Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mirkobb #20768:
Ty radšej povedz, kde si včera ZASE bol, keď si mal byť na stretnutí pražskej sekcie a nie si ani na ICQ, ani na mobile, ani nikde!!!
Reakcia na: Habibi #20773:
Samozrejme, že je na slobodnom rozhodnutí, akou čiastkou budem úverovať dopravcu. V dopravnej kancelárii si môžeš kartu dobiť aj 5Sk, ak to bude technicky možné. Takže nevidím žiadny problém. Budeš mať na výber, či dáš menšiu čiastku v dopravnej kancelárií alebo vyššiu u vodiča. Však za BBDS si mohol človek dobiť kartu iba v kancelárií a nikomu to nevadilo. Teraz máš dokonca na výber, či ti ju dobije milý usmiaty zvolenský vodič alebo milá ochotná pani v dopravnej kancelárií. ?
Reakcia na: Danny #20771:
Tvôjmu návrhu sa hovorí diskriminácia..možno ťa to nenapadlo , ale je to tak ..ak niekto investuje do nákupu čipovej karty zrejme z dôvodu , aby ušetril korunky/ je na jeho slobodnom rozhodnutí akou čiastkou bude úverovať dopravcu..to by som sa za chvíľu mohla dožiť, že ak nenakúpim v potravinách za 200 SK minimálne nech idem na Lampáreň... ?
Reakcia na: Danny #20771:
Málokto si kartu dobíja za menej ako 200/300Sk. Aj keď sa nájdu, ale je ich pomerne málo. Podľa mňa najnižšia hranica (u všetkých skupín cestujúcich) 500Sk. Aj keď najradšej by som uvítal časovo predplatné lístky (ale to asi viacerí z vás).
Reakcia na: VLK #20763:
Ano, mas pravdu, ze to bola moja chyba. Nenapadlo mi, ze uz ide inym smerom a teda to je nova jazda. Ale na druhej strane ma samotny vodic neupozornil, ze mam prilozit kartu az po (jeho/tlaciarnovej) vyzve. Ono, ja moc casto MHD necestujem, derem vlastne nohy-no teraz v ramci rekonvalescie, po chorobe som bol nuteny vyuzivat sluzby MHD.

A zaujimave, ako pises, ze sa da stronovat. V zivote som sa s tym v MHD nestretol (samozrejme ani za cias BBDS).

Na zaver navrh: dobijanie cipovych kariet umoznit cestujucim jedine nasledujucim systemom:
-dospeli: aspon 300 Sk vklad
-cestujuci s polovicnym cestovnym a dochodcovia: aspon 150 Sk.

A kto by si chcel dobyt CK nizsou sumou, nech sa paci-dopravna kancelaria (pripadne mozno este vozidlo na konecnej)
Doporučujem pozrieť AZ-tv hneď po začiatku hodinového bloku sa hovorí o trolejoch.teda x:01 (hh:mm)
Nuž nemyslím, že je na škodu dobíjanie vo vozidlách šetrí to čas cestujúceho..otázka je či niekto kto robí CP na také niečo aj myslí a chcem či nechcem znova musím aj keď mi to ide FAKT na nervy položiť otázku tým čo sa robia , že tu nie sú... SADZVMHDBB nemohli by ste konečne láskavo pozrieť vďaka EM-trestom ako v poslednej dobe dodržiavajú vodiči cestovný poriadok ??..dovoľujem si poznamenať, že pravidelné predčasne odchody nútia cestujúcich vďaka priaznivému počasiu používať na presun vlastné nohy ..a to spôsobuje odliv cestujúcich..žeby ta prímestská uchmatnutá tak dobre vynášala, že MHD máte ???............. áno tam .....

A ešte k storno lístkom je to naozaj len a len ochota vodiča a nič iné , alebo to je tým že sa nám tí "zvolenskí" vodiči zopsuli ???..možno je to tým že dopyt po vodičoch v BB presahuje ponuku a tak vytrčajú rožky .. ?
Zeleznicne OT, z dennej tlace: Francouzský rychlovlak TGV překonal rekord 574,8 km/h

Rychlostní rekord kolejových vozidel v úterý překonal francouzský rychlovlak TGV, když na trati mezi Paříží a Štrasburkem dosáhl rychlosti 574,8 kilometru za hodinu. Překonal tak rekord stejného vlaku z roku 1990, kdy dosáhl rychlosti 515,3 kilometru za hodinu.
Speciálně upravený vlak na trať vyrazil 13:01 a k dosažení rekordu mu stačilo 15 minut. Soupravu V150 tvořily dva motorové vozy, mezi nimiž byly vloženy tři dvoupatrové vozy pro cestující. Měl větší kola a zvýšené střídavé napětí z 25kV na 31 kV. Motory pohánějící tři podvozky měly výkon přes 25 000 koňských sil.
Mf Dnes

Teda nic moc, kam sa hrabu na nase ZSK, to z bystrickej velkej stanice by vyrazil "kredenc 810" smer ZV, a po 15 minutach by uz bol skoro na Sliaci.. ? ? Za ten cas TGV dosahuje len 575 km rychlost, to nech si nechaju, nechceme.. ? To by sme museli obluk popod Urpin "malicko upravovat", no a napätie 31 kV to uz vobec nie.. ?
Reakcia na: Danny #20761:
tak jedna vec je technicky stornovať doklad v systéme a druhá vec sú ďalšie náväznosti s takýmto krokom.
Pre zaujímavosť - § 3 ods. 11 vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 55/1994 Z. z. o spôsobe vedenia evidencie tržieb elektronickou registračnou pokladnicou:
"Stornovaný doklad subjekt pripojí k páske dennej uzávierky a dôvod stornovania vyznačí na stornovanom doklade.".
Z uvedeného je zrejmé, že takýto CL by mal vodič následne archivovať tak, ako je tu uvedené. V praxi však bolo skôr bežné, že vodič vráti peniaze, resp. vytlačí správny CL a ten "nesprávny" dá cestujúcemu, ktorý najbližšie platil daný druh cestovného...

