Reakcia na: Karol Nagy #11972:
Tym som mal na mysli len tolko, ze by boli sialenci, keby oni prevadzkovali trolejbusy a niekdo iny autobusy.Co sa tyka odpredaja do inych miest, je tu jeden zasadny hacik - napatie v trakcnej sustave 750V. Tomu zodpovedaju elektromotory v trolejbusoch + velka cast technologie - menirny a podobne. Draty a nejaka bizuteria ohladne trakcneho vedenia sa odpredat da, ale dopredu sa mozete bavit na cene za ktoru to niekdo kupi. Co sa tyka ostatnych casti, tak 750V je tusim este v Ziline, v Kosiciach a urcite v C. Budejicich, takze ziadna Bratislava, Presov, Pardubice, Hradec nemaju narok.
V tejto suvislosti by som na vasom mieste este trosku postudoval a "zainvestigoval" kdo komu kolko kedy a preco zaplatil, ze sa stavala TrT do Tesco... urcite to neni samo sebou a su to len pomerne nedavno vyhodene prachy... a neni to len trakcne vedenie a stlpy, ale najma zemne prace (na tom sa mastia kapsy slusne) a vystavba novej pristupovej komunikacie.
oznacnik (z pochopitelnych dovodov nezradim kde )
Karol Nagy
Bratislava, Prešov, Košice, Žilina takej stupidity neboli schopné. Podľa mojho názoru to v BB prešlo v rámci privatizačného ošiaľu, ktorý zavial na celú Európu.
Nepoznám zatiaľ ale iné väčšie mesto okrem BB a NR, ktore si nechalo sprivatizovať MHD a potom sa dať vydierať súkromnými vlastníkmi.
A prečo mesto kúpilo autobusy a prečo si ich nekúpil vlastník MHD? Asi jednoducho na to nemal a ak mal, prečo by nevyužil, že mal svojich ľudí vo vedení mesta? Bohužiaľ veľmi pravdepodobne v rámci práva. Možno sa príde na nejaké prkotinky...
Chcem poprosiť aspoň o podporu všetkých akcií proti zrušeniu trolejbusov a do budúcnosti - navrátenia prevadzkovania priamo mestom, ktore verím, bude už po nových voľbách kontrolovateľne aspoň poslancami, keď už nie občanmi.