Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: wizard112 #27250:


Autor: wizard112 19.1.2008 22.03 #27250 Re:
Dobre sa číta teraz toto forúm, toľko optimizmu. Lenže. Mesto Banská Bystrica dodnes nespravilo absolútne nič, čo sa týka obmedzenia prevádzky x liniek, nie je schopné akokoľvek zakročiť, nie schopné ani spraviť to, v čom má voľné kompetencie, veď to je výsmech celého MsÚ na čele s primátorom mesta... A nemám na mysli nič nezrealizovateľné, základné veci na podporu trolejbusov a DPM... Tak to skúste, veď to bude prospešné cestujúcemu i mestu, každý ušetrí. Len už preboha niečo robte...

Wizard, Wizard, nik vam spravodlivym nepomoze, vsetci vam skodia a ublizuju? Aj vlastne mesto a opat aj primator? A ty mas aj vlastny usudok a nejaku zvyskovu pamat? Alebo si len inak orientovany (teda na jednu stranu)? Akym sposobom si na tych trojelejkach zavisly? To coho sa dovolavas Ti vysvetlil uz davno kolega PIT aj Petik. Tak uz preboha nieco robte .... ale nenariekajte. Vidim, ze na tomto fore treba obcas prevetrat a najma pripominat a pripominat.
PIT goo:

Autor: PIT 14.12.2005 11.07 #10872 :
Čo sa týka BBDS, som veľmi zvedavý, čo ide robiť. Za predpokladu, že má platné licencie na autobusovú, či trolejbusovú dopravu aj po 31.12.2005, nič jej nebráni prevádzkovať súbežne s SAD Zvolen vybrané linky MHD aj naďalej. Jediným rozdielom bude fakt, že nedostane dotáciu a nebudú jej uhrádzané výkony vo verejnom záujme. Teda ak si dokáže nájsť trasy a časy, na ktorých je schopná vykonávať dopravu bez dotácie, môže fungovať (síce v mešom rozsahu) ďalej, pričom sa súčasne zbaví nelukratívnych výkonov vo verejnom záujme. Súbežná prevádzky dvoch dopravcov by v konečnom dôsledku mohla priniesť cestujúcim ešte viac, druhá vec je, či by boli dopravcovia schopní sa uživiť... Takže teraz sa uvidí, aký "schopný" je manažment BBDS, ktorému je na prevádzkovanie trolejbusov potrebný súhlas BBSK (v prípade platnosti licencie ani ten) a stačí, keď BBSK schváli nový CP. V autobusovej doprave BBDS nemožno zakázať pri platnej licencii prevádzkovať MHD i naďalej.
(pozn.: no ale PIT Ty si sa zrazil s konom alebo co ? hadam si si taketo cosi o BBDS nemyslis – ved oni zacali trucovat zato ze mali malo penazi , a Ty im tu nukas nejake subezne linky bez dotacii. Prepac za to podozrenie zo zrazky , akosi som sa nechal uniest. Ale teoreticky je ta úvaha dobra, realisticka a pravdepodobna. Mozno, ze raz na Tvoje slova dojde a tato zbran bude pouzita . Ale naozaj never ze to bude BBDS. Type pleas: NEVER!!! A Papyrku – tu mas dalsie perly, ktore treba tesat ... a Wizard Ty si to precitaj este raz)

