Reakcia na: Petik #2286:
Keby jazdili len krátke busy, tak pri zachovaní rovnakej prepravnej kapacity by vzrástli náklady minimálne o polovicu. Za tie peniaze by si BBDS-ka mohla radšej zamestnať nejakých revízorov a zrušiť psychopatický nástup 1. dverami. Nástup 1. dverami je možný v dvoch prípadoch:1) Na vidieku
2) Tam, kde už MHD skoro nikto nejazdí (napr. v záp. Európe).
Obidva prípady majú spoločnú črtu vo veľmi malom počte cestujúcich, Pokiaľ si praješ, aby aj v BB bola MHD systémom pre "socky" a každý, kto má na auto, poprípade sa udrží na bicykli, pôjde inak, prosím, presadzuj nástup 1. dverami aj naďalej:-).
I.
PIT
Ďakujem Ti, že si to Petikovi vysvetlil za mňa a nemusel som to vypisovať zase a znova od začiatku. Ja tomu Petikovi ešte stále "dočasne" celkom nerozumiem.
#2288 Vladimir:
Minulý týždeň som ZSSK posielal taký komplexný list pripomienok a návrhov. Jedným z nich bolo aj napr. predĺženie trasy vlaku R 830/831 Ďumbier do Prešova/Humenného a zabezpečiť tak BB priame spojenie s Prešovom/Vranova nad Topľou, Humenného a Prešovskému kraju jedniný denný priamy vlak do Bratislavy a Banskobystrického, či Nitrianskeho kraja.
Druhá vec je, že cesta z BB do Prešova s prieprahom v Margecanoch by podľa doby jazdy R 810/811 Horehronec trvala 4h20min, čo by bolo nutné skrátiť.