KTO SA AKO PODPÍSAL POD MHD V BB V. cast:
(autenticke zazitky majstrov tohoto fora)
Autor: S499.1023 28.11.2005 10.08 #10588:
Vážení páni Korniet a Snopko, veľmi dobre viem, že tieto stránky sledujete. Fakt, že neodpovedáte na slušne položené otázky, svedčí o tom, ako si vážite svojich potenciálnych aj reálnych zákazníkov. Preto jednoznačne: PREČ S BBDS!!! Je to firma s nepriehľadnou ekonomikou, nejasnou štruktúrou nákladou, ktorá o sebe šíri lži a polopravdy a veľmi neochotne komunikuje! Takýto dopravca má nárok na jediné - na krach!
(uff Cisielko to myslis vazne? Je to nepriehladne a nejasné? Neboj – ono sa to vyjasní!!!)
Autor: mimi (WAP) 29.11.2005 21.55 #10610 Re:
Danny nerad pouzivam toto slovne spojenie, ale pouzila ho aj redaktorka My Smer magazin Banda klamarov zo Sad BBDS si z nas neustale robi dobry den a ja neverim ze sa to bez ich vykopnutia sa to zmeni.
Autor: Danny 30.11.2005 11.13 #10616 Re:
Vazeny Ing. Snopko, cela vasa doprava je v Bystici o hovne! Preco????!!!
Rano som potreboval ´obetovat´ otca MHD, lebo som ho rano nemohol odviest autom. Nabuduce, nech by sa dialo cokolvek, sa uz na Vas spoliehat nebudem. .......
Tomuto hovorite doprava?! Strcte si ju niekde...
(preboba Danny zadrz – kam sme to klesli – otca obetovat MHD...)
Re #10622 snopko: mne sa snáď sníva!!! Takto reaguje riaditeľ firmy, ktorej JEDINÝM zmyslom existencie je ponúkať SVOJE služby obyvateľom a návštevníkom tohoto mesta??? A odpovede na tie otázky by som VEĽMI rád počuť...
(tie LUKove sipy sú ostre a dobre mieri)
Re #10624 snopko: "A ešte Vám pri porovnávaní prevádzkovateľa odporúčam cestovať aj do Zvolena. (cestovné poriadky, intervaly, vozidlový park, vývesky atď)" Možno by nezaškodilo viacerým sa tam ísť pozrieť... Možno by si všimli, že tam na JEDINEJ zastávke NECHÝBAJÚ vývesky (čo sa o BB povedať nedá), že sú tam vozidlá označené linkovými orientáciami presne v zmysle zákona o cestnej doprave (čo sa o BB nedá povedať), že sa tam vozidlá umývajú (čo sa o BB najmä Tbusoch povedať nedá). A intervalové CP nenájdete ani v BB
(no to sa mi snad sniva – ale ked o tom pise LUK – tak je to asi tak !! Papyr tesaj !!)
Re #10641 snopko: Dimenzovanie cestovných poriadkov úmerne ponuke je v BBDS PROBLÉMOM aj za "normálneho stavu" počasia, nieto ešte v takýchto špecifických podmienkach. Vás vôbec nezaujíma, s akou naplnenosťou vám vozidlá jazdia a či ste sa náhodou nepripravili o ďalších zákazníkov tým, že sa nevmestili do vozidla... A už vôbec nerobí problém vaším dispečerom vypraviť NÁHODNE na hociktorú kĺbovú linku sólo vozidlo aj v čase DOSTATKU kĺbových vozidiel...
Takýmito praktikami si dôveru nezískate! A vášmu tlačovému vyhláseniu môže uveriť jedine ten, kto všeobecne o MHD ešte VôBEC nič nepočul!!
(tak to uz sa nam LUK nasr...dil a vtedy aj pravdo povie!)