Autor: Petik 14.12.2005 19.07 #10916 :
"Čo sa týka BBDS, som veľmi zvedavý, čo ide robiť. Za predpokladu, že má platné licencie na autobusovú, či trolejbusovú dopravu aj po 31.12.2005, nič jej nebráni prevádzkovať súbežne s SAD Zvolen vybrané linky MHD aj naďalej. Jediným rozdielom bude fakt, že nedostane dotáciu a nebudú jej uhrádzané výkony vo verejnom záujme." Toto je vynikajuci postreh! Mohol by sa vyjadrit Snopko, ako su na tom s licenciami???
(Kua Petik ani Ty nedas pokoj?? Mas zaujimavy nazor ale PIT bol o 8 hodin rychlejsi. Sorry...)
Reakcia na: Ibibah #27284:
No nie..?! ? To fakt ma pražskú ŠPZ-ku?? ? A ja, že zlínsku.. ?
no najlepšie by bolo keby DPMBB nakúpil nové nízko podlažné škody Tr 25 s kombinovaným pohonom a zatiaľ pokým sa dobudujú troleje do Sásovej ,Podlavíc a ost.častí by predĺžili terajšie trasy 1 do Podlavíc 2 do Sásovej a podobne a nikto nemôže namietať že to nie sú trolejbusy keď DPMBB má licenciu len na Trolíky ? ? ? ? a prznitelia dopravy v BB pôjdu konečne do p..................... ekla ?
Reakcia na: kocurik #27279:
Asi preto, ze tie fotky sú z juna 2006 a vtedy tu uz v plnej parade jazdili nove busiky. Inak si pozri interier Karosy 1A2 0606, porovnaj s Tedom Kronos 123 D a pripadne s nejakou TR 15 - 18. A vynadri sa ...
Reakcia na: Ibibah #27255:

"No a najblizsia prerspektiva je uz za dverami – len niektori, ako sledujem tu sucasnu paniku, sa boja za ne pozriet"

Znamená to, že SAD ZV plánuje posilniť spoje do Sásovej a znížiť na nich cestovné na 5,- Sk? Tak potom je to fantastická perspektíva...
Reakcia na: xdeimosx #27260:
Ono, problem je v tom ze cenovy vymer nepozna nic take ako predplatne listky s neobmedzenym poctom jazd.
Reakcia na: Kami #27269:
Isteze. A pre SAD ZV mam pracu aj na trase Velky Saris - Presov. Saris nerad dotuje presovsku MHD, ktora k nim jazdi, a navyse este maju jednorazovy listok az za 16 Sk (lebo su druhe pasmo). SAD PO tam zas jazdi myslim za 18 Sk, ZSSK za 12 Sk.

Ked tam dokaze SAD ZV jazdit za 5 Sk bez dotacii, ruky-nohy im tam budu bozkavat.
Reakcia na: kallokallo1 #27259:
Boze moj, 500 jazd je len kryci nazov pre mesacnik, nechapes? No a ked sa ti to zda nevyhodne, tj. ked dnes prejazdis menej ako 500 Sk mesacne, mozes nadalej jazdit na jednorazove listky alebo na kredit na cipovej karte, je to TVOJA volba, aky cenovy program si vyberies.

Boze moj, DPmBB, stale mam pocit, ze sa snazite jak mozete a zakazdym vas len niekto ofrfle a obvini z toho, ze sa chcete obohatit... uz ma ta ludska idiocia serie!
http://imhd.sk/transport/index.php?w=3825242e29ef252932252c2127ef1f&idt=u&idg=2729 a preco na vystave neboli nase busy radu karosa731 po 3 go ,ved by bol o ne zaujem a zas by sa bystrica ukazala vo svete . take muzealne tipy nejazdia hocikde !!!
?
Reakcia na: xdeimosx #27276:
To by bolo dobré. Plus pre nás normálnych. (Nepriaznivcom SADZV) Ja osobne by som to prijal lebo radšej chodievam linkami DPMBB ako SADZV ? Nechcem povedať blbosť, ale ja som sa niečo dopočul v DPMBB, že tie linky do polroka budú. Neviem čo je na tom pravdy.
Reakcia na: xdeimosx #27276:
A ešte by som zabudol, že v prípade nových liniek od DPMBB by mi nevadil prestup, keďže konečne by som mohol využiť mesačník, ktoré je momentálne pre mňa nepraktický.
Reakcia na: pfm10 #27275:
Ako bolo spomenuté, ciciaky neboli mienené ako nosné linky. Keďže spojenie do Sásovej je však mizerné, tak sa zvýšil záujem o ciciaky. Avšak tento problém by sa nemal riešiť kúpou nových (kapacitne) väčších busov, ale lepším intervalom na pôvodných linkách do Sásovej.

