Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majkl #1266:
rozhodne si to skor vsimnem, akurat ta trvanlivost nie je uspokojiva. Keby tie vitriny boli k dispozicii ...

V Sofii som si povodne myslel, ze nemaju na zastavkach CP, ale na niektorych som si potom vsimol zvysky "Rozpisania". V Bulharsku su vacsinou CP robene intervalovo, cize v case XY ide v intervale YZ a jazdi od, do. To iste je aj na nete.
Reakcia na: Majkl #1266:
Spagatovy system mala aj Praha - ono si clovek skor vsimne oznam, ktory je umiestneny vyrazne:)
Mne sa ten špagátový systém moc nepáči (aj keď lepšie ako nič). Ja mám rád systém, že oznamy sú vo vitríne...
V Sofii som videl nieco, co mi pripomenulo Bystricu. Oznamy o vyluke boli zavesene spagatom na tych zastavkach, ktorych sa to tykalo.
Inak dodnes som nevidel oznam o vyluke elin v Karlovke a Dubravke. Len na iMHD a vraj v dnesnych novinach. To zas bude srandy.
Bystricky dochodcovia dodnes hikaju ked bus neodboci na Skuteckeho 🙂
Luky: lebo som ho ešte nestihol urobiť.
Cestovné poriadky linky 51 nájdeš aj na oficiálnej stránke BBDS:
www.sadbb.sk
Prečo neuvádzate nový cestovný poriadok na linku 51,keď už bol dávno zmenený?
Reakcia na: Majkl #1261:
myslis skoro rano, este pred 80? Je to mozne. Ale ta 53 bude hadam len cez prazdniny. Neviem. Kadejako sa menia vzoraky. Napr. predposlednu 22 by mal robit nocak. Je trend, ze klbate vozy miznu zo slabych casov a predlzuju sa smeny kratkym vozom. Nakoniec ostane celodenne jediny klbak na 22 (posledny odchod byva plny). Alebo tam daju posilovku a aj 22 bude kompletne delena.
sekol som sa: 1526 so svojím super (ak sa to ešte dá nazvať) lakom dnes na linke 1

Btw: Kami, vedel si, že Citybus, čo jazdí na 80 ráno vykoná 24 (asi - dnes som ho videl) a poobede dokonca jedno kolo na 53?
Reakcia na: Majkl #1257:
Sak aj nase Ikarusy generalkovane v BBDS (i ked ja si ich uz pamatam len nepresne, davno som sa v Presove neviezol Ikarusom) boli po motorickej stranke dobre...
Majkl: oplechovanie sa moze menit aj castejsie.

Je rozdiel medzi GO do roku 1998 (cervene madla) a potom (zlte). To sa uz dava nova podlaha, oblozenie a pri Karosach aj casti skeletu. Na tych sa vek prejavuje malo.

Medzi 600 V a 750 V rozdiel nie je. Dokonca keby nemali meniaren na 600 V (asi 1 trat) tak by voz zrejme mohli pustit na 750 V (treba prepnut daku paku).
Majkl: oplechovanie sa moze menit aj castejsie.

Je rozdiel medzi GO do roku 1998 (cervene madla) a potom (zlte). To sa uz dava nova podlaha, oblozenie a pri Karosach aj casti skeletu. Na tych sa vek prejavuje malo.

Medzi 600 V a 750 V rozdiel nie je. Dokonca keby nemali meniaren na 600 V (asi 1 trat) tak by voz zrejme mohli pustit na 750 V (treba prepnut daku paku).
Papyr: to je sranda - a keď robili GO Ikarusov 283 pre DPB, tak zasa odflákli interiér, ale motoricky sú tie vozy dobré...
Ale aby som len nekritizoval, musim povedat, ze sice BBDS nevie poriadne zegneralkovat pohyblive casti (napravy, motory...), ale zato si da velmi zalezat na interieri. Nove materialy, vsetko uhladne, nikde ani spinka, nikde stopy po hrdzi, proste ten trolejbus je pastva pre oko. Akoby prave zisiel z vyrobnej linky. Lenze iba kym stoji...

Tych, co robia tie motory, by som prinutil POVINNE jazdit po Presove ako cestujucich - v nimi generalkovanych klbovych vozoch. Zvlast v priestore okolo hnanych naprav. Po mesiaci by s nenapravitelne poskodenym sluchom isli do invalidneho dochodku 🙂 Neviem, cim to je, zeby bol nejaky rozdiel v postupe pri generalnej oprave motora na 600 a na 750 V?
ale dráhové vozidlá (vlaky a tramvaje) nejazdia po solených cestách...

Cez prázdniny by na všetkých trolejbusových linkách zrejme stačili sólo vozy.
Reakcia na: Majkl #1251:
Pri sucasnom objeme dopravy sa asi nic nenakupi. Tie vozy co nejazdia su v dost zlom stave. Nemam na mysli karoseriu (vid 1508), ale skor ostatne casti ako brzdy, motor ... Vidim to tak, ze este 2-3 roky sa nic nekupi, len GOcky. Vlastne v sucasnosti nie je ziadna linka pre solo vozidla. A naopak, na komplet vikendovu premavku je ich malo. Som zvedavy, ci sa podari rozsirit trate.

Bola by to sranda robit dalsiu GO (teda vlastne VP). Potom by to uz mohla byt riadna GO s vymenou naprav za tichsie a dalsou modernizaciou. Nakoniec, drahove vozidla predsa jazdia dlho, az kym vydrzi ram.
Ares nie je bystrický, bol tu len na skúšku.
Musím pochváliť BBDS, v sobotu sa hral futbalový zápas Slovan - Dukla BB a na linku 24, ktorá išla pred zápasom zo Sásovej vypravili posilové vozidlo (takže išli 2 naraz)! Všetci fanúšikovia sa tak celkom pohodlne zmestili.
Uvažoval som, že ktoré trofle sú ešte bez GO a vyšlo mi:

Sólo: 1006 a 1007 (momentálne hojne nasadzované)
Kĺbové: 1508 (1526 už asi robia) + reklamy ex reklamné (1501, 1504, 1525) a aj ďalšie ale tie som dlho nevidel (1510, 1518, ...)

Momentálne nastala v BB taká situácia, že cez víkend a vlastne aj cez týždeň sú vypravované všetky 14Tr-ky (cez víkend - keď sú prepravné nároky nízke aj niekoľko 15Tr-iek) - preto by sa oplatilo pouvažovať nad kúpou povedzme 2 kusov 21Tr, aby sa pokryla víkendová výprava sólo vozmi. Tak či tak sa už zrejme čoskoro bude musieť BBDS zaoberať obnovou trolejbusového parku (ak nebudú chcieť robiť generálky generálok).
Reakcia na: Majkl #1249:
Z čistej recesie som sa pozrel na stránku www.sadbb.sk, či tam náhodou nebude oznam o výluke 🙂 🙂 🙂 Nebol.
NEWS: je rozkopaná Horná ulica a linky 100 a 43 premávajú po obchádzkových trasách - ale vzhľadom na to, že neviem, dokedy bude výluka, ako presne jazdia a na ktorých zastávkach zastavujú, tak to nepridám do noviniek.
Na zastávkach žiadny oznam.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.