Ochotnost vodicov je kapitolou samou o sebe. Ze sa niektori spravaju ako hulvati, sme si pomaly uz aj zvykli. No ked si svojvolne skracuju trasu (napr. v smere do centra nejprejde trolejbus cez sidlisko, no popri autobusovej stanici rovno na zeleznicnu...to uz je silna kava. (opat na www.imhd.sk/bb sekcia diskusne forum). Aj ked je prazdny.
VYVOJ POCTU CESTUJUCICH
A teraz drobne porovanie. Ako su cestujuci spokojni s MHD? Myslim, ze najvystiznejsim bude porovnanie, kolko cestujucich sa odviezlo MHD v jednotlivych rokoch:
1996- 55 mil.
1998- 42,7 mil.
1999- 23,4 mil.
2003- 19,6 mil.
2004- 17,7 mil.
((no a co ta to trapi: ked nebudu cestujuci budeme vozit vzduch. (aj aj Ty prorok – o dva roky a 1 mesiac Ti to vyslo) Len nech mesto pekne zaplati za bryndzu. To sme este netusili ze o chvilu to bude naozaj...)
Cize inak povedane celkovy pokles cestujucich (za cca 10 rokov) sa blizi k 75% !!!
Esteze nie su udaje za tento rok, ked po velkom tresku v januari (zrusenie mnohych spojov) a hlavne nehoraznom zdrazovani v aprili 2005, chodia spoje mimo spicky poloprazdne.
Ale da sa to vykreslit aj inak: staci sa peso prejst trasou Rudlovskej cesty (napr. Rudlovsky podjazd) ci okolo buduceho Europa shopping centra- prudia tadialto nielen cez den, ale aj vecer stovky ludi (mozno aj tisicky). Chodniky su stale plne ludi.(Danny nepochopil: BBDS experimentoval so zavedením superekologického a zdraviu prospešného dopravneho prostriedku – pesobusy...)
Autor: wizard112 19.1.2008 22.03 #27250 Re:
Dobre sa číta teraz toto forúm, toľko optimizmu. Lenže. Mesto Banská Bystrica dodnes nespravilo absolútne nič, čo sa týka obmedzenia prevádzky x liniek, nie je schopné akokoľvek zakročiť, nie schopné ani spraviť to, v čom má voľné kompetencie, veď to je výsmech celého MsÚ na čele s primátorom mesta... A nemám na mysli nič nezrealizovateľné, základné veci na podporu trolejbusov a DPM... Tak to skúste, veď to bude prospešné cestujúcemu i mestu, každý ušetrí. Len už preboha niečo robte...
Wizard, Wizard, nik vam spravodlivym nepomoze, vsetci vam skodia a ublizuju? Aj vlastne mesto a opat aj primator? A ty mas aj vlastny usudok a nejaku zvyskovu pamat? Alebo si len inak orientovany (teda na jednu stranu)? Akym sposobom si na tych trojelejkach zavisly? To coho sa dovolavas Ti vysvetlil uz davno kolega PIT aj Petik. Tak uz preboha nieco robte .... ale nenariekajte. Vidim, ze na tomto fore treba obcas prevetrat a najma pripominat a pripominat.
PIT goo:
Autor: PIT 14.12.2005 11.07 #10872 :
Čo sa týka BBDS, som veľmi zvedavý, čo ide robiť. Za predpokladu, že má platné licencie na autobusovú, či trolejbusovú dopravu aj po 31.12.2005, nič jej nebráni prevádzkovať súbežne s SAD Zvolen vybrané linky MHD aj naďalej. Jediným rozdielom bude fakt, že nedostane dotáciu a nebudú jej uhrádzané výkony vo verejnom záujme. Teda ak si dokáže nájsť trasy a časy, na ktorých je schopná vykonávať dopravu bez dotácie, môže fungovať (síce v mešom rozsahu) ďalej, pričom sa súčasne zbaví nelukratívnych výkonov vo verejnom záujme. Súbežná prevádzky dvoch dopravcov by v konečnom dôsledku mohla priniesť cestujúcim ešte viac, druhá vec je, či by boli dopravcovia schopní sa uživiť... Takže teraz sa uvidí, aký "schopný" je manažment BBDS, ktorému je na prevádzkovanie trolejbusov potrebný súhlas BBSK (v prípade platnosti licencie ani ten) a stačí, keď BBSK schváli nový CP. V autobusovej doprave BBDS nemožno zakázať pri platnej licencii prevádzkovať MHD i naďalej.
