Par desiatok rokov dozadu sa medzi ludmi zvyklo hovorit prirovnanie: "Si krepy(sprosty) ako krizovatka na Hustaku". To ked este nebola estakada a I/66 bola priamo napojena na svetelnu krizovatku ktora bola pred bankou Slovakia,pozostatok z toho napojenia je patrny aj dnes,slepa cesta(parkovisko) popri Bystricke.
Tak si zase myslim,ze sa to prirovnanie sa zacne pouzivat znovu v nejakej obmenenej forme,trebars: Si sprosty ako dopravne riesenie pri ESC alebo pod.
Este mala poznamocka pre JJ,expressBB. Preco uvadzate akesi odbocenie z R1 a nie I/66,mam za to,ze R1 konci niekde pred estakadou,to co ide popri Hrone je I/66,nie? Teda,za predpokladu,ze sa bude stavat severny obchvat bude aj to co pojde cez estakadu R1,inak je to stale len I/59,vsakze? Ale to uz predbieham "dobu",tak sa vam za moje "rojcenie" obom ospravedlnujem!
Tak si zase myslim,ze sa to prirovnanie sa zacne pouzivat znovu v nejakej obmenenej forme,trebars: Si sprosty ako dopravne riesenie pri ESC alebo pod.
Este mala poznamocka pre JJ,expressBB. Preco uvadzate akesi odbocenie z R1 a nie I/66,mam za to,ze R1 konci niekde pred estakadou,to co ide popri Hrone je I/66,nie? Teda,za predpokladu,ze sa bude stavat severny obchvat bude aj to co pojde cez estakadu R1,inak je to stale len I/59,vsakze? Ale to uz predbieham "dobu",tak sa vam za moje "rojcenie" obom ospravedlnujem!
JJ
Situaciu na Vajanskeho namesti by nevyriesil ani 5x taky velky kruhovy objazd (oproti tomu terajsiemu), pretoze "dopravni odbornici" akosi nezvazili, ze vzdialenost od svetelnej krizovatky na Hustaku po tento minikruhak je taka mala, ze zakonite dochadza k prehustovaniu tohto useku. Jednoducho, samotny kruhak vzdy plni aj funkciu akehosi pribrzdenia dopravy, co vsak ale v nadvaznosti na snahu co najskor opustit predchadzajucu svetelnu krizovatku posobi presne opacne ako bol zrejme povodny zamer.