Reakcia na: JJ #11974:
Pretoze netusim ako je to s odberovymi podmienkami od energetikov. Dalsia vec je zalozne vozidlo so soferom (ak take nieco este v BB niekdo dodrzuje), netusim ako je na tom nejaky dispecink, velin a podobne, to by chcelo presne poznat konkretnu situaciu, no myslim si, ze ak mam mat v terene len 2 stroje + jeden zalozny, tak je to lacnejsie na autobusoch nez na trolejbusoch...
oznacnik (z pochopitelnych dovodov nezradim kde )
Karol Nagy
" Myslim, ze by boli sialenci, keby to robili. Jednoducho by s tym autobusy nevykonkurovali. Nech je ako chce, stav trolejbusovej siete v BB je spatny v tom, ze je nedokoncena."
Iste by v tomto štádiu autobusom nekonkurovali. Ale by predali svoj majetok za PODSTATNE VYŠSIU CENU (Aj keď určite nie za miliardu, ktorú by chcel Korniet) než sposobom rozobrania, tým skor ak bude ďalej chátrať (napr. tie podzemné káble) v márnej nádeji SAD BBDS na získanie celej MHD...
Je tu spústa odborníkov. Rad by som si prečítal odhad ceny za ktorý by mohla SAD BBDS rozpredať svoj majetok súvisiaci s trolejbusovou dopravou cudzím mestám.
Spolužiak, dopravák zo Stavebnej fakulty, ktorý je na vedúcom mieste v DPB mi písal, že už dávno majú záujem odkúpiť nejake zariadenia po zrušení trol***usov v BB.