Reakcia na: Petik #2286:
Keby jazdili len krátke busy, tak pri zachovaní rovnakej prepravnej kapacity by vzrástli náklady minimálne o polovicu. Za tie peniaze by si BBDS-ka mohla radšej zamestnať nejakých revízorov a zrušiť psychopatický nástup 1. dverami. Nástup 1. dverami je možný v dvoch prípadoch:1) Na vidieku
2) Tam, kde už MHD skoro nikto nejazdí (napr. v záp. Európe).
Obidva prípady majú spoločnú črtu vo veľmi malom počte cestujúcich, Pokiaľ si praješ, aby aj v BB bola MHD systémom pre "socky" a každý, kto má na auto, poprípade sa udrží na bicykli, pôjde inak, prosím, presadzuj nástup 1. dverami aj naďalej:-).
I.
PIT
Tvoje vyjadrovanie je na mňa dosť zložité, asi si sem zablúdil priamo zo železničnej diskusie
Bolo by super, keby začali stavbu elektrifikácie ešte tento rok, ale podľa rozhovorov s ministrom a gen. riaditeľom ŽSR vyplývalo, že až v 2005. Druhá vec je, že kým urobia výberové konanie, tak budeme radi ak vôbec začnú stavať aj v roku 2005.
Elektrifikácia trate BB - Margecany podľa mňa najbližších min. 20 rokov neprichádza do úvahy, keďže v súčasnosti má dochádzať k modernizácii hlavne medzinárodných koridorov a okrem elektrifikácie BB - ZV je teraz v programe i úsek ZV - Fiľakovo a peronizácia staníc Prešov a Poprad.
Inak Transport Tycoon by som odporúčal si zahrať vedeniam našich niektorých DP. Tam by získali aspoň úplné základy logického myslenia v doprave.