Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mirkobb #18346:
všetkými desiatimi ? . Kedy a kde?
Reakcia na: mirkobb #18345:
ja pojdem pozriet asi az v utorok poobede ?
Maciatko,bola by si za takyto FLIRT?
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1533
Myslim tym,na trati BB-ZV..?
Reakcia na: JJ #18341:
Uz o tom citam na Vlakoch,super! Skoda tej "dvojky",ale aspon toto,co uz..?!
Pojde tam niekto urobit par fotociek? LUK,mimi,JJ,uz ste tam? Dame zraz?
Reakcia na: maciatko #18342:
A to velmi trefny,myslim,ze rychlo zdomacnie a ludia si to coskoro osvoja,zalezi aj od toho,ako dlho to tam v takomto stave vydrzi. Ale na Slovensku treba casto pockat,kym niekto najde odvahu napravit "zhovädile riesenia".
Inak,specialne Ta zdravim,ved vies..?
Reakcia na: JJ #18340:
Tak toto bol uz fundovany popis,profi,je vidno,ze sa vyznas. ?
Reakcia na: mirkobb #18338:
Myslím si, že to prirovnanie,ktoré uvádzaš, sa bude časom pouzívať ako vulgarizmus.
Reakcia na: mirkobb #18338:
... a nezabudni - zajtra by mala dojst do BB prva elektrika ? (smola, ze 263 sa sem ani nepozrie)

to all: sorry za OT
Reakcia na: mirkobb #18338:
kedysi R1 zacinala pod mostom pri Kremnicke. V sucasnoti je R1 posunuta az do Medeneho Hamra (podla dopravneho znacenia), resp. konci v mieste, kde koncia stredove zvodidla na I/59 - v buducnosti tam bude krizovatka s nazvom "Kostiviarska". Kedze je to rychlostna komunikacia v meste, je tam obmedzena rychlost na 80 km/h.

Ak som hovoril, ze sa od Zvolena tahaju kolony na R1, tak som myslel samotnu R1 spolu aj s vyjazdom do svetelnej krizovatky na Hustaku (teda I/66). Vzhladom na to, ze po tuto krizovatku ma usek I/66 od R1 len par desiatok metrov, nepovazoval som za potrebne hovorit o I/66. Ale budem teda exaktny - ano v tom mieste uz je I/66 ? ?
Reakcia na: mirkobb #18338:
U Bystricanov sa uchyti: Si krepy jak (vycancana) Europa 😃
Par desiatok rokov dozadu sa medzi ludmi zvyklo hovorit prirovnanie: "Si krepy(sprosty) ako krizovatka na Hustaku". To ked este nebola estakada a I/66 bola priamo napojena na svetelnu krizovatku ktora bola pred bankou Slovakia,pozostatok z toho napojenia je patrny aj dnes,slepa cesta(parkovisko) popri Bystricke.
Tak si zase myslim,ze sa to prirovnanie sa zacne pouzivat znovu v nejakej obmenenej forme,trebars: Si sprosty ako dopravne riesenie pri ESC alebo pod.
Este mala poznamocka pre JJ,expressBB. Preco uvadzate akesi odbocenie z R1 a nie I/66,mam za to,ze R1 konci niekde pred estakadou,to co ide popri Hrone je I/66,nie? Teda,za predpokladu,ze sa bude stavat severny obchvat bude aj to co pojde cez estakadu R1,inak je to stale len I/59,vsakze? Ale to uz predbieham "dobu",tak sa vam za moje "rojcenie" obom ospravedlnujem!
Reakcia na: expresbb #18332:
K tej polohe. Keby bola ESC kdesi v Sásovej alebo Rudlovej, nezastavovali by tam ľudia prechádzajúci ťahom Budapest - Krakow a takisto by nebola ani na očiach ľuďom idúcim po I/66. A nezabúdajme, že najmä v letných mesiacoch je cesta I/59 jeden z hlavných ťahov na juh k moru. Neviem si predstaviť, ako by sa nejaký autobus s turistami trepal do Sásovej. A podľa mňa, keby bola ESC hocikde v meste, problémy s dopravou by sa tam preniesli. Veď BB nie stavaná na takúto IAD. Cestná sieť bola projektovaná len na zlomok toho, čo tu je. A zlepšovať sa to už nebude.