(pozn.: no ale PIT Ty si sa zrazil s konom alebo co ? hadam si si taketo cosi o BBDS nemyslis – ved oni zacali trucovat zato ze mali malo penazi , a Ty im tu nukas nejake subezne linky bez dotacii. Prepac za to podozrenie zo zrazky , akosi som sa nechal uniest. Ale teoreticky je ta úvaha dobra, realisticka a pravdepodobna. Mozno, ze raz na Tvoje slova dojde a tato zbran bude pouzita . Ale naozaj never ze to bude BBDS. Type pleas: NEVER!!! A Papyrku – tu mas dalsie perly, ktore treba tesat ... a Wizard Ty si to precitaj este raz)
Autor: Petik 14.12.2005 19.07 #10916 :
"Čo sa týka BBDS, som veľmi zvedavý, čo ide robiť. Za predpokladu, že má platné licencie na autobusovú, či trolejbusovú dopravu aj po 31.12.2005, nič jej nebráni prevádzkovať súbežne s SAD Zvolen vybrané linky MHD aj naďalej. Jediným rozdielom bude fakt, že nedostane dotáciu a nebudú jej uhrádzané výkony vo verejnom záujme." Toto je vynikajuci postreh! Mohol by sa vyjadrit Snopko, ako su na tom s licenciami???
(Kua Petik ani Ty nedas pokoj?? Mas zaujimavy nazor ale PIT bol o 8 hodin rychlejsi. Sorry...)
no najlepšie by bolo keby DPMBB nakúpil nové nízko podlažné škody Tr 25 s kombinovaným pohonom a zatiaľ pokým sa dobudujú troleje do Sásovej ,Podlavíc a ost.častí by predĺžili terajšie trasy 1 do Podlavíc 2 do Sásovej a podobne a nikto nemôže namietať že to nie sú trolejbusy keď DPMBB má licenciu len na Trolíky ? ? ? ? a prznitelia dopravy v BB pôjdu konečne do p..................... ekla ?
Asi preto, ze tie fotky sú z juna 2006 a vtedy tu uz v plnej parade jazdili nove busiky. Inak si pozri interier Karosy 1A2 0606, porovnaj s Tedom Kronos 123 D a pripadne s nejakou TR 15 - 18. A vynadri sa ...
Isteze. A pre SAD ZV mam pracu aj na trase Velky Saris - Presov. Saris nerad dotuje presovsku MHD, ktora k nim jazdi, a navyse este maju jednorazovy listok az za 16 Sk (lebo su druhe pasmo). SAD PO tam zas jazdi myslim za 18 Sk, ZSSK za 12 Sk.
Ked tam dokaze SAD ZV jazdit za 5 Sk bez dotacii, ruky-nohy im tam budu bozkavat.
Boze moj, 500 jazd je len kryci nazov pre mesacnik, nechapes? No a ked sa ti to zda nevyhodne, tj. ked dnes prejazdis menej ako 500 Sk mesacne, mozes nadalej jazdit na jednorazove listky alebo na kredit na cipovej karte, je to TVOJA volba, aky cenovy program si vyberies.
Boze moj, DPmBB, stale mam pocit, ze sa snazite jak mozete a zakazdym vas len niekto ofrfle a obvini z toho, ze sa chcete obohatit... uz ma ta ludska idiocia serie!
To by bolo dobré. Plus pre nás normálnych. (Nepriaznivcom SADZV) Ja osobne by som to prijal lebo radšej chodievam linkami DPMBB ako SADZV ? Nechcem povedať blbosť, ale ja som sa niečo dopočul v DPMBB, že tie linky do polroka budú. Neviem čo je na tom pravdy.
