Reakcia na: Karol Nagy #11985:
ešte raz: sieť je zapnutá (pod napätím) stále. či vozidlá jazdia alebo nie, či je noc alebo deň, či je leto alebo zima,.... jednoducho stále
čo sa týka cien za energiu v noci:
ja som len reagoval na príspevok Matusa77, ktorý navrhol linkovanie po dobudovani trolejovej siete na Sásovu. za takýchto okolností by sa priemerná cena za 1 km prevádzky t-busu výrazne blížla priemernej cene za 1 km prevádzky a-busu.
Vtedy sa dá hovoriť o tom, že v noci by cena prevádzky t-busu bola nižšia ako cena prevádzky a-busu na 1 km
Karol Nagy
možno som príliš veľkým optimistom alebo do toho príliš málo vidím, ale si myslím, že za 6 mesiacov by sa to stihnúť malo.
A mali by sme pre to urobiť aj my, obyčajní občania maximum. Už len preto, že dosť bolo nielen Králika, Muroňa, ale aj SAD BBDS. Mám s nimi ako novinár dopisujúci v r. 1999 - 2000 aj o MHD do BB Večerníka tiež osobné skúsenosti.
A mal by som nepriamy podiel na likvidácii trolejbusov, keby som sa aspoň teraz nepokúšal o moje osobné maximum. SAD ZV ponúkla 13. 12. ako čerešničku na torte nastupovanie prednými dverami. Nechcem to preceňovať, ale čo ak to u niektorých predsedov poslaneckých klubov (Tí rozhodli, nie poslanci, ako napr. jedna poslankyňa sa tam vyslovila, že sa do toho rozumie ako "hus do piva") zavážil aj tento jazýček na váhe.
A ja som proti nastupovaniu prednými dverami brojil v r. 1996 - 2000 v tlači v 6 či 7 článkom zameraných len na tú temu.