Papyr: ale Plzen a Ostrov maju dake majetkove prepojenie, ci nie? Pocul som ze ano. Inak bude len na ich sikovnosti ci sa udrzia. Aj na vychod od nas je trh pre nizkopodlazne tbusy. Spolu s 14/15 Tr.
Skoda ze uz pri vyvoji B700 nepritvrdili normu. Keby sa motor vzadu pod sedackami nepovazoval za motor podlahou (povolena vyska 900 mm), mohli aj Karosy mat 750 mm.
Skoda ze uz pri vyvoji B700 nepritvrdili normu. Keby sa motor vzadu pod sedackami nepovazoval za motor podlahou (povolena vyska 900 mm), mohli aj Karosy mat 750 mm.

Papyr
2) TrM by sa este nejaku dobu mohli uzivit, neexistuje (okrem Ruska) adekvatna alternativa - proste vysokopodlazne trolejbusy nevyraba nikto. Povsimnite si vsak konstrukcie typu 14/15Tr - podlaha je napriklad nizsie, ako Karosa 9XX, ktora sa to snazi dohnat tymi nemoznymi vanickami. Takze 14/15Tr je, aj ked zo Skodovackych trolejbusov mozno najskaredsi, predsa vsak nadcasovy trolejbus. (Aj Madari - Szeged - ho strasne chcu, dokonca aj ojazdene.)
3) 14 a 15Tr sa uz dnes vyrabaju v zamori pre Dayton a San Francisco, pravda, vzhladovo prisposobene pre USA. Takze len tak trolejbusy Skoda nezaniknu.
4) Ako najmenej perspektivne sa mi javi pokracovanie vyroby 21/22Tr, co je skoda, nielen Skoda. Ceske mesta, ktore tieto typy ako jedine odoberaju, asi tu vyrobu neudrzia.