Je zaujimave sledovat, kolko podôb na seba beru, resp. vystupuju pod ruskom rôznych obcanov, pohlavi, nickov tito "nasi balkanci", aby mohli akoze vytvorit dojem nesuhlasu obcanov so sucasnym znovuzavedenim trolejbusov a ich podlej kampani proti sucasnemu mestskemu dopravcovi..?! ? ?
Počúvaj ma, ty degenerovaný kretén, nepochopil si rozdiel medzi ČSAD SAD BBDS a DPmBB? Alebo čo sleduješ sovjim dementným kopírovacím pastovaním prastarých príspevkov sem do diskusie?
Ing. Snopka stále nemám rád, kde mám Kornieta, to neviem a inak čo myslíš tým kopaním? Hrozne rád si do teba kopnem aj udriem, ale jedine fyzicky. Až budem mať cestu do BB, ohlásim sa, som zvedavý, či budeš mať odvahu.
hmm ty borgovia sem pasuju ako ista vec na serbel. "odpor je marny . budete asimilovany. ?
tu je odpoved z mestkeho fora a rovno na teba:
Petičný výbor
Nahnevaná občianka pamätá určite petičnú akciu za zachránenie trolejov, ktorú organizovali zamestnanci SADBBDS. Pri pošte ma dokonca v jej čase osočoval jeden zamestnanec SADBBDS. Všetci vieme, že troleje patria SADBBDS a dopravný podnik je len jeho sluha však nemá vlasnú garáž, dielne prosto nič. Existuje len zo svojvôle Sadistov BBDS. Takže táraninkky pána Papa ani nečítajte. Tu ide o tvrdú korupciu resp. výpalníctvo.A nezabudnite keby neprišli zvolenčania tak nastupujeme štvťkou predných dverí a platíme tažké koruny výpalníkom. Teraz SADBBDS vypaľuje mesto cez DPmBB ale z našich.
Mna by zaujimalo co je SADBBDS. ? To pocujem prvy krat.
No schvalne, kto priniesol tie trolejbusy..? Snad nie bystricka CSAD..? ?
Rozhodnutim vtedajsich statnych a stranickych organov (co vlastne bolo dtto) sa prijala myslienka vybudovat trolejbusovu siet "na treti pokus" aj v BB, no a kedze v tej dobe prevadzkovalo MHD v BB spominane CSAD, tak to "prifrcli" jemu, keby cisto hypoteticky bol v tej dobe prevadzkoval MHD dopravny podnik, alebo nejaky "Janko-Palko", tak by to prischlo jemu, tak aka tam zasluha bystrickej sadky? ? Pisem to preto, pretoze mi pripadalo, ze svojou poznamkou o bocianoch si chcela navodit prave tento dojem..?
Inou kapitolou je uz nasledna starostlivost o zvereny majetok, prevadzkovanie, atd.
1) ako si sa volal(a) pred dvoma rokmi ty
2) ci si vies predstavit aj to, ze niekto moze mat rovnako nerad BBDS ako SAD ZV
3) ci si dokazes uvedomit, ze v decembri 2005 uz kazdy vedel, ze BBDS stoji za velke nikoliv, ale o SAD ZV sme este nevedeli nikto nic, az roky 2006 a 07 nas naucili, ze to su nemlich rovnake, ak nie este vacsie hovada, ako SAD ZV
4) ci v historii najdes aj napriklad moje prispevky, v ktorych popisujem, v kolkych stredo- a vychodoeuropskych mestach existuje MHD prevadzkovana dvomi dopravcami a aky je moj nazor na to,
5) ci chapes slovo parafraza,
6) ci dokazes pochopit, ze vacsina tu pritomnych meria rovnakym metrom nielen vsetkym dopravcom v Bystrici, ale aj vsetkym dopravcom v SR,
7) aky je tvoj nazor na otazku "kto za to (to=MHD naprd) moze" a "ako z toho von", pretoze ja mam v oboch jasno (a to trvale, od roku 2004 do 2008 stale ten isty nazor).
Klingoni su bojovna rasa zo StarTreku, furt vedu nejake vojny a maju aj svoj jazyk, ktory sa dokonca mozes naucit (www.kli.org). A Borgovia su rasa s kolektivnym vedomim a ked sa rozhodnu niektoru planetu si podmanit, tak jej obyvatelia su asimilovani a ich povodne individualne vedomie sa zaclenuje do kolektivneho vedomia Borgov. Ich heslom je "Odpor je marny", angl. "Resistance is futile". Doporucujem film "Star Trek: The First Contact" z roku 1996.