A ešte by som zabudol, že v prípade nových liniek od DPMBB by mi nevadil prestup, keďže konečne by som mohol využiť mesačník, ktoré je momentálne pre mňa nepraktický.
Ako bolo spomenuté, ciciaky neboli mienené ako nosné linky. Keďže spojenie do Sásovej je však mizerné, tak sa zvýšil záujem o ciciaky. Avšak tento problém by sa nemal riešiť kúpou nových (kapacitne) väčších busov, ale lepším intervalom na pôvodných linkách do Sásovej.
Ale osobne by som bol najradšej, keby DPMBB požiadal mesto o schválenie nových liniek do Sásovej a iných sídlisk, kde by premávali mestské busy. Do každého sídliska stačí aj jedna linka, ale hlavne nech má dobrý interval.
Asi tresnem od veci, ale možno by sa kapacitný problém liniek 103 a 104 umiernil, alebo vyriešil nákupom ciciakov TAM B3 075 CS ako bol napr. BB-266BS.
Mám jednu otázku na všetkých tých "najmúdrejších z múdrych, teda z tábora SAD ZV:
Od 1.1.2008 dvihla SAD ZV ceny na prímestských linkách ako reakciu na nový cenový výmer ZVSK. Linky X sú vraj tiež prímestské - tu sa ceny dvíhať nemusia? Dokonca sa ide zlacnovať??? Ja chcem aj na Povrazník jazdiť za 5 SKK... ? ? ?
Je to skrátka o tom, že niektorí ľudia jednoducho nechápu čo je čo a akosi bol problém s tým, keď sa niečo volalo časový lístok alebo mesačník. Ja si myslím, že nie je podstatný názov, ale to, čo to reálne je - teda keďže ten počet jázd za mesiac nie je reálne prejazdiť, jedná sa vlastne o predplatný cestovný lístok s platnosťou jedného mesiaca s možnosťou neobmedzeného cestovania na linkách DPMBB.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ibibah
(autenticke zazitky majstrov tohoto fora)
Autor: S499.1023 28.11.2005 10.08 #10588:
Vážení páni Korniet a Snopko, veľmi dobre viem, že tieto stránky sledujete. Fakt, že neodpovedáte na slušne položené otázky, svedčí o tom, ako si vážite svojich potenciálnych aj reálnych zákazníkov. Preto jednoznačne: PREČ S BBDS!!! Je to firma s nepriehľadnou ekonomikou, nejasnou štruktúrou nákladou, ktorá o sebe šíri lži a polopravdy a veľmi neochotne komunikuje! Takýto dopravca má nárok na jediné - na krach!
(uff Cisielko to myslis vazne? Je to nepriehladne a nejasné? Neboj – ono sa to vyjasní!!!)
Autor: mimi (WAP) 29.11.2005 21.55 #10610 Re:
Danny nerad pouzivam toto slovne spojenie, ale pouzila ho aj redaktorka My Smer magazin Banda klamarov zo Sad BBDS si z nas neustale robi dobry den a ja neverim ze sa to bez ich vykopnutia sa to zmeni.
Autor: Danny 30.11.2005 11.13 #10616 Re:
Vazeny Ing. Snopko, cela vasa doprava je v Bystici o hovne! Preco????!!!
Rano som potreboval ´obetovat´ otca MHD, lebo som ho rano nemohol odviest autom. Nabuduce, nech by sa dialo cokolvek, sa uz na Vas spoliehat nebudem. .......
Tomuto hovorite doprava?! Strcte si ju niekde...
(preboba Danny zadrz – kam sme to klesli – otca obetovat MHD...)
Autor: LUK 30.11.2005 14.26 #10642 Re:
Re #10622 snopko: mne sa snáď sníva!!! Takto reaguje riaditeľ firmy, ktorej JEDINÝM zmyslom existencie je ponúkať SVOJE služby obyvateľom a návštevníkom tohoto mesta??? A odpovede na tie otázky by som VEĽMI rád počuť...
