Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: LUK #20795:
Jasné, že môžeš na návštevu kde dobrô dávajú..ale neviem prečo ma zachvátil smiech , že vo vozidle áno ale za väčšiu sumu...ja len dúfam, že toto nečíta majiteľ Kapitol pabu..kde som pravidelná návštevníčka,,..ale zase prečo nie ?? ja im za to vystúpenie kľudne naúčtujem vyššiu sumu...)) veď hej je to nadštandart...
Reakcia na: LUK #20795:
Pokoj, len sa nerozčuľuj. Tak máme iné skúsenosti. Ja mám šťastie na inteligentnejší substrát. Ale s druhou časťou príspevku #20772) hádam súhlasíš.

Re #20796 Schuhu: Ono je fakt, že dlhodobý a celoplošný výpadok trolejbusov tu našťastie nebol (iba ak plánovaný). Tak treba dúfať, že nič mimoriadne sa nestane. ?
viete, ja to poviem asi tak - neviem o tom, ze by mali klbove troleje vobec niekedy v BB problem vyjst pocas zimy hore usvitom, tulskou, popri plazovom a pod. Zatial co autobusy do sasovej? - spytajte sa dannyho alebo inych sasovcanov, co sa robilo v zime v sasovej, ked napadol sneh - bohuzial - miesto klbu solo, pripadne nic 😉 A toto je pravidelne kazdu zimu niekolko krat, narozdiel od nejakych 5 mimoriadnosti trolejov za 17 rokov prevadzky.
Reakcia na: cerno #20785:
V Banskej Bystrici žijem od začiatku spustenia trolikov a vždy som ich "mal pod palcom" ? .

A teraz vážne, samozrejme, že boli lokálne výpadky, kedy jeden trolejbus blokoval ďalšie. Sám mám takéto skúsenosti, len sa mi to tu nechce vypisovať. Lenže tu ide o to, že výpadky takéhoto typu neboli tak časté, aby sme hovorili o sústavnom narušovaní plynulosti premávky.
Ale asi sme sa nepochopili, pretože ja som mal na mysli celkové výpadky (výpadok elektriky, nejaká kalamita, alebo vážnejšie poškodené trolejové vedenie na ceste do vozovne,...), skrátka také výpadky, kedy by bolo nutné nahradiť všetky trolejbusy (neočakávaná situácia, nie plánovaná výluka) a na dlhší časový úsek (teda nie jeden blokujúci trolik, ktorý za 20 minút odtiahli). Tak preto som hovoril, že takáto situácia v BB nebola.
Reakcia na: wizard112 #20772:
že málokto! Väčšina si dobíja za 100!!! ?

Re #20773 Habibi: ale Danny princíp povedal dobre... Ak už vo vozidle, tak áno, ale za vyššiu sumu...

Re #20779 Habibi: to ani na návštevu ísť nemôžem? ? A to tam také fajnoty podávali...
Reakcia na: S499.1023 #20775:
Povinnosti, vies niekedy sa tomu zvyklo hovorit aj "modre pondelky".. ? No ale, volal som dnes s jednym z Vas(len nemenovat) a bolo mi sdelene, ze "rokovanie bolo velmi intenzivne", lebo este aj dnes mu doznievala v hlave ? problematika, ktoru ste preberali.. ? ?
Reakcia na: cerno #20790:
stalo sa mi to asi pred 15 rokmi alebo tak nejako. A dokonca v jeden mesiac v Cadci 🙂
Reakcia na: JJ #20789:
Aleee bolo to so zvolenčanmi..môžeš mi veriť..))..tak ako to bolo na zvolenskej ceste keď na poslednej jazde hodil vodič SADZV flintu do žita..a čakal kedy mu kto donesie naftu....oko vidí..oko nie je.....len oko..))
Reakcia na: JJ #20787:
A ja som si naivne myslela , že autobusy SADZVMHDBB idú na pekné slovo a to tankovanie za nazbieranie tržby na Partizánskej na Slovnafte sa mi jedno popoludnie muselo snívať..a to sa aj tebe stalo ??..fíjha ,ale také čosi !!! a ozaj fakt nik nevie ako umývajú tie busy bez umyvárky ?? ..vcelku čisté chodia neverím , že to otáčajú za tie smiešne dotácie streknúť na Balkán..ja viem najradšej by ma odbachli , ale neskoro...)))
Reakcia na: JJ #20789:
no tak prezrat kto ide do prace a zabudne natankovat 😉
Reakcia na: cerno #20788:
nie, nebolo to so zvolencanmi, i ked sa uz na temu pokusov jazd bez nafty, aj na tomto fore SAD ZV pretriasala. Ale nebolo to ani v BB 😉
Reakcia na: JJ #20787:
to sa ti ako mohlo stat. aha zvolencania to chapem.
Reakcia na: cerno #20785:
mne sa tiez stalo cosi podobne a dokonca 2x. Ale islo o autobus - dosla mu nafta...
Reakcia na: adrive #20784:
Toto bolo trefné majú spoždení...kto nejde s nami ide proti nám ))))))))) hej a ja, že prečo sa oni takí pribrzdení !!!!!
Reakcia na: Schuhu #20780:
neviem o akom vypadku si hovoril ale myslim, ze si mal namysli vypadok elektriny ked/ak spustia trolejbusy. Ak ano tak potom si tu zrejme nezil ked troliky chodili. mne sa neraz stalo ze sa ponahlam do skoly a ups. trolejbus ostal stat v krizovatke. ja som si vzdy myslel ze trolejbus ma nejaky generator ktory mu zabezpeci prejst aj nejakych zopar metrov len tak "nasucho" no nestalo sa a trolik ostal stat 😉 no a sme pockali kym dosiel nejaky ten odtahovak odtiahol TB na kraj a ludia vystupilil a 2km do skoly som siel peso. Nebola to nejaka casta prihoda ale parkrat sami to stalo.
Reakcia na: Habibi #20783:
Staňte sa SAD ZV jednotkami, u nás dvojnásobok kreditu len do konca marca 😉...