Re #18333 Danny: Vodiči sú v tomto úseku dosť bezohľadní. Mnohí sa tlačia do križovatky, lebo majú zelenú a potom zablokujú celú križovatku a tento cyklus sa opakuje denne od skorého rána do večera. Zlatý klinec bol, keď takto vošlo do križovatky aj policajné auto (ale s vypnutým majákom).

Re #18336 JJ: Myslím, že ten kruh. objazd spomalil dopravu viac, ako sa čakalo. Ale doprava pri ESC je nedotiahnutá nielen pre automobilovú dopravu, ale ani pre peších a cyklistov. Medzi Dolnou a ESC sa pod tým kruhákom mal vybudovať podchod. Ale to najhoršie ešte len príde. Na rok sa otvorí EBC, to znamená ďalší nárast IAD, a v pláne je zastavať celú plochu nad ESC až po Belveder. To bude taký enormný nárast dopravy, že pokiaľ sa nič nespraví, západ, juh a centrum mesta budú denno-denne paralyzované. A pri snahe mestkých úradníkov sa nespraví nič. Veď sa pozrime takých 15 rokov dozadu, aké dopravné stavby realizovalo mesto, nie však súkromný investor. Správna odpoveď: žiadne. Bývalý primátor nevybudoval ani jedno parkovacie miesto, od MHD odradil všetkých, ktorí nie sú na ňu odkázaní, tak potom sa nečudujme, ako to dnes vyzerá.
Reakcia na: mirkobb #18335:
uz minuly rok upozornovali mnohi odbornici inych "odbornikov", ze situacia bude katastrofalna. Niektore prognozy hovorili, ze kolona na R1 od Zvolena bude uz od Tesca alebo dokonca od Kremnicky. Problem je v tom, ze vznikol minikruhovy objazd na Vajanskeho namesti, z ktoreha sa doprava dostava do ESC. Lenze ak sa chcem dostat do ESC od nabrezia / Radvane / Foncordy / Zvolena, musim prejst svetelnou krizovatkou na Hustaku. "Skvele" dopravne riesenie v tomto bode sposobilo, ze vsetky 4 ramena vchadzajuce do priestoru tejto krizovatky sa stali rovnocenne s obrovskou intenzitou dopravy. Kratky signal "volno" od R1 je nepostacujuci, ale nie je mozne ho predlzit, pretoze by to vyrazne zase skomplikovalo sitiuaciu z ostatnych ramien. Tato svetelna krizovatka (teda po jej uspesnom absolvovani) nasledne posobi ako lievik do Vajanskeho namestia, ktore je skvostom v oblasti dopravnych rieseni.