(tie LUKove sipy sú ostre a dobre mieri)
Re #10624 snopko: "A ešte Vám pri porovnávaní prevádzkovateľa odporúčam cestovať aj do Zvolena. (cestovné poriadky, intervaly, vozidlový park, vývesky atď)" Možno by nezaškodilo viacerým sa tam ísť pozrieť... Možno by si všimli, že tam na JEDINEJ zastávke NECHÝBAJÚ vývesky (čo sa o BB povedať nedá), že sú tam vozidlá označené linkovými orientáciami presne v zmysle zákona o cestnej doprave (čo sa o BB nedá povedať), že sa tam vozidlá umývajú (čo sa o BB najmä Tbusoch povedať nedá). A intervalové CP nenájdete ani v BB
(no to sa mi snad sniva – ale ked o tom pise LUK – tak je to asi tak !! Papyr tesaj !!)
Autor: LUK 30.11.2005 14.46 #10645 Re:
Re #10641 snopko: Dimenzovanie cestovných poriadkov úmerne ponuke je v BBDS PROBLÉMOM aj za "normálneho stavu" počasia, nieto ešte v takýchto špecifických podmienkach. Vás vôbec nezaujíma, s akou naplnenosťou vám vozidlá jazdia a či ste sa náhodou nepripravili o ďalších zákazníkov tým, že sa nevmestili do vozidla... A už vôbec nerobí problém vaším dispečerom vypraviť NÁHODNE na hociktorú kĺbovú linku sólo vozidlo aj v čase DOSTATKU kĺbových vozidiel...
Takýmito praktikami si dôveru nezískate! A vášmu tlačovému vyhláseniu môže uveriť jedine ten, kto všeobecne o MHD ešte VôBEC nič nepočul!!
(tak to uz sa nam LUK nasr...dil a vtedy aj pravdo povie!)
Autor: Danny 9.12.2005 02.14 #10775 Re:
Ochotnost vodicov je kapitolou samou o sebe. Ze sa niektori spravaju ako hulvati, sme si pomaly uz aj zvykli. No ked si svojvolne skracuju trasu (napr. v smere do centra nejprejde trolejbus cez sidlisko, no popri autobusovej stanici rovno na zeleznicnu...to uz je silna kava. (opat na www.imhd.sk/bb sekcia diskusne forum). Aj ked je prazdny.
VYVOJ POCTU CESTUJUCICH
A teraz drobne porovanie. Ako su cestujuci spokojni s MHD? Myslim, ze najvystiznejsim bude porovnanie, kolko cestujucich sa odviezlo MHD v jednotlivych rokoch:
1996- 55 mil.
1998- 42,7 mil.
1999- 23,4 mil.
2003- 19,6 mil.
2004- 17,7 mil.
((no a co ta to trapi: ked nebudu cestujuci budeme vozit vzduch. (aj aj Ty prorok – o dva roky a 1 mesiac Ti to vyslo) Len nech mesto pekne zaplati za bryndzu. To sme este netusili ze o chvilu to bude naozaj...)
(zdroj: http://www.kamim.sk/doprava/mhd/bb.php)
Cize inak povedane celkovy pokles cestujucich (za cca 10 rokov) sa blizi k 75% !!!
Esteze nie su udaje za tento rok, ked po velkom tresku v januari (zrusenie mnohych spojov) a hlavne nehoraznom zdrazovani v aprili 2005, chodia spoje mimo spicky poloprazdne.
Ale da sa to vykreslit aj inak: staci sa peso prejst trasou Rudlovskej cesty (napr. Rudlovsky podjazd) ci okolo buduceho Europa shopping centra- prudia tadialto nielen cez den, ale aj vecer stovky ludi (mozno aj tisicky). Chodniky su stale plne ludi.(Danny nepochopil: BBDS experimentoval so zavedením superekologického a zdraviu prospešného dopravneho prostriedku – pesobusy...)