Alebo len u nás dostaneš s programom SAD ZV (kruci)Fix až 6000 korún na jazdenie všetkými spoločnosťami....

Vychutnajte si rýchlu jazdu iba so SAD ZV Express... 😉

Ale u ních platí iba jeden slogan... "nezastavujem, máme spozdení"
Reakcia na: S499.1023 #20781:
Ale prečo manipulačný poplatok??..nerozumiem FAKT !!..veď sa jedná o službu cestujúcemu..chcem , aby cestoval..chcem , aby urýchlil dopravu tak prečo ho mám trestať za to že nabíja v autobuse ??..alebo to bude podobný trest ako zato že je lístok u vodiča kupovaný drahší ??..zháňanie drobných..najedovaný vodič...ešte to tak!!! znova opakujem nabitá karta je svojím spôsobom úver bez úrokov pre dopravcu..nehľadajte spôsob ako nahnevať cestujúceho ..hľadajte spôsob ako získať jeho priazeň...na trhu sú publikácie Baťovej školy...
oprava "v období 29.8.1989-31.12.2005".
Reakcia na: wizard112 #20774:
V tomto konkrétnom prípade doporučujem k voľnej inšpirácii nitrianske riešenie, čiže manipulačný poplatok za dobitie karty. V tomto pripade by sa manipulačný poplatok účtoval za dobitie karty u vodiča a bol by napr. 10,-SKK bez ohľadu na výšku dobíjaného kreditu.
Keď som pozeral tú reportáž na AZTV, tak ma milo prekvapilo, že v trolejbusoch je už aj namontovaný nový odbavovací systém (dotykové panely, zdalo sa mi, že aj pri druhých dverách, taktiež aj ovládací panel pre vodiča). Takže spustenie trolejbusov už asi naozaj stojí len na vydaní licencie (a "dohody" so SAD Zvolen, samozrejme).
Boli tu riešené otázky, že ako bude zabezpečená náhrada v prípade výpadku. A naozaj treba skonštatovať, že krízová situácie nenastala v období 29.8.1988-31.12.2005 ani raz (možno iba na hodinu, keď napr. 1523 v r. 2003? sa nemohla odbrzdiť na ŽST). Nikomu nevadilo, že v prípade plošného výpadku by nebolo možné zabezpečiť plnohodnotnú náhradu (však držať 25 zvyšných autobusov v rezerve pre prípad, že... nie je ani možné), a možno aj preto, že takáto situácia ani raz nenastala a ani nehrozila. Tak prečo by sme tu teraz mali riešiť niečo, čo 17 rokov bez problémov fungovalo. V minulosti sa rekonštrukcia realizovala náhradou trolejbusov najmä počas víkendových dní, kedy je dostatok voľných autobusov. To by stačilo aj teraz, stačí sa dohodnúť so SAD ZV, aby počas plánovaných opráv trolejových vedení zapožičala na víkend nejaké voľné autobusy. A ak nedôjde k dohode, tak dostatok voľných autobusov má stále aj SAD Banská Bystrica, s ktorou by sa DPMBB dohodol asi najskôr.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.