Ja osobne si myslím, že najväčší gól v súčasnej situácii by bolo, keby DPMBB ohlásil výstavbu trolejovej trate na Sásovú. A naviac, kúpil aspoň jedného zástupcu "new generation T-bus", teda takú 25Tr-ku.
To by ľudia len čumeli v porovnaním s tými starými busmi, a naviac by konečne začali veriť, že DPM nie je len výplod pár ľudá na MsÚ, ktorý teraz ani nevie kde je jeho pozícia a či vôbec prežije...
To by ľudia len čumeli v porovnaním s tými starými busmi, a naviac by konečne začali veriť, že DPM nie je len výplod pár ľudá na MsÚ, ktorý teraz ani nevie kde je jeho pozícia a či vôbec prežije...
Papyr
1) ak sme sa stretli viackrat, mal by som si ta pamatat, aj ked na tvare mam vseobecne zlu pamat. Ale nespominam si, ze by sa mi niekto predstavoval menom Substrat. Nechces sa mi blizsie pripomenut?
2) pre mna (ako mimobystricana) ani jeden z dvojice SAD BB a SAD ZV neurobil nic. Ale moj nazor je ten, ze ani pre cestujucu verejnost toho ani jeden neurobil vela.
3) ze ste (ako vtedajsia firma MHD BB, dnes DPmBB) mali s 35 mestskymi novymi vozmi najmladsi vozovy park, je celkom mozne. Lenze kvalita dopravcu (ktorym vtedy nebola firma MHD BB, ale SAD BBDS) sa nemeria iba kvalitou a novostou vozidiel, ale aj inymi vecami - vid
4) v BB realne funguju dvaja dopravcovia a spojit ich nechcem, stacila by mi tarifna integracia. Ked to dokaze Praha s 23 dopravcami, v BB s dvoma by to ist malo, nie?
5) obcas mam dojem, ze beries parafrazu, resp. ironiu ako vazne mienene, resp. ze nevies medzi nimi rozlisovat,
6) vacsina diskutujucich skutocne ano, a to vratane tych, ktorych ty oznacujes za militantov a ultrazz (zrejme mas na mysli aj mna). Koniec koncov, nie som si isty, ci do kategorie tych, co sa vyjadruju furt a ku vsetkemu, nepatris i ty.
7) mal som na mysli mesto Banska Bystrica. To je podla mna vinne vcerajsou i dnesnou nekvalitou MHD. Podobenstvo o vrazde a sudcovi mi nejako nedochadza.