Par desiatok rokov dozadu sa medzi ludmi zvyklo hovorit prirovnanie: "Si krepy(sprosty) ako krizovatka na Hustaku". To ked este nebola estakada a I/66 bola priamo napojena na svetelnu krizovatku ktora bola pred bankou Slovakia,pozostatok z toho napojenia je patrny aj dnes,slepa cesta(parkovisko) popri Bystricke.
Tak si zase myslim,ze sa to prirovnanie sa zacne pouzivat znovu v nejakej obmenenej forme,trebars: Si sprosty ako dopravne riesenie pri ESC alebo pod.
Este mala poznamocka pre JJ,expressBB. Preco uvadzate akesi odbocenie z R1 a nie I/66,mam za to,ze R1 konci niekde pred estakadou,to co ide popri Hrone je I/66,nie? Teda,za predpokladu,ze sa bude stavat severny obchvat bude aj to co pojde cez estakadu R1,inak je to stale len I/59,vsakze? Ale to uz predbieham "dobu",tak sa vam za moje "rojcenie" obom ospravedlnujem!
Tak si zase myslim,ze sa to prirovnanie sa zacne pouzivat znovu v nejakej obmenenej forme,trebars: Si sprosty ako dopravne riesenie pri ESC alebo pod.
Este mala poznamocka pre JJ,expressBB. Preco uvadzate akesi odbocenie z R1 a nie I/66,mam za to,ze R1 konci niekde pred estakadou,to co ide popri Hrone je I/66,nie? Teda,za predpokladu,ze sa bude stavat severny obchvat bude aj to co pojde cez estakadu R1,inak je to stale len I/59,vsakze? Ale to uz predbieham "dobu",tak sa vam za moje "rojcenie" obom ospravedlnujem!
wizard112
Re #18333 Danny: Vodiči sú v tomto úseku dosť bezohľadní. Mnohí sa tlačia do križovatky, lebo majú zelenú a potom zablokujú celú križovatku a tento cyklus sa opakuje denne od skorého rána do večera. Zlatý klinec bol, keď takto vošlo do križovatky aj policajné auto (ale s vypnutým majákom).
Re #18336 JJ: Myslím, že ten kruh. objazd spomalil dopravu viac, ako sa čakalo. Ale doprava pri ESC je nedotiahnutá nielen pre automobilovú dopravu, ale ani pre peších a cyklistov. Medzi Dolnou a ESC sa pod tým kruhákom mal vybudovať podchod. Ale to najhoršie ešte len príde. Na rok sa otvorí EBC, to znamená ďalší nárast IAD, a v pláne je zastavať celú plochu nad ESC až po Belveder. To bude taký enormný nárast dopravy, že pokiaľ sa nič nespraví, západ, juh a centrum mesta budú denno-denne paralyzované. A pri snahe mestkých úradníkov sa nespraví nič. Veď sa pozrime takých 15 rokov dozadu, aké dopravné stavby realizovalo mesto, nie však súkromný investor. Správna odpoveď: žiadne. Bývalý primátor nevybudoval ani jedno parkovacie miesto, od MHD odradil všetkých, ktorí nie sú na ňu odkázaní, tak potom sa nečudujme, ako to dnes vyzerá.