Keď už chceš pridávať príspevky v štýle Ctrl-V - Ctrl-P, čo takto pripomenúť aj tie, v ktorých sa rozoberala pôvodná ponuka SAD ZV na prevádzkovanie MHD BB? Trochu ti osviežim pamäť:
- nákup 50 nových autobusov
- nástup všetkými dverami (na "viaceré" to bolo preštylizované až neskôr)
- výkony na úrovni roku 2004.
Aká je realita? Nových vozov bolo tuším 34, funguje nástup dvomi dverami, čo považujem skôr za absurdistan než za zlepšenie a vozokilometre sa k úrovni z roku 2004 nepribližujú ani omylom. O ďalších bonusoch ako je dodrbanie aj toho úbohého zárodku integrovanej dopravy (linky 5x), zhovadené linkové vedenie (ako príklad stačí 26) a najnovšie prevádzka nelegálnych liniek (doteraz som si myslel, že Slovensko od dôb najtemnejšieho mečiarizmu pokročilo, ale kroky BBSK mi zarazili oprimizmus) sa ani nezmieňujem, bo by som skĺzol k vulgarizmom.
A to som svojho času SAD ZV celkom fandil. Dokonca som ich obhajoval aj počas ich katastrofálneho nástupu v januári 2006, pretože som BBDS nenávidel tak že sa na mňa ani S499atď nechytal. Lenže ja blbec naivný som si myslel, že keď niekto niečo sľúbi v záväznej ponuke, tak to aj splní. A čas bežal, objavili sa nové busy, síce nejako málo, ale možno ďalšie ešte dôjdu, potom prišiel nástup DVOMI dverami, potom prišiel nový CP a zlepšenie stále žiadne, práve naopak, všetko sa akurát ďalej s prepáčením kurvilo a kurvilo až k súčasnému stavu. V prípade DPMBB síce nie som ani zďaleka taký optimista, aj preto že si ešte pamätám MHD za pôsobenia pána Snopka (a nech ma trolejofili aj ukameňujú), ale tam aspoň vidíš snahu - za pár mesiacov toho spravili viac než SAD ts ts ts za dva roky a aspoň čiastočne napravili to, čo tvoji miláčikovia tak zmrvili. A úprimne povedané, nechápem, ako sa ktokoľvek so zdravým rozumom môže Zvolenčanov ešte zastávať...
Prečo si neskopíroval celý príspevok #10544 , ale sa snažíš navodiť dojem, že som celý text napísal ja? Jednalo sa o pridanú agentúrnu správu WN/SITA, nad ktorú som sumárne zhrnul, že sa jedná o veci, ktoré boli začiatkom roka zrušené v situácii, keď si MsZ a Mesto Banská Bystrica nemalo potrebu objednať žiadne výkony MHD vo verejnom záujme a teda dopravca výkony nútene zredukoval.
Inak keď chceš dávať svoje komentáre ku skopírovaným textom iných, tak aspoň jasne označ, čo si napísal ty, lebo potom to vyzerá, ako keby tie tvoje demagogické poznámky napísal pôvodný autor.
inac, je mi to az divne, ze zrovna ty, co ti v podstate rovno pod oknami po tulskej - moskovskej behaju trolejbusy ... a mas k nim takyto skaredy vztah ... ?
Tak a takto sa šíria dezinformácie , že vraj náš z východu a tu prd kozmopolit dáky a tak teda na hranicu ? , ale vieš čo odpúšťam všetkým už dávno tu nebolo tak zábavno ? a dnes ma tak sediac v šenku napadlo, že všetko čo sa tu píše je pravda !! Tá SAD BB, BBDS, ČSAD DZ 901 robila furt tým cestujúcim len a len zle !! ? a trolejbusy priniesol bocian ? kde pak ty ptáčku hnízdo mááááááááš ???
super - je to za jedna - presne takto sa mi to paci. Pomaly sa prepracuvas k januaru 2006 ... ty najobjektivnejsi z objektivnych ... takze myslim, ze vsetci uz s nedockavostou cakame na rekapitulaciu po 31.12.2005 - to si vsetci radi pripomenieme - i ked ... historia sa "na pocudovanie" vracia ?
