JJ,
to hádam nemyslíš doslova s tým zadarmo. Náklady na elektrinu nie sú až také podstatné. V Prešove priemerne 7,17 Sk/km, u nás viac, nech by to bolo v noci len 3 Sk,
CELKOVÉ NÁKLADY NA 1 km jazdy trolejbusom sú 57,50 Sk/ km - podľa Ing. Snopka, tak ich v noci znížiš hoci na 50 Sk, to nie je zadara... A napájať celú sieť, resp. jej úseky pre 2 - 3 vozidlá, ktore by v noci jazdili? A straty na vedení?
to hádam nemyslíš doslova s tým zadarmo. Náklady na elektrinu nie sú až také podstatné. V Prešove priemerne 7,17 Sk/km, u nás viac, nech by to bolo v noci len 3 Sk,
CELKOVÉ NÁKLADY NA 1 km jazdy trolejbusom sú 57,50 Sk/ km - podľa Ing. Snopka, tak ich v noci znížiš hoci na 50 Sk, to nie je zadara... A napájať celú sieť, resp. jej úseky pre 2 - 3 vozidlá, ktore by v noci jazdili? A straty na vedení?
Karol Nagy
" Myslim, ze by boli sialenci, keby to robili. Jednoducho by s tym autobusy nevykonkurovali. Nech je ako chce, stav trolejbusovej siete v BB je spatny v tom, ze je nedokoncena."
Iste by v tomto štádiu autobusom nekonkurovali. Ale by predali svoj majetok za PODSTATNE VYŠSIU CENU (Aj keď určite nie za miliardu, ktorú by chcel Korniet) než sposobom rozobrania, tým skor ak bude ďalej chátrať (napr. tie podzemné káble) v márnej nádeji SAD BBDS na získanie celej MHD...
Je tu spústa odborníkov. Rad by som si prečítal odhad ceny za ktorý by mohla SAD BBDS rozpredať svoj majetok súvisiaci s trolejbusovou dopravou cudzím mestám.
Spolužiak, dopravák zo Stavebnej fakulty, ktorý je na vedúcom mieste v DPB mi písal, že už dávno majú záujem odkúpiť nejake zariadenia po zrušení trol***usov v BB.