravcov.eu/voz/13539

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.