mile Maciatko - nuz o co ide tymi starymi prispevkami? Predsa osviezit pamat. Ti ktori maju na viac mozu aj porovnavat - co sme tu uz mali a co mame dnes. Niektori dokonca mozu s odstupom casu identifikovat to podstatne: kto za to moze. Ti jasnozrivejsi mozu odhadovat - k comu sa asi dopracujeme. Ti ktori si radi kopnu a keby sa dalo aj udru - nech si posluzia svojim sposobom... nech si ulavia. Vsimni si ze len lepim nazory inych prispievatelov. No fakt je ze sem tam prepasujem aj moju poznamku do zatvorky. No neda sa inak. A tiez sa presviedcam , ci stale funguje skupina, nazvime ich zainteresovanych, alebo cisticov, alebo ulras, ale po vacsine hrubcov: vsetkych z naznakom ineho nazoru MUSIA zlinirovat a zadupat do zeme. No tak dajme dnes slovo najma im - ako to videli pred dvoma rokmi:
KTO SA AKO PODPÍSAL POD MHD V BB IV. cast:
Autor: Kami 31.1.2005 09.58 #6824 Re:
Re #6818 Starobystričan: je pravda ze dispecer moze dialkovo ovladat kurenie a do isteho casu sa to tak robilo. Ako uz sofer v #6762 napisal, teraz je zodpovednost hodena na vodicov. Myslim ze stav ked trolejbusy su biele od namrazy (videli ste reklamu na Alpine diesel ? - ZMRZNE AZ PO VAS) je neunosny. Zodpovednost za kurenie by sa mala opat preniest na dispecera.
(alebo na Dzurindu. Keby uz bol vtedy FIKO vykuril by aj troleje)
Autor: Rebel 3.2.2005 09.27 #6891 Re:
TOMOVI:to fakt v tej Banskej Bystrici musite mat nenazratych v dopravnom podniku,ked maju tu odvahu zrusit gratis cestovanie pre ZTP.Nikoho si u Vas nevedia vazit,akurat tak svoje vrecka.a este nieco,to tych drzitelov ZTP je fakt tak vela,na ktorych zije a pada dopravny podnik. Nenadarmo sa hovorilo a hovori,ze ta diera B.Bystrica Pazrava
Autor: PIT 23.11.2005 15.59 #10544 Re: (ako vzdy dobre informovany)
Tak nejaké informácie z dnešnej tlačovky SAD:
SAD Banská Bystrica ponúka to, čo nedávno zrušila :
Zachovanie trolejbusovej dopravy v meste minimálne v súčasnom rozsahu, znovuzavedenie nočných spojov a niektorých liniek, ktoré sa zrušili v tomto roku, ako aj rozšírenie systému zliav ponúka SAD-Banskobystrická dopravná spoločnosť (BBDS) v súťaži o prevádzku mestskej hromadnej dopravy (MHD) v Banskej Bystrici. Súčasná zmluva sa BBDS končí 31. decembra, do súťaže o prevádzku MHD v nasledujúcom päťročnom období sa zapojila aj SAD Zvolen.
Ako na dnešnej tlačovej besede uviedol vedúci prevádzkarne MHD BBDS Miroslav Snopko, ich spoločnosť v prípade víťazstva garantuje zachovanie ceny základného cestovného na úrovni tohto roka aj v budúcom roku, nevylúčil dokonca ani jeho zníženie. "Plánujeme tiež predĺžiť lehotu prestupu, v ktorej platí zvýhodnený lístok, zo 40 na 60 minút, ako aj zvýšiť toto zvýhodnenie zo 45 na 80 percent ceny cestovného," uviedol Snopko. Na otázku, prečo tieto výhody nezaviedli už tento rok, ale naopak obmedzili zľavy, výkony a zvýšili cenu cestovného, Snopko uviedol, že nové možnosti ukázala až presná analýza jednotlivých kategórií cestujúcich po zavedení personalizovaných čipových kariet. (TY KOKSO !!)
Autor: S499.1023 23.11.2005 16.06 #10546 Re:
Re #10544 PIT: Ja asi pri návšteve BB navštívim súdruha inžiniera Snopka a bude fyzické násilie. Niečo tak bezcharakterného sa len tak nevidí... (ale ale Cisielko, zase sa hnevas)
Autor: LUK 23.11.2005 16.39 #10549 Re:
Re #10545 snopko: len by ma zaujímalo, prečo ste s tým prišli AŽ PO súťaži... Vo Vašej prihláške nič také spomínané nebolo.. (citaj dalej Petika pochopis)
Autor: Petik
23.11.2005 18.46 #10560 Re:
Re #10549 LUK: Myslim ze s tym prisli az teraz, lebo cakali, ze sa nikto iny neprihlasil, a tak dali minimalisticku ponuku. (tak toto si aj ja myslim)
Zvolen ich zaskocil a teraz musia rychlo jednat.