Situaciu na Vajanskeho namesti by nevyriesil ani 5x taky velky kruhovy objazd (oproti tomu terajsiemu), pretoze "dopravni odbornici" akosi nezvazili, ze vzdialenost od svetelnej krizovatky na Hustaku po tento minikruhak je taka mala, ze zakonite dochadza k prehustovaniu tohto useku. Jednoducho, samotny kruhak vzdy plni aj funkciu akehosi pribrzdenia dopravy, co vsak ale v nadvaznosti na snahu co najskor opustit predchadzajucu svetelnu krizovatku posobi presne opacne ako bol zrejme povodny zamer.
Reakcia na: expresbb #18332:
Kruhove objazdy maju zmysel kvoli plynulosti automobilovej dopravy,aj kvoli jasnym pravidlam kto ma prednost,atd. Ale nie je to "vseliek",v urcitych pripadoch je naopak lepsie urobit svetelnu krizovatku,to najmä v pripadoch ak je v blizkosti takej krizovatky vyznamny pesi tah. Tam dochadza potom ku kolizii medzi autami ktore by mali plynule opustit kruhovy objazd a chodcami,ktori maju prirodzene na prechode prednost. Toto je aj pripad toho kruhaku pod estakadou,ale to je este nic v porovnani s tym,co sa bude diat na tom pripravovanom kruhovom objazde pod Kr. uradom. To bude "komedia"! Pesi tah z Radvane na Hustak a teda aj prechod cez komunikaciu smerom na Foncordu je len par desiatok metrov od terajsej svetelnej krizovatky. Ako plynule asi budu opustat kruhovy objazd auta ked tam budu pobehovat ludia cez prechod? A to tam je ina frekvencia aut ako na Hustaku! Nalepsie by bolo nechat tam svetelnu krizovatku a pre chodcov doplnit svetelnu signalizaciu.
Zaujímavé, že CP od SADZV budú až 12.12.06 keď od zajtra platia nové na prím. atď. A sa nabehám ako ... pre nich. ? Asi len dnes hodili na net oznam. ?
Reakcia na: expresbb #18332:
Ano, je to tak. Prechadzal som tou krizovatkou vcera- piatok o cca 16:15 na bicykli a dakujem pekne... Isiel som od Usvitu (pohodlne som presiel 1 krizovatkou a chtiac odbocit smerom na Nam. H. Vajanskeho som rychlo predbiehal auta cakajuce na zelenu v tomto prude. Vela aut nestihlo prejst a ja ako jeden z poslednych som vliezol do krizovatky na zelenu. A bonus je ten, ze vodici su asi dost blbi, ked nevedia, ze ked nemozu bezpecne prejst krizovatkou nesmu do nej vliest. A to teda vliezli mnohi a ostali tam hodnu chvilu stat (lebo o 70 m dalej na kruhaku asi prechadzali cestou ludia). Teda darmo mal tah Stadlerovo nabr.-Nam. L. Stura zelenu, nemali kam vojst...
Reakcia na: wizard112 #18331:
Dovolil by som si stebou nesúhlasiť. ESC sa nemalo stavať na tak úzkom mieste ako je Hušták. Nie je to len problém automobilovej dopravy, ale aj problém peších a cyklistov. Nakoľko je to jediné prijateľné miesto na prejdenie z Radvane do mesta. Z môjho pohľadu poloha ESC mohla byť situovaná do inej lokality. Napr.: Rudlová, Sásová, prípadne Kráľová. Čo sa týka kruhového objazdu nevidím vňom až taký problém, čo sa týka spomalenia dopravy. Samozrejme, k určitému spomaleniu dopravy došlo a to najmä od Vajanského. Čo sa týka spomalenia dopravy v tomto mieste je práve ESC. To že je tam postavený prechod pre chodcov to vnímam ako najväčšie spomalenie dopravy v tomto mieste. To že je tam taký veľký obchodný komplex, ľudí láka sa tam ísť aspoň pozrieť. A tým pádom blokujú dopravu na prechode. Včerajší zážitok z tohto miesta. Po ceste do mesta pred sedemnástou hodinou som prechádzal cez toto miesto. Po mojich skúsenostiach s problematickým prechodom popred ESC som sa naučil chodiť cez nadjazd po tom chodníčku. Nemusím sa báť že niekde zakopnem, vypichnem oko, alebo budem musieť ísť do mesta po ceste. Čo sa mi už raz stalo. Včera keď som išiel do mesta tak som sa čudoval, že vôbec doprava ešte funguje. Kolóna z R1 bola asi 200-300m pred križovatkou k ESC. Ďalšia bola približne od odbočky na R1 za zastávkou na Štadlerovom nábreží. A ešte ďalšia v smere od Radvane hneď za križovatkou pod Krajským úradom. Všetky kolóny boli v smere na Vajanského námestie. A samozrejme nechýbali ani policajti pri kruháku ale vôbec nič nerobili. A čo sa týka riadenia križovatky policajtami. Ak by to bolo tak ako pri Drukose tak neprosím.
Reakcia na: LUK #18329:
Podľa mňa má ESC vynikajúcu polohu, veď v ktorom krajskom meste je v blízkosti historického centra takéto centrum? To, že investor nevyriešil dopravu, je už druhá vec. Kruhový objazd na Huštáku mohol mať naozaj väčší polomer, lebo miesto tam bolo. Ale s tou svetelnou križovatkou pod mostami sa nedá urobiť nič (napr. postaviť kruhový objazd), pretože sú tam stiesnené podmienky kvôli pilierom. Jediné riešenie je, aby túto križovatku riadili v špičkách, no možno aj celodenne policajti. Lebo zápchy sú tam aj dopoludnia a večer. Ani policajti tento problém nevyriešia. Ale o toto by sa mohlo zaujímať aj mesto, nielen ESC. Veď investor nemôže za svoje náklady prebudovať celú cestnú sieť v okolí.

Teraz by bolo vhodné aj obojstranné zastavovanie L34 na zastávkach Štadlerovo nábr. a Nám. H. Vajanského. Neplánuje sa to?
Michal2: Ešte niesú v šrote, ale možno budú. ? Nachádzajú sa v SAD Zvolen vo ZV. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.