Základnou príčinou však je v prvom rade samotný fakt, že sa karty vôbec vo vozidle dobíjajú...
Reakcia na: wizard112 #20765:
Včera som išiel cez prechod na Národnej po desiatej a semafory nešli...
Chcem sa spýtať jednu vec ohľadom doby prevádzky semaforov. V BB tradične fungovali plus-mínus do 22:00. V poslednej dobe som to veľmi nesledoval, ale včera som prostredníctvom web-kamery videl semafory v prevádzke po 23:00 na križovatke pod Krajským úradom. To ma dosť prekvapilo, lebo intenzita dopravy je v noci minimálna. To máme v BB svetelné križovatky, ktoré idú do polnoci alebo nonstop?
Reakcia na: Danny #20761:
inak vodič má možnosť storna, nastavuje si ho však každý podnik sám (určuje podmienky stornovania CL). Čiže tu bola aj neochota zo strany vodiča...
Reakcia na: Danny #20761:
prečo práve EMtest? Toto je normálna funkcia všetkých vybavovacích systémov, že po prehodení linky/spoja už nemôže vodič zasahovať do toho, čo bolo na predchádzajúcom spoji či linke. Je to na zabránenie zásahov vodiča (hlavne stornovanie, kedy mu poprípade niekto známy dá aj lístok a tak to vykáže do vlastného vrecka).

V každom prípade peniaze z karty (resp. cestovné) odčítava pri priložení karty, ak nie je navolená iná operácia. Čiže z môjho pohľadu si priložil kartu skôr, než vodič navolil dobitie EP, a tak najprv došlo ku odčítaniu z EP a až potom vodič potvrdil dobitie karty. Ak sa totiž dobíja EP (a vodiči sú na to školení - neviem, kto spravil chybu či ty alebo vodič), po potvrdení operácie sa objaví hláška "Priložte kartu" a po následnom priložení sa dobije iba EP bez odčítania cestovného (dobitie EP má prednosť pred odčítaním cestovného). Preto na lístkoch o dobití sa dopĺňa text, že "doklad o dobití EP nie je cestovným lístkom".
Reakcia na: Danny #20760:
vies inspirovat by sa mohli lenze to by tu nesmeli byt neschopny ludia. vsak sa pozri ako bystrica vyzera. to je jedno ci doprava, MHD alebo rozvoj mesta. celkovo vdaka MsU, ekoteroristom(OZ) a inym vplyvnym neandrtalcom bystrica zaspala min. 20-30rokov v porovnani s inymi mestami.
A ked som sa uz tak rozpisal, pridavam moju dnesnu neprijemnu prihodu:
Cestoval som linkou 20 zo zel. st. na konecnu, Karpatsku. Kedze to bol vrchol poobednej spicky, rozhodol som sa byt velmi ustretovy a chcel som si dobit cipovu kartu az na konecnej, Karpatskej. Nabuduce sa na ohladuplnost zvysoka vy*eriem: Stalo sa mi totiz to, ze mi pri dobijani karty ODCITALO cestovne, kedze vodic si medzicasom iduc na Karpatsku prehodil smer a uz isiel "akoby" dalsiu jazdu. Samozrejme mi nebol ochotny vratit cestovne ani nijako tento ukon reklamovat. Nahnevane som mu navrhol, ze ked pojdem tento tyzden do mesta, tak ze si nebudem kupovat listok. Ano, samozrejme bol opat mimoriadne ochotny...a vykrucal sa ohladne s revizormi (dokazove listky z dnesneho dna s postupnostou cestovania a dobijania karty mam) Ale dufam, ze ziadneho revizora radsej nestretnem!!!

Reakcia na zaver: Musi byt EMTEST/SAD ZV taky krepy, ze nedokaze, aby na vodicoM ovladaci vytvorit/aktivovat/pouzit tlacidlo ZRUSIT POSLEDNU OPERACIU?! A problemy (urcite viacerych) cestujucich by boli vyriesene...
Davam do pozornosti zaujimavy clanok z Bratislavy, ktorym by sa mohli inspierovat aj nasi kompetentni z MsU, obzvlast primator:

http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=3227575

---Dopravný podnik plánuje nové električkové a trolejbusové trate. Za peniaze z eurofondov---
---Dopraváci navrhujú rozšíriť sieť---


Akurat ma vytocila 1 informacia. Myslim, ze rychlo uhadnete preco: "Dopravný podnik vypracoval plán na rozšírenie siete električkových a trolejbusových tratí. Peniaze naň by mali získať mesto a Bratislavský samosprávny kraj z eurofondov určených na oblasť ochrany životného prostredia. Na ekologickú dopravu by mohli získať spolu 23 miliónov eur."

Ano, spravne! VUCBB!!!!
Reakcia na: Kubko24 #20753:
po kolesach? ?
Reakcia na: mimi #20757:
Maolo ....hm myslíš veľký HAT ???)))
Reakcia na: mimi #20756:
hops škriatok sa vylúdil.... maolo tam byť na Veľký Piatok ?
Reakcia na: Kami #20755:
Ta stretávka sa už stručnejšie nedala napísať??? tak že skúsim ja. Na veľký piatoorí k, stretávka bbimhd a iných ktorí majú chuť podiskutovať o 17:30 pod vežou a následne sa uvidí kam, podľa toho, čo bude v tento sviatok otvorené....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.