Trolejbusy su len populisticke gesto, ktorym chcu vykopat zvolencanov z mesta.
Ja by som bol asi naozaj rad, keby mesto rozdelilo licenciu na trolejbusovu (BBDS) a autobusovu (ZV). (nooo?? – zeby mozne riesenie 150 dennej vojny??)
Autor: S499.1023 25.11.2005 12.25 #10581 Re:
Re #10545 snopko: Keďže sa neoboľševickí súdruhovia Korniet a Snopko, spolu s primátorom Králikom a väčšou časťou Mestského Zastupiteľstva Banskej Bystrice, vrahovia a úhlavní nepriatelia mestskej hromadnej dopravy v tomto meste, nenamáhajú odpovedať na veľmi slušne položené emailové otázky, budem ich klásť verejne:
Vážení páni, na základe vyhodnotenia akých kritérií ste dospeli k poznatku, že vaša obskúrna inštitúcia prevádzkuje najlacnejšiu a najmodernejšiu trolejbusovú dopravu na Slovensku? Na základe čoho verejne šírite lži o veku vozového parku SAD BBDS? Prečo prichádzate s ponukou na prevádzkovanie MHD v Banskej Bystrici po uzavretí výberového konania? Na základe akých otrasov svetovej ekonomiky sa hospodárenie vašej obskúrnej spoločnosti náhle tak zlepšilo, že môžete pridávať spoje, obnovovať nočnú dopravu, obnovovať zrušené zľavy a rozširovať ich rozsah, keď v priebehu roka 2005 cena žiadneho vstupu nepoklesla? (Jezisikriste Cisielko, nie tak zhurta a od pluc. Ved to je aj na dve firmy vela. Zhlboka dychaj)
Nutne ma to musí priviesť k záveru, že ste doterajšími tvrdeniami o potrebe zvyšovať cestovné a zmenšovať ponuku spojov v skutočnosti obyvateľov Banskej Bystrice nehanebne okrádali, a to tak priamo na cestovnom, tak nepriamo prostredníctvom dotácie od mesta.
Záverom si dovoľujem parafrázovať konštatovanie kolegu Papyra: Ak by som si mal vybrať medzi Banskou Bystricou bez trolejbusóv, bez Snopka a bez Kornieta alebo Banskou Bystricou s trolejbusmi, so Snopkom a s Kornietom, s bolesťou v srdci ale predsa len jednoznačne by som hlasoval za Banskú Bystricu bez trolejbusov! A kto ma pozná, ten vie, že na to, aby som sa ja bol ochotný vzdať trolejbusov, sa muselo stať niečo vážne.
(no vidis Cisielko: o nic si neprisiel: mas troleje, Snopka i don Kornieta)
No Papyrku, zozen nejakeho kamenara toto treba tesat...
Ostatni si oddychnime. Caka nas nova zmluva. Docitania
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr
1) ako si sa volal(a) pred dvoma rokmi ty
2) ci si vies predstavit aj to, ze niekto moze mat rovnako nerad BBDS ako SAD ZV
3) ci si dokazes uvedomit, ze v decembri 2005 uz kazdy vedel, ze BBDS stoji za velke nikoliv, ale o SAD ZV sme este nevedeli nikto nic, az roky 2006 a 07 nas naucili, ze to su nemlich rovnake, ak nie este vacsie hovada, ako SAD ZV
4) ci v historii najdes aj napriklad moje prispevky, v ktorych popisujem, v kolkych stredo- a vychodoeuropskych mestach existuje MHD prevadzkovana dvomi dopravcami a aky je moj nazor na to,
5) ci chapes slovo parafraza,
6) ci dokazes pochopit, ze vacsina tu pritomnych meria rovnakym metrom nielen vsetkym dopravcom v Bystrici, ale aj vsetkym dopravcom v SR,
7) aky je tvoj nazor na otazku "kto za to (to=MHD naprd) moze" a "ako z toho von", pretoze ja mam v oboch jasno (a to trvale, od roku 2004 do 2008 stale ten isty nazor).
Za skoru a uprimnu odpoved vopred dakujem.