Ale osobne by som bol najradšej, keby DPMBB požiadal mesto o schválenie nových liniek do Sásovej a iných sídlisk, kde by premávali mestské busy. Do každého sídliska stačí aj jedna linka, ale hlavne nech má dobrý interval.
Asi tresnem od veci, ale možno by sa kapacitný problém liniek 103 a 104 umiernil, alebo vyriešil nákupom ciciakov TAM B3 075 CS ako bol napr. BB-266BS.
Mám jednu otázku na všetkých tých "najmúdrejších z múdrych, teda z tábora SAD ZV:
Od 1.1.2008 dvihla SAD ZV ceny na prímestských linkách ako reakciu na nový cenový výmer ZVSK. Linky X sú vraj tiež prímestské - tu sa ceny dvíhať nemusia? Dokonca sa ide zlacnovať??? Ja chcem aj na Povrazník jazdiť za 5 SKK... ? ? ?
Reakcia na: Bystrican. #27270:
Je to skrátka o tom, že niektorí ľudia jednoducho nechápu čo je čo a akosi bol problém s tým, keď sa niečo volalo časový lístok alebo mesačník. Ja si myslím, že nie je podstatný názov, ale to, čo to reálne je - teda keďže ten počet jázd za mesiac nie je reálne prejazdiť, jedná sa vlastne o predplatný cestovný lístok s platnosťou jedného mesiaca s možnosťou neobmedzeného cestovania na linkách DPMBB.
Reakcia na: wizard112 #27271:
no presne tak, mne je osobne jedno ako sa tu bude volat ale s tymi 500kazdami je to strasne smiesne lebo 500 jazd clovek nespravi nikdy za ten mesiac i ked viem ze je to povedane obrazne tak to je az prislis humorne ?
Reakcia na: TeBeCe #27266:
Jasné, môžeš ísť aj na nižšie cestovné, len sa ti môže skrátiť dotácia. Bola by to strata zavinená dopravcom, nakoľko nedodržal strop cenového výmeru. Na druhej strane, cenový výmer sa ani dnes v BB nedodoržuje, len je ten rozdiel vo výške 1Sk, je to ticho tolerované. Ale keby jazdili za 5Sk, rozdiel by bol až 10Sk, čiže 10 krát viac.

Re #27269 Kami: Jasné, že je. ?

Re #27270 Bystrican.: Najlepšie by to bolo volať mesačník. Za 500Sk môžete jazdiť mesiac na linkách DPM neobmedzene a hotovo. Lebo každý okrem cestujúceho vie, že ide o mesačník obohatený o evidenciu jázd, tak nechápem, prečo by sa nemohlo volať mesačník.
Reakcia na: xdeimosx #27260:
Suhlasim preformulovat to treba, nechcel som sa vyjadrovat skor nez tu budu aj ine nazory a nez si ja vypocujem nazory od znamych.... Ten kto robil tuto kvazi marketingovu kampan na 500 jazd (jazda za korunu, jazda za 0,50 SK ) to s prepacenim pohnojil kusok a za tym si stojim skratka bol todost nepremysleny marketingovy krok...... skratka asi nestacilo povedat ze za 500sk resp. 250 jazdite cely mesiac s nasou spolocnoustou....
Reakcia na: adrive #27210:
neviem, ci je to naozaj take nejasne. V tych 500 Sk ma 500 jazd za 1 Sk, zvysok zadarmo.

k vypadkom imhd.sk sa neviem vyjadrit.

Re #27211 Papyr: myslim ze im prijde ziadost od BASK, ze chcu zaviest linku X210, kde za 5 Sk sa dovezies na AS MN a Bratislavsku hlavnu stanicu aj z Nitry, Krtisa, ... Samozrejme bez dotacie. 😃

Re #27265 wizard112: neviem preco, ale mam taky dojem, ze uz teraz jazdia lacnejsie ako je stanoveny cenovy vymer. Nie je ten na 15 Sk? 😉
A konkurencia? Veď tá tu je medzi L2,4 a L21,22. Nech Zvolenčania tu dajú nižšie cestovné bez dotácie, to potom klobúk dole...lenže Sásovský monopol si nepustia...pritom taký interval 10/15/20 na L21/22 by bol už niečo iné, ako nekalé praktiky